[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jaki uklad wydechowy ?
[b4 2.3 NG] Modyfikacje - jaki uklad wydechowy ?
Witam bardzo mi sie podoba ten dzwięk
.jak moge go osiągnąć?
Proszę o prawidłowe stosowanie TAGów
.jak moge go osiągnąć?
Proszę o prawidłowe stosowanie TAGów
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 22:50 przez _KOZIOŁ_, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [2.3 NG] Jak uzyskać taki dżwięk?
Wolę seryjny wydech i odetkany dolot_KOZIOŁ_ pisze:Witam bardzo mi sie podoba ten dzwięk
.jak moge go osiągnąć?
Proszę o prawidłowe stosowanie TAGów
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 22:42 przez Kornel, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Mam NG i zrobiłem prosty zabieg:Wywaliłem tłumik końcowy(zamiast niego biegnie ręcznie wyprofilowana rura) a od kata nowy seryjny środkowy+nowe rury.Nie gada za głośno lecz mruczy a jak się mu depnie to gra tak jak tylko 5-cylindrówki potrafią
Przelotowy wydech ryczy zbyt głośno,drogówka się czepia i w trasie przeszkadza.
A końcowy tłumik japońskiego pochodzenia...no nie bardzo :roll:
Odtykanie dolotu co nieco daje,ale pod warunkiem że jest to konkretnie dobrany filtr sportowy(airbox z wkładem,czy stożek)+kanały/przewody powietrzne o dobranej długości i przekroju.Jak na pałe wrzucisz stożek w sposób: "bo w tym miejscu pasuje" to ucierpi na tym moment obrotowy który w NG jest rewelacyjnie rozłożony(choć niektórym się wydaje że auto ma +30km po takim "zabiegu" bo tak ryczy... :lol: )
Przelotowy wydech ryczy zbyt głośno,drogówka się czepia i w trasie przeszkadza.
A końcowy tłumik japońskiego pochodzenia...no nie bardzo :roll:
Odtykanie dolotu co nieco daje,ale pod warunkiem że jest to konkretnie dobrany filtr sportowy(airbox z wkładem,czy stożek)+kanały/przewody powietrzne o dobranej długości i przekroju.Jak na pałe wrzucisz stożek w sposób: "bo w tym miejscu pasuje" to ucierpi na tym moment obrotowy który w NG jest rewelacyjnie rozłożony(choć niektórym się wydaje że auto ma +30km po takim "zabiegu" bo tak ryczy... :lol: )
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
Ja powiem tyle nigdy ALE to NIGDY nie zmieniłbym dźwięku swojego NG w żaden sposób zedne koncowki zadne jakies tam rury przelotowe i inne bzdury pozniej po przejechaniu 100 km masz dosc jazdy i mylisz rece z nogami... Istota tlumika polega na tym zeby do 2000 obr/min nie było go slychac a po przekroczeniu tej wartosci powinien pojawic sie piekny rasowy dzwiek a nie jakies buczenie ze nie slychac wlasnych mysli... Praktycznie tylko za to kocham silniczek 2.3 i mysle nad kupnem 2.3 20V :-> to jest dopiero filharmonia i niech nikt nie mowi ze to mu calibre przypomina pewnie nigdy nie siedzial za kolkiem z silnikiem 2.3 i nie czuł tego drżenia pedału pod stopa nawet 2.8 nie ma tekiego dzwieku...
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Ja u siebie mam wypatroszony końcowy wydech i wspawane 2xkońcówy BOSI. Tak od 2500 do 3000 obr/min w środku troche głośno buczy ale kwestia przyzwyczajenia. Ogólnie z zewnątrz to efekt jest dużo lepszy od tych wszystkich mugienów i jemusów. :lol: Ryk 5 garków tak jak w orginale tylko że głośniej i grubiej. Niektórzy myślą że to V8 :shock: Osobiście polecam taką przeróbkę.
PS: Zawsze to te 10 koni więcej hehehehehehehehehehe <rotfl2>
PS: Zawsze to te 10 koni więcej hehehehehehehehehehe <rotfl2>