witam nie włącza sie wtryskiwacz rozruchowy po przekręceniu na zapłon już jest na nim napięcie a nie jak się kręci rozrusznikiem zresztą wtedy też jest niema przejścia masy do wyłącznika termiczno czasowego niewiem czy to bezpośrednio idzie do tego czujnika czy przez jakiś przekażnik jak odczytywać kody migowe to porozłączeniu kabelków po5 sekundach tuż przed pierwszy kodem obroty falują 700 do 1300 po zgaszeniu i odpaleniu równiej trzyma z góry dzięki za odzew
_uwaga
[2.0 3A LPG] nie pali
[2.0 3A LPG] nie pali
Ostatnio zmieniony 12 sty 2009, 18:34 przez maly81, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeczytałem Twój post i w sumie gdyby nie tytuł to chyba nie zrozumiałbym o co Ci chodzi.
Słyszałeś kiedyś o znakach interpunkcyjnych ?
Popraw kod silnika w profilu bo masz RU, aż dziwne, że Admin jeszcze nie reaguje.
Odpowiadam tylko bo mam taki sam silnik.
Po 1.
Nie masz żadnego wyłącznika czasowo termicznego.
W tym motorze to sterownik na podstawie temperatury silnika decyduje na jak długo i czy w ogóle włączać ten wtryskiwacz.
Po 2.
Rozruch zimnego silnika nie zależy tylko od tego wtryskiwacza. Równie ważny jest skład mieszanki na głównych wtryskiwaczach.
Po 3.
Za mało informacji napisałeś. Czy masz LPG ? Czy jak zapali to na ciepłym silniku jest OK ? Kiedy zmieniałeś filtr paliwa ?
Jeśli na ciepłym jest OK, to sprawdziłbym na początek czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale odpisz na pytania jakie zadałem.
Słyszałeś kiedyś o znakach interpunkcyjnych ?
Popraw kod silnika w profilu bo masz RU, aż dziwne, że Admin jeszcze nie reaguje.
Odpowiadam tylko bo mam taki sam silnik.
Po 1.
Nie masz żadnego wyłącznika czasowo termicznego.
W tym motorze to sterownik na podstawie temperatury silnika decyduje na jak długo i czy w ogóle włączać ten wtryskiwacz.
Po 2.
Rozruch zimnego silnika nie zależy tylko od tego wtryskiwacza. Równie ważny jest skład mieszanki na głównych wtryskiwaczach.
Po 3.
Za mało informacji napisałeś. Czy masz LPG ? Czy jak zapali to na ciepłym silniku jest OK ? Kiedy zmieniałeś filtr paliwa ?
Jeśli na ciepłym jest OK, to sprawdziłbym na początek czujnik temperatury cieczy chłodzącej, ale odpisz na pytania jakie zadałem.
to drugie audi brata troche się już dokształciłem ma gaz , po wymianie przepływomierza stary po strzale , na zimnym nie pali jak podam mase na wtrysk rozruchowy to pali czasem obroty falują na ciepłym po odpaleniu chodzi 10 sekund igaśnie jakby paliwo się kończyło zapali i znowu gaśnie, filtr zmieniany rok temu na gazie super wywala takie błędy 2123 2232 2312 skasuje i są na nowo po prostu tyle go boli, że że niewiem od czego zacząć
[ Dodano: 2009-01-11, 22:52 ]
ten czujnik co daje sygnał do sterownika to może się nazywa sensor temperatury bo niewiem jak dla gościa w sklepie wytłumaczyć i z jakiej firmy są coś warte dzięki za odpowiedz
[ Dodano: 2009-01-11, 22:52 ]
ten czujnik co daje sygnał do sterownika to może się nazywa sensor temperatury bo niewiem jak dla gościa w sklepie wytłumaczyć i z jakiej firmy są coś warte dzięki za odpowiedz
Mam ten sam problem co Ty.Wymieniłem czujnik temperatury(ECU)i zapalił.Ładuję akumulator więc mógł to być przypadek.Jutro napiszę czy pomogło.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-01-12, 15:53 ]
Niestety pudło wymiana czujnika nic nie dała.Tak jak się obawiałem silnik zapalił dzięki temu,że akumulator był podłączony do prostownika lub z nieznanego mi powodu.Nie mam pojęcia co z nim dalej robić <mur>
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-01-12, 15:53 ]
Niestety pudło wymiana czujnika nic nie dała.Tak jak się obawiałem silnik zapalił dzięki temu,że akumulator był podłączony do prostownika lub z nieznanego mi powodu.Nie mam pojęcia co z nim dalej robić <mur>