[80 b3 1.8 SF]Problem z przyspieszeniem
[80 b3 1.8 SF]Problem z przyspieszeniem
Witam!
Mam problem z moim audi 80 b3 1988 rok na jakims japonskim gazniku podobno 88 KM,oznaczenie silnika SF.
Na gazie jak jezdze to zasuwa jak wsciekly i nie ma problemow,natomiast na benzynie jak zaczynam przyspieszac to przy okolo 3000 obrotow zaczyna sie dlawic ,przekroczy jakies 4500 obrotow,i jest w miare ok.
Co jest nie tak,pomocy!!!!!! :roll:
Mam problem z moim audi 80 b3 1988 rok na jakims japonskim gazniku podobno 88 KM,oznaczenie silnika SF.
Na gazie jak jezdze to zasuwa jak wsciekly i nie ma problemow,natomiast na benzynie jak zaczynam przyspieszac to przy okolo 3000 obrotow zaczyna sie dlawic ,przekroczy jakies 4500 obrotow,i jest w miare ok.
Co jest nie tak,pomocy!!!!!! :roll:
Ostatnio zmieniony 22 gru 2006, 20:56 przez mrx1983, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki wielkie za info,moze masz racje
gadalem z bardzo dobrym gazownkiem i powiedzial mi ze jak zaloze jeszcze wezszy ten mikser to spadnie mi spalani i troche moc wzrosnie co o tym myslisz??
wogole ten moj samochodzik jest nietypowy bo to golas ze skrzynia czterobiegowa
ma dosc dlugie biegi przez to ladnie sie nim zasuwa
kumpel w golfie w dieslu jak sie scigalismy zapial trzy biegi,wzrzucal czwarty przy 100 km?h a ja dopiero czworke
[ Dodano: 2006-12-24, 14:48 ]
sor
gadalem z bardzo dobrym gazownkiem i powiedzial mi ze jak zaloze jeszcze wezszy ten mikser to spadnie mi spalani i troche moc wzrosnie co o tym myslisz??
wogole ten moj samochodzik jest nietypowy bo to golas ze skrzynia czterobiegowa
ma dosc dlugie biegi przez to ladnie sie nim zasuwa
kumpel w golfie w dieslu jak sie scigalismy zapial trzy biegi,wzrzucal czwarty przy 100 km?h a ja dopiero czworke
[ Dodano: 2006-12-24, 14:48 ]
sor
pomylka,a ja dopiero trojkemrx1983 pisze:ja dopiero czworke
problem zprzyspieszaniem
jestem posiadaczem [80 B3 1.8 NE] mam podobny problem przy max. wciśniętym gazie na czwartym biegu dochodzi do 3 tyś i 'kuca' odpuszczenie gazu na około 3/4 położenia i o.k na lpg bez problemu. być może jest to problem z małą ilością wtryskiwanego paliwa w drugiej części gażnika sprawdziłem to przy max. otwartej przepustnicy wtryskuje paliwo ale wydaje misieże za mało mębrana odpowiadająca za sterowanie cięgnem dodatkowego wtrysku jest o.k odniosłem wrażenie że jest słabe podciśnienie wytwarzane w gażniku bo ta dżwignia dość wolnosięporusza. Dlatego sprubowałem metody usta-usta iwytworzyłem podciśnienie wtedy ta dawka była większa i czas reakcji szybszy co otym muślicie?mam auto od około 2 miesięcy i niewiem cz nie zamienił ktoś tych podciśnień? chociaż wszystko wizualnie wydaje się o.k. Czekam na wasze pomysły.
Witam. SZANT dobrze mówi to mixer jest za wąski i dostaje za mało powietrza a za duzo paliwa i "kuca" mimo ze ja mam 2.0 ale mam to samo i na benzynie jerzdze do 3000obr/min, mozesz na specjalne zamówienie kupić mixer o pzelocie 50mm. z dwoma dolotami gazu a nie z jednym ale to kosztuje chyba ok..... 300zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57
Nie wiem czy sobie poradziles z tym problemem ale w twoim gazniku sa dwie przepustnice druga przepustnica jest otwierana taka dzwigienka ktora jest na plastikowym zatrzasku i one najczesciej sie wyrabiaja i jak ta dzwigienka ci spadnie od drugiej przepustnicy to auto nie bedzie ci chcialo jechac powyzej 3200obrotow bo przy tych obrotach sie otwiera druga komora w gazniku i podejrzewam ze to jest twoja cala przyczyna spadku mocy pozdrawiam
dzieki zajrzeScaniaDriver pisze:Nie wiem czy sobie poradziles z tym problemem ale w twoim gazniku sa dwie przepustnice druga przepustnica jest otwierana taka dzwigienka ktora jest na plastikowym zatrzasku i one najczesciej sie wyrabiaja i jak ta dzwigienka ci spadnie od drugiej przepustnicy to auto nie bedzie ci chcialo jechac powyzej 3200obrotow bo przy tych obrotach sie otwiera druga komora w gazniku i podejrzewam ze to jest twoja cala przyczyna spadku mocy pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 127
- Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57