[ALL] Jak zneutralizoać piszczenie hamulców ?
[ALL] Jak zneutralizoać piszczenie hamulców ?
czy produkty tego typu jak ten http://www.mobilmedic.pl/pl/katalog.php?gr=5&prod=22 faktycznie mogą sprawić że hamulce nie będą piszczały ? Jeżeli tak to jak tego używać ?
Chyba że macie jakieś inne sposoby
Chyba że macie jakieś inne sposoby
jezeli piszcza to wypadało by je rozebrac i wyczyscic a po całym tym zabiegu przesmarowac ruchome elementy smarem miedzianym tu masz linka
http://allegro.pl/item182101819_smar_mi ... azja_.html
to pomaga :lol: znajomy pracuje w serwisie mercedesa i tam tak robia
http://allegro.pl/item182101819_smar_mi ... azja_.html
to pomaga :lol: znajomy pracuje w serwisie mercedesa i tam tak robia
Tarcze i klocki dopiero co wymieniałem więc bankowo to nie ich wina
Właśnie słyszałem o sposobie smarowania smarem tylko nie wiedziałem do końca gdzie to posmarować - chyba nie od strony tarczy bo mi hamulce zniknął
Ten smar może być ciekawy W marketach nie idzie go dostać tak żeby kupić go w Krakowie ? Pewnie byłoby taniej o tą przesyłkę
Właśnie słyszałem o sposobie smarowania smarem tylko nie wiedziałem do końca gdzie to posmarować - chyba nie od strony tarczy bo mi hamulce zniknął
Ten smar może być ciekawy W marketach nie idzie go dostać tak żeby kupić go w Krakowie ? Pewnie byłoby taniej o tą przesyłkę
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
chlopasek b3
sa specjalne smary popytaj w motoryzacyjnym a jak nie dostaniesz to smarem miedzianym,klocek posmaruj na bokach tam gdzie sie z zaciskiem styka i z tylu klocka powinno pomoc,a jak to nie pomoze to masz za twarde klocki albo gownianej firmy,tylko uwazaj zeby na okladzinie nie posmarowac bo po hamowaniu wogole bedzie,pozdrawiam
chopasek
to dobra firma nawet jak twarde nie powinny piszczec,tak oczywiscie metalowa czesc klocka czyli boki co sie z zaciskiem styka i tyl od strony tloczka i drugi klocek tak samo ja tak robie i przewaznie pomaga,ten smar jest gesty i utrzymuje sie bardzo dlugo zapobiega tez zeby sie klocki nie blokowaly zapiekaly w zaciskach w sumie to sie to powinno nakladac przy kazdym zakladaniu klockow
No zobaczę jak będę znowu w Krakowie. Szkoda tylko że znowu trzeba kupować zestaw naprawczy żeby mieć te śrubki do zakręcenia klocków. Na nich jest taka gumowata powierzchnia która właśnie zabezpiecza przed odkręcaniem się śrub klocków. Jeżeli faktycznie by to pomogło to w końcu nie denerwowałyby mnie te piski
nie zestawu nie trzeba po co? tam masz warstwe farby zapobiegajaca odkrecaniom,sa specjale srodki do gwintow np loctite 243,ale nie trzeba tego ja daje zwykla farbe na gwint i to samo dzialanie,a co do plynu to moze piszczenia nie powoduje ale jest BAAARDZO WAZNA wymiana min co 2 lata,ja mialem slabe hamulce wymienilem plyn i nieporownanie-bylo powietrze w ukladzie,po kilku latach niewymiany uklad sam sie zapowietrza w powodu duzej ilosci wody,to sa moje spostrzerzenia ktore chce przekazac wlascicielom najlepszych aut,bylo ich duzo wreszcie trafilem na ta jedyna AUDI :mrgreen: i to jeszcze 80
mozna to zrobic bez urzadzen ale lepiej jest i pewniej zrobic to wysysarka,odsysasz ze zbiorniczka, jak brudy sa na dnie to troche wyczyscic zalewasz nowy plyn i w kazdym kole zaczynajac od najdalszego czyli prawy tyl odsysasz stary plyn ciagle dolewajac swiezego do zbiorniczka,w ukladzie sprzegla tez powinno sie zmieniac zbiera sie tam duzo syfof i pozniej pada pompa
hamulcowy i w sprzegle razem co2 gora 3 lata najlepiej na wiosne bo w zimie zbiera sie tam duzo wody,tylko nie jedz z tym do jakiegos idioty zeby ci nie zepsul hamulcow bo zapewne masz abs to musi byc dobrze zrobione,a co do skrzyni o manual oczywiscie chodzi,to w b3 nie jestem pewny jak w b4 zalecaja kotrole ewetualnie uzupelnienie,nie wymienia sie,tylko nie wiem co o tym myslec?czy 19letni olej ma jakies wlasciwosci jeszcze he he moja fura jest z88