Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Bzyczenie po zgaszeniu śilnika.

ODPOWIEDZ
menago31
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 27 sie 2008, 09:56
Lokalizacja: kamyk

[1.9TDI 1Z] Bzyczenie po zgaszeniu śilnika.

Post autor: menago31 » 08 sty 2009, 19:30

Witam wszystkich,zauważyłem coś dla mnie dziwnego,kiedy wyłącze motor słyszę bzyczenie podniosłem maskę dzwięk wydobywał się z takiego urządzenia znajdujacego się po lewej stronie obok akumulatora a filtrem powietrza ,latem to bzyczenie trwało do 20sek teraz trwa do 2minut mam pytanie co to za bzyczenie i dlaczego taka różnica czasowa pozdrawiam i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 20:46 przez menago31, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 09 sty 2009, 09:39

Prawdopodobnie to zaworek turbiny N75. U jednych cyka, bzyczy czy jak to nazwiesz, u innych nie. U mnie też wydaje odgłosy, ale to nic groźnego, nie ma się czym przejmować ;-)
Tu masz temat o N75 : https://audi80.pl/viewtopic.php?t=14063

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 sty 2009, 19:30

kolego ten zaworek to N18 od sterowania EGR a N75 w B4 jest na takiej plastykowej rurze co idzie od IC do kolektora ssącego, która jest między filtrem powietrza a chłodnicą <ok>
i jak bzyczy to pewnie zaciąga podciśnienie więc masz w tym miejscu coś nie tak, sprawdź wężyki i EGR :arrow:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 15 sty 2009, 20:10

UKI_XX, nie w kazdej tam jest wiec pisz toche bardziej zrozumiale.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 sty 2009, 23:32

UKI_XX pisze:kolego ten zaworek to N18 od sterowania EGR a N75 w B4 jest na takiej plastykowej rurze co idzie od IC do kolektora ssącego
w b4 z przeplywka bosch jest kolo zaworka n18 czyli na prawym nadkolu zas z przeplywka pierburg tak jak piszesz

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 sty 2009, 09:18

no fakt, nie patrzyłem jak jest na Boschu :-/ jeśli chodzi o N75 to on raczej może cykać a nie bzyczeć, w N18 jest a przynajmniej powinna być wewnątrz membrana i czasem w przypadku jakiejś nieszczelności może wpaść w drgania i wtedy słychać "bzyczenie" :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl