[B3 1.8S NE]Bez ssania gaśnie.. Prosze o pomoc
[B3 1.8S NE]Bez ssania gaśnie.. Prosze o pomoc
Witam. Mam Audi 80 B3 i poważny problem. Kiedy odpalam samochód bez ssania to automatycznie traci obroty i gaśnie. Dopiero jak przełącze na 3 stopień ssania to są obryty i chodzi normalnie tylko problemem jest to że zużyła prawie trzy razy więcej paliwa niż normalnie czyli przykładowo po mieście na 100 km ok. 30 L ! Byłem u mechaniki który wymienił mi filtr paliwa, wszystkie świece, przewody paliwowe ale problem nie znikł. Nie mam pojęcia czym może to być spowodowane. Proszę o pomoc w tej sprawie.
sprawdz czy pływak zamyka dopływ paliwa lub czy nie wycieka na zewnątrz przez pompkę przyśpieszającą maż gażnik keihin 1 będzie widać gołym okiem podczas pracy na benzynie masz gaz
[ Dodano: 2009-01-11, 15:42 ]
sprawdz jeszcze czy otwiera sie przesłona rozruchowa zimnego silnika zdejmij górną osłonę filtra powietrza na wyłączonym ssaniu musi być w pionie
[ Dodano: 2009-01-11, 15:42 ]
sprawdz jeszcze czy otwiera sie przesłona rozruchowa zimnego silnika zdejmij górną osłonę filtra powietrza na wyłączonym ssaniu musi być w pionie
1. A jak zmniejszasz ssanie do 2go stopnia to jaką masz temperaturę silnika???
2. Co do sprawy spalania jak nazwa mówi to jest ssanie drogi kolego i uważam że jest to normalne. Jak włączasz ssanie odcinasz dopływ powietrza , gaźnik dostaje czystą benzynę bez powietrza. Przy okazji otwierasz przepustnicę i autko pobiera jeszcze więcej paliwka. Jakbyś kiedyś miał starego malucha to miałbyś temat ogarnięty.
Twój problem to mechanicy. Uważam, że po prostu z ciebie zdarli kasę, elementy które zostały wymienione prawdopodobnie (nie wiem, bo nie widziałem) Były sprawne.
U mnie (mam SF i keihinII) jest podobnie. Jak temperatura wzrośnie pow. 50stopni silnik zaczyna stabilizować swoją pracę. Po prostu "dochodzi" do swojej temperatury.
Jeżeli masz uszkodzony termostat to temp. cieczy będzie niska i zapotrzebowanie na paliwo ( bez różnicy czy PB, czy LPG czy nawetv diesel) będzie duże. Także sprawdź temperaturę. Jak dochodzi do 90 stopni to ok. Silnik musi pracować w najlepszym optymalnym otoczeniu i wszystko będze dobrze
[ Dodano: Czw 15 Sty, 09 13:25 ]
a jak nie wychodi pow. 60 stopni wymień termostat i będzie ok.
2. Co do sprawy spalania jak nazwa mówi to jest ssanie drogi kolego i uważam że jest to normalne. Jak włączasz ssanie odcinasz dopływ powietrza , gaźnik dostaje czystą benzynę bez powietrza. Przy okazji otwierasz przepustnicę i autko pobiera jeszcze więcej paliwka. Jakbyś kiedyś miał starego malucha to miałbyś temat ogarnięty.
Twój problem to mechanicy. Uważam, że po prostu z ciebie zdarli kasę, elementy które zostały wymienione prawdopodobnie (nie wiem, bo nie widziałem) Były sprawne.
U mnie (mam SF i keihinII) jest podobnie. Jak temperatura wzrośnie pow. 50stopni silnik zaczyna stabilizować swoją pracę. Po prostu "dochodzi" do swojej temperatury.
Jeżeli masz uszkodzony termostat to temp. cieczy będzie niska i zapotrzebowanie na paliwo ( bez różnicy czy PB, czy LPG czy nawetv diesel) będzie duże. Także sprawdź temperaturę. Jak dochodzi do 90 stopni to ok. Silnik musi pracować w najlepszym optymalnym otoczeniu i wszystko będze dobrze
[ Dodano: Czw 15 Sty, 09 13:25 ]
a jak nie wychodi pow. 60 stopni wymień termostat i będzie ok.
[2. Co do sprawy spalania jak nazwa mówi to jest ssanie drogi kolego i uważam że jest to normalne. Jak włączasz ssanie odcinasz dopływ powietrza , gaźnik dostaje czystą benzynę bez powietrza. Przy okazji otwierasz przepustnicę i autko pobiera jeszcze więcej paliwka. Jakbyś kiedyś miał starego malucha to miałbyś temat ogarnięty.]
Wiem że to jest normalne, że bierze tyle paliwa na ssaniu a chodzi mi o to żeby tyle nie brał i żeby to zrobić.
A co do sprawy temperatury to termostat mam oky, bo temperatura dochodzi do 90 stopni i włacza sie wiatrak i wszytsko jest dobrze.
Wiem że to jest normalne, że bierze tyle paliwa na ssaniu a chodzi mi o to żeby tyle nie brał i żeby to zrobić.
A co do sprawy temperatury to termostat mam oky, bo temperatura dochodzi do 90 stopni i włacza sie wiatrak i wszytsko jest dobrze.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 04:14 przez Mex, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 kwie 2008, 16:27
- Lokalizacja: wrocek
ja moge dodac od siebie że takie same problemy miałem . Dodatkowo linka od sania nie chce powrócic wiec ssania nie używam . Jutro samochód jedzie do mechanika który bedzie sprawdzał cały gaznik , bo az autkiem telepie i gdzies sie dostaje powietrza do gaźnika bo nie trzyma obrotów i nie chce palic dobrze.
Dzisiaj siedziałem przy autku i sobie grzebałem, pod filtrem powietrza jest taki całkiem duży otwór w którym powinna znajdować się rura ( od powietrza), a u mnie brak tej rury. Zatkałem ręką ten otwór a kolega zmniejszył ssanie na 2 stopień i wszytko było dobrze ale gdy zmniejszył ssanie na 1 stopień to już były były problemy. Podejrzewam że jak kupię te rurę to będzie dobrze bo ręka nie jestem w stanie tak szczelnie zatkać tego otworu.
Może jeszcze dzisiaj załatwię te rurę, jeżeli tak to dam znać czy coś to pomogło.
Mam jeszcze problem z kontrolką ciśnienia oleju, bo gdy obroty silnika przekroczą 2000 to zapali się kontrolką ciśnienia oleju. Może ma ktoś pomysł co to może być ??
Ps. Jak dowiesz się od mechanika co było nie tak to jak byś mógł to mi napisz. Z góry dzięki.
Może jeszcze dzisiaj załatwię te rurę, jeżeli tak to dam znać czy coś to pomogło.
Mam jeszcze problem z kontrolką ciśnienia oleju, bo gdy obroty silnika przekroczą 2000 to zapali się kontrolką ciśnienia oleju. Może ma ktoś pomysł co to może być ??
Ps. Jak dowiesz się od mechanika co było nie tak to jak byś mógł to mi napisz. Z góry dzięki.
Ta dziura to pewnie miejsce po rurze zaciągającej ciepłe powietrze znad kol wydechowego. JA u siebie miałem ja zaslepioną i auto duzo lepiej jeździło na LPG, mniej było wrażliwe na jazde na luzie z duzymi predkościami. Co do cisnienia oleju to masz dwa czujniki niskiego cisnienia i wysokiego, zapewne ten od wysokiego nie działa i dlatego moduł cisnienia oleju zapala kontrolke.