Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] demontaz glowicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
olech_audi90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2009, 15:29
Lokalizacja: Kętrzyn

[2.3 NG] demontaz glowicy

Post autor: olech_audi90 » 16 sty 2009, 00:43

Witam mam taki maly problem. Czy przy sciągnieciu głowicy w celu wymiany pierscieni trzeba poddawac glowice plantowaniu czy mozna zalozyc ja bez tego czy jest to koniecne? :-/

z gory dzieki!
Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 23:27 przez olech_audi90, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 16 sty 2009, 00:49

olech_audi90, z tego co ja wiem to plantuje się ogródek a głowice się planuje czyli planowanie głowicy ale mniejsza z tym wiemy o co chodzi :mrgreen: .
Dużo osób powie "nie trzeba". Ja mówię jak masz już ściągniętą głowicę to obowiązkowo oddaj ja do splanowania oraz wymiany uszczelniaczy na zaworach.
Niektórzy docierają tez na nowo zawory ale tutaj jakoś nie mam zdania i lepiej bym nie ruszał.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 sty 2009, 07:59

planuj głowica ma zawsze jakis zapas więc nie ma obaw a planuje się po to że po odkreceniu ulega ona trochę pokrzywieniu minimalnemu i dlatego sięplanuje

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 16 sty 2009, 10:08

Jak jej kilka setek ubędzie to nic się nie stanie. Uszczelniacze zmień obowiązkowo.

olech_audi90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2009, 15:29
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: olech_audi90 » 16 sty 2009, 16:23

A wiecie moze jaki jest koszt takiego zabiegu tzn planowanie razem z wymiana uszczelniacy.
i czy oplaca sie to robic?

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 16 sty 2009, 21:56

Ja od razu dotarł bym zawory, a jak trzeba to je wyfrezował, sprawdził stan trzonków zaworów i prowadnic, jak trzeba to wymienił.

Planowanie, zależy od firmy, ja płaciłem 40zł. Za frezowanie, wyminę prowadnic szlifowanie zaworów, docieranie, moja robota, za 6 cylindrów 80zł.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl