Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] za wysokie obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szkolo44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Szczecinek

[2.3 NG] za wysokie obroty

Post autor: szkolo44 » 16 sty 2009, 21:00

Witam mam mały problem z biegiem jałowym auto stało przez jakies 2 miesiące nie odpalane a jak go odpaliłem to na obrotomierzu odrazu wskakuje na 3000 gdzie wcześniej tego nie było, na wolnych obrotach wskazywał 1000 czym to moze byc spowodowane? Zaznaczam że był wymieniany piecyk i szczeze mówiąc niewiem czy mechanik który to robił był do końca zemną szczery i wszystko poskładał tak jak ma być :-/
Ostatnio zmieniony 16 sty 2009, 23:27 przez szkolo44, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 17 sty 2009, 08:09

Sprawdx czy nie zaciał sie krokowiec, moze byc w nim problem.

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 17 sty 2009, 09:45

odpal tak i zostaw do wlaczenia sie wentylatora nie dotykaj gazu. powinien sie ustawic . pewnie sie zresetowala mapa wtrysku, jat ak mialem w 3A.

Awatar użytkownika
szkolo44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: szkolo44 » 17 sty 2009, 13:16

prubowalem wczesniej i zostawilem go odpalonego na jakies 30 min to obroty min wzrastaly a wentylator niestety jest narazie podlaczony na krutko pod swiatla :oops: a co do krokowca gdzie on sie znajduje?

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 17 sty 2009, 20:28

Jakaś straszna rzeźba w tym Twoim silniku. Zobacz, czy od tego stania nie zastał się przepływomierz - zobacz czy po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon (ale bez odpalania samochodu) tarcza w przepływce wraca do normalnego, zerowego położenia.
Zobacz też na silniczek krokowy, odepnij go, przeczyść środek WD-40 lub czymś lekko tłustym.

Awatar użytkownika
szkolo44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: szkolo44 » 17 sty 2009, 21:52

przeczyściłem ten cały silniczek krokowy, ale to nie tam była przyczyna już wiem co sie stało, przy tym całym mechaniźmie gdzie jest założona linka od gazu, i tam jest taka mała blaszka jakby, która sie przestawia o jakiś 1 mm i wtedy silnik odrazu dostaje 3000 obrotów nawet jak dodam gazu zbyt gwałtownie to ta "blaszka" własnie sie przestawia i ręcznie musze ją zwolnic bo auto wyje. Oco w tym chodzi?

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 sty 2009, 13:12

Chodzi Ci o ten system cięgienek - mechanizm pomiędzy dwiema przepustnicami? Daj najlepiej jakieś zdjęcie.

Awatar użytkownika
szkolo44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: szkolo44 » 18 sty 2009, 17:30

chodzi mi o takie coś dokładnie, i to minimalnie przestawia sie w lewo i dostaje obroty...

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 19 sty 2009, 15:23

Sorry ale to chyba zdjęcie nie NG.To raczej KV.

Awatar użytkownika
szkolo44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2009, 19:50
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: szkolo44 » 19 sty 2009, 16:21

nie nie KV to jest pojemność 2.2 tak? a tu jest 2.3 mam 2 silniki 2.3 i obydwa wyglądają tak samo...

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 19 sty 2009, 21:02

Ja mam NG i napewno tak nie wygląda motor NG jak na załączonym zdjęciu.Kolektor dolotowy jest inny.To może ja nie mam NG :shock: :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl