[b4 NG 2,3]gniazda amortyzatorow jak poznac czy do wymiany?
[b4 NG 2,3]gniazda amortyzatorow jak poznac czy do wymiany?
dzis bylem ustawic zbieznosc i gosc mi powiedzial, ze gniazda amortyzatorow sa do wymiany
Ale ze zaspiewal 150 zl za robocizne za i strone pojechalem do mechanika a ten powiedzial ze jak sie podniesie do gory auto to bedzie delikatnie chodzic w tym gniezdzie i jest ok tak ma byc?
Ktory robi mnie w balona? Bo zeczywiscie jak jest podniesiony to troche chodzi w tym gniezdzie.
[ Dodano: 2009-01-15, 21:53 ]
hop hop mam wymienic te gniazda?
Ale ze zaspiewal 150 zl za robocizne za i strone pojechalem do mechanika a ten powiedzial ze jak sie podniesie do gory auto to bedzie delikatnie chodzic w tym gniezdzie i jest ok tak ma byc?
Ktory robi mnie w balona? Bo zeczywiscie jak jest podniesiony to troche chodzi w tym gniezdzie.
[ Dodano: 2009-01-15, 21:53 ]
hop hop mam wymienic te gniazda?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
amortyzatory
jak podniesli auto to ruszalo sie w tych mocowaniach u gory co sa w kielichach (polaczenie z kielichem)
Re: amortyzatory
najprawdopodobniej poduszki sa juz zbite wysluzone i stad ten luz umnie przy nowych poduszkach ten luz nie wystepuje. Kolejnym sposobem na sprawdzenie poduszki jest otwarcie maski zdjecie oslony od tego gornego mocowania i okreslenie odleglosci tego kieliszka od karoseri auta jesli jest duza luka to ewidentnie poduszka do wymianyarden pisze:jak podniesli auto to ruszalo sie w tych mocowaniach u gory co sa w kielichach (polaczenie z kielichem)
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
gniazda amortyzatorow
no to juz wszystko wiem
Po prostu ma sie nic nie ruszac, czyli musze je wymienic
dzieki za pomoc
Po prostu ma sie nic nie ruszac, czyli musze je wymienic
dzieki za pomoc
Re: gniazda amortyzatorow
zrob kolego jeszcze fotke tego gornego kieliszka.I kolega dobrze pisze ze moze byc luzna nakretka lozyska taka rowkowana pod tym kieliszkiem i tez beda luzy wiec nie zaszkodzi sprawdzic przed wymiana i dodam tak na marginesie polecam poduszki BOGE ja juz zadnych innych nie uznajearden pisze:no to juz wszystko wiem
Po prostu ma sie nic nie ruszac, czyli musze je wymienic
dzieki za pomoc
ok sory ze tak pozno sie odzywam. Wymienilem gorne mocowanie amorow czyli tegomy z lozyskiem ... 18 zl szuka. I teraz ajk chwyce za kolo i probuje ruszac to nic nie drgnie,
ale smochod mi lata po calej drodze Nie wiem czy amory nie wytluczone.
Aha sprezyny scisnalem sobie pasem. Proscizna z ta wymiana:)
ale smochod mi lata po calej drodze Nie wiem czy amory nie wytluczone.
Aha sprezyny scisnalem sobie pasem. Proscizna z ta wymiana:)
Auto ci lata po całej drodze bo masz pewnie zbierzność przestawioną, wymieniając łożyska amortyzatorów, zakładam że odkręcałeś kolumne od zwrotnicy (takie dwie duże śruby) i przez to mogła ci sie przestawic zbierzność. Chyba że odkręcałeś półoś i sworzen od zwrotnicy, wtedy zbierzności się nie rusza. Jeśli jednak masz dalej jakieś luzy w zawieszeniu lub podejrzewasz zużyte amortyzatory, to podjedz do stacji kontroli pojazdów, zapłać 20PLN i sprawdzą ci na szarpakach całe zawieszenie oraz stan amortyzatorów. A co do ruszającego sie łożyska w gnieżdzie amortyzatora, to u mnie na podniesionym aucie tez tak jest, bo przecież jak podnosimy auto to nic od gory nie trzyma nam lozyska, wiec opada trocha i musi latac.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie też tak było, ale tylko wtedy jak miałem już tuleje na wahaczu słabe. Po wymianie tulej na nowe dobrej firmy nie ma już tego efektu, bo nowe sztywne tuleje nie pozwalają ugiąć się wahaczowi aż tak mocno, aby powstał u góry luz.zaczek pisze:A co do ruszającego sie łożyska w gnieżdzie amortyzatora, to u mnie na podniesionym aucie tez tak jest, bo przecież jak podnosimy auto to nic od gory nie trzyma nam lozyska, wiec opada trocha i musi latac.
No na drodze prostej jak tor F1 to nawet możesz mieć same śruby zamiast tulejek metalowo-gumowych i będzie OK. Jak wszyscy wiemy nasze drogi takie nie są a przy wybitych łożyskach i do tego tulejek wahacza czuć jak zbieżność się przestawia na nierównościach. więc nie pisz że nie ma się czym przejmowaćBIT BIT pisze:te poduszki dają o sobie znać na mocno zniszczonej drodze z głębokimi dziurami , Ale to nie zmienia komfortu jazdy na normalnej drodze więc niema czym się przejmować Pozdrawiam
<nono> trzeba wymienić i tyle ;-p