[b4 2,3 NG] falujace obroty na pb i lpg +duuuze spalanie
[b4 2,3 NG] falujace obroty na pb i lpg +duuuze spalanie
witam wszystkich
Powiem tak przesiadlem sie z escorta na audi 80 b4 2,3 e i nie moge z nim dojsc do ladu (zaczynam wspominac bezproblemowa jazde escortem gdy wstarczylo mocno kopnac i jakos chodzil)
Obroty mi faluja na zimnym i cieplym silniku a innym razem chodzi ladnie, do tego delikatnie przyszarpuje czasami ledwo wyczuwalnie(zazwyczj 2 lub 3 bieg, i do tego duuuuuze spalanie 22 litry
Dalem mechanikowi (niejednemu) i powiedzial ze... emulator podaje za bogata mieszanke (od gazu) ... hm No to pojechalem do gazownika i ... tam powiedzial mi, ze emulatora sie nie reguluje, on symuluje sonde lambda.
Ponadto powiedzial (mechanik) ze nie mogl podregolowac mi ...chyba przepustnicy... taka srubka na imbus chyba 3 pomiedzy ta guma i tymi wezykami metalowymi (chyba mech wtrysk)
ponadto
-wyprzedzil mi zaplon bo nie chcial palic za bardzo (tak mi powiedzial) i go wyregulowal
-podpial kompa i cos tam wyregulowal - 70 zl
-wymienil mi pompe paliwa
no ale nic sie nie zmienilo dalej faluja i kupa
Powiedzial zebym przyjechal do niego w przyszlym tyg to jak nie ruszy tej srubki to rozbierze to cale i mi zrobi
CO wy o tym sadzicie - Robi mnie w konia?
i co ja sam moje jeszcze sprawdzic?
Lub moze jest ktos kto sie na tym zna w promieniu ??-??? mil i jakby mial czas to bym podjechal ...
Sorry za przydlugi post , ale musialem sie wyzyc bo flustracja mnie dopada
ps mam nadzieje ze nie dostane hasla poszukaj sobie , bo szukalem i nic do silnika NG w tej kwesti
Powiem tak przesiadlem sie z escorta na audi 80 b4 2,3 e i nie moge z nim dojsc do ladu (zaczynam wspominac bezproblemowa jazde escortem gdy wstarczylo mocno kopnac i jakos chodzil)
Obroty mi faluja na zimnym i cieplym silniku a innym razem chodzi ladnie, do tego delikatnie przyszarpuje czasami ledwo wyczuwalnie(zazwyczj 2 lub 3 bieg, i do tego duuuuuze spalanie 22 litry
Dalem mechanikowi (niejednemu) i powiedzial ze... emulator podaje za bogata mieszanke (od gazu) ... hm No to pojechalem do gazownika i ... tam powiedzial mi, ze emulatora sie nie reguluje, on symuluje sonde lambda.
Ponadto powiedzial (mechanik) ze nie mogl podregolowac mi ...chyba przepustnicy... taka srubka na imbus chyba 3 pomiedzy ta guma i tymi wezykami metalowymi (chyba mech wtrysk)
ponadto
-wyprzedzil mi zaplon bo nie chcial palic za bardzo (tak mi powiedzial) i go wyregulowal
-podpial kompa i cos tam wyregulowal - 70 zl
-wymienil mi pompe paliwa
no ale nic sie nie zmienilo dalej faluja i kupa
Powiedzial zebym przyjechal do niego w przyszlym tyg to jak nie ruszy tej srubki to rozbierze to cale i mi zrobi
CO wy o tym sadzicie - Robi mnie w konia?
i co ja sam moje jeszcze sprawdzic?
Lub moze jest ktos kto sie na tym zna w promieniu ??-??? mil i jakby mial czas to bym podjechal ...
Sorry za przydlugi post , ale musialem sie wyzyc bo flustracja mnie dopada
ps mam nadzieje ze nie dostane hasla poszukaj sobie , bo szukalem i nic do silnika NG w tej kwesti
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, 21:00 przez arden, łącznie zmieniany 2 razy.
Czyli to spalanie masz na LPG tak :?: nazywaj poprawie temat to nie bedzie niedomówień. Co do spalania sprawdź czy sonda Lambada jest sprawna, moze byc przyczyna tak duzego spalania. W dalszej kolejnosci sprawdź na analizatorze spalin skład spalin na wolnych obrotach i wysokich na LPG i na PB, a jak sie auto zachowuje na PB. Wahania obrotów moze powodowac regulator wolnych obrotów który nalezy wyczyścic.
Tak tyle pali na gazie. Benzyne sprawdze jutro bo jade w trase.
Jak sprawdzic lambde?
Analize spalin robil mi gazownik i powiedzial ze na gazie jest lepiej niz benzynie.
Gdzie znajduje sie ten regulator?
Czytalem jeszcze o tym przekazniku 30 - Czy ja takowy posiadam? Bo nie spotkalem sie na zadnym z postow by ktos kto ma taki silnik jak ja cos o nim wspominal.
Jak sprawdzic lambde?
Analize spalin robil mi gazownik i powiedzial ze na gazie jest lepiej niz benzynie.
Gdzie znajduje sie ten regulator?
Czytalem jeszcze o tym przekazniku 30 - Czy ja takowy posiadam? Bo nie spotkalem sie na zadnym z postow by ktos kto ma taki silnik jak ja cos o nim wspominal.
Przekaźnik nr.30 wystepuje w ABK. CO do analizy to mozna wyregulowac tak instalacje, mimo uszkodzonej Lambdy, ze bedzie spełniac normy ale spalanie moze byc rózne. Musiałbys podac wyniki z analizy na PB i LPG to wtedy mozna cos powiedziec o sondzie, szczególnie chodzi o parametr Lambda podczas analizy.
duze spalanie ng 2,3
Wlasnie czytalem posta o katalizatorze i wiecie co ja nie mam katalizatora, Moze to cos wplywac na spalanie?
Co do blosa to ten gazownik powiedzial, zebym blosa nie zakladal bo wydam pieniadze i niebede zadowolony i ze to jest shit. Muwil ze zakladal juz ludziom i pozniej wracali do parownikow.
Tylko ze ja juz czytalem troche na forum i jakos nikt nie narzeka = W natepnym miesiacu jak fundusze pozwola zakladam blosa.
a wracajac do obrotow i spalania ma ktos jakis pomysl?
Co do blosa to ten gazownik powiedzial, zebym blosa nie zakladal bo wydam pieniadze i niebede zadowolony i ze to jest shit. Muwil ze zakladal juz ludziom i pozniej wracali do parownikow.
Tylko ze ja juz czytalem troche na forum i jakos nikt nie narzeka = W natepnym miesiacu jak fundusze pozwola zakladam blosa.
a wracajac do obrotow i spalania ma ktos jakis pomysl?
spalanie audi ng 2,3
zrobilem dzisiaj 60km na benzynie i wzial mi 4-5 litrow to chyba ok?
natomiast nie da sie na benzynie jezdzic po miescie obroty na wolnych spadaja tak nisko ze az silnikiem telepie i czasem nawet gasnie
POmozcie cos z tymi obrotami HELP
natomiast nie da sie na benzynie jezdzic po miescie obroty na wolnych spadaja tak nisko ze az silnikiem telepie i czasem nawet gasnie
POmozcie cos z tymi obrotami HELP
[b4 NG 2,3] obroty
mechanik chce regulowac przepustnice mowi ze to jest powod (ta mala srubka na imbusa 3)
ale cos mi sie wlasnie wydaje ze to nie to
drogo jest z tym ukladem wtryskowym?
ale cos mi sie wlasnie wydaje ze to nie to
drogo jest z tym ukladem wtryskowym?
Jeśli chodzi o spalanie na Pb, jeśli Ci spalił 5 litrów na 60km to wynik jak najbardziej właściwy....
Jeśli chodzi o wolne obroty, to z krokowca wychodzą dwie gumowe rurki, nie jest łatwo się do nich dostać, ale sprawdź czy nie jest któraś pęknięta i powietrza nie łapie....
Jeśli to nie to, to sprawdź szczelność gumy przepływomierza, tej dużej gumy która idzie z rozdzielacza wtrysków do przepływki...
Może jest niedokręcona na zaciskach, moze gdzieś w zagięciach jest pęknięta a musi być szczelna :!: :!: :!:
Co do LPG nie wypowiadam się, bo nie znam się.... :roll:
Jeśli chodzi o wolne obroty, to z krokowca wychodzą dwie gumowe rurki, nie jest łatwo się do nich dostać, ale sprawdź czy nie jest któraś pęknięta i powietrza nie łapie....
Jeśli to nie to, to sprawdź szczelność gumy przepływomierza, tej dużej gumy która idzie z rozdzielacza wtrysków do przepływki...
Może jest niedokręcona na zaciskach, moze gdzieś w zagięciach jest pęknięta a musi być szczelna :!: :!: :!:
Co do LPG nie wypowiadam się, bo nie znam się.... :roll:
falujace obroty
niekoniecznie . Przyczyna moze byc inna a to bedzie tylko skutkiem
CZy przepustnice mozna regulowac ta mala srubka?
[ Dodano: 2009-01-17, 18:55 ]
Drodzy koledzy. dzisiaj jechalem troche dluzsza trasa i zauwazylem ze temperatura skacze mi pomiedzy 60 a ok 100 stopni i to czasami wskazuwka latala tam i z powrotem. Czy to normalne?
CZy przepustnice mozna regulowac ta mala srubka?
[ Dodano: 2009-01-17, 18:55 ]
Drodzy koledzy. dzisiaj jechalem troche dluzsza trasa i zauwazylem ze temperatura skacze mi pomiedzy 60 a ok 100 stopni i to czasami wskazuwka latala tam i z powrotem. Czy to normalne?