Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABT] Szarpie muli :(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[80 b4 2.0 ABT] Szarpie muli :(

Post autor: homer » 08 kwie 2007, 21:05

witam ma takowy prblem ze moja niunka strasznie niefajnie jezdzi na gaz reaguje niemrawo badz wrecz sie dlawi i szarpie wystepuje to po tym ja sie silnik nagrzeje... wystepuja falujace obroty i slychac przez jakis czas dziwne cykanie odbiegajace z komory silnika od strony pasazera :shock: :-x :-/ co moze byc przyczyna tego zachowania??
wymienione sa juz swiece kable rozdzielacz czujnik temp zasysanego powietrza wraz z ukl wtryskowym filtr paliwa i powietrza

zostaje sonda lambda silnik krokowy i(....)?????



BTW czyregulator napiecia moze miec z tym zwiazek?? bo zauwazylem ze wskazowka od poziomu paliwa sobie pokazuje jak jej sioe podoba dzieki z apomoc :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2007, 12:10 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kilerek 23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
Lokalizacja: konin

Post autor: kilerek 23 » 09 kwie 2007, 10:14

wiesz jeśli chodzi o wskazówke paliw to sprawdz wszystkie połączenia masy....
a jeśli chodzi o silnik to czujnik temp silnika i sonda lambda... sprawdz to a jeżeli nie pomoże to będziemy mysleć dalej pozdrawiam!

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 13:49

kilerek 23 pisze:wiesz jeśli chodzi o wskazówke paliw to sprawdz wszystkie połączenia masy....
a jeśli chodzi o silnik to czujnik temp silnika i sonda lambda... sprawdz to a jeżeli nie pomoże to będziemy mysleć dalej pozdrawiam!
a gdzie ten czujnik jest?? jezeli ci chodzi o te dwa w termostatcie tez sa wymienione (ten dwu i trzy pinowy) ale dzikei sprawdze sonde a mam pytanko czy da sie jakos tak sprawdzic domowym sposobem czy to sonda( tz czy mozna ja odpiac i sprawdzic? Bo spalanie mi wtedy wzrosnie ale czy cos sie jeszcze moze stac??) bo zauwazyle z edizje sie tojak sie silnik nagrzeje z gory dzieki


BTW jak ta saned wrazie czego odlaczyc :) :?:

chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 09 kwie 2007, 14:10

u kolegi w b3 poszla cewka zaplonowa to silnik przerywal przy dodaniu gazu sie mulil nie chcial na wolnych chodzic i slabo palil,wez to pod uwage jak bedziesz sprawdzal

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 14:17

chlopasek pisze:u kolegi w b3 poszla cewka zaplonowa to silnik przerywal przy dodaniu gazu sie mulil nie chcial na wolnych chodzic i slabo palil,wez to pod uwage jak bedziesz sprawdzal
a to tezjuz mam wymienione :-? no wszysctko procz sondy, krokowca(da sie go wogule rozebrac??) i czujnika polozenia przepustnicy :cry:

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 09 kwie 2007, 14:18

A może to pompa paliwa lub filtr paliwa

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 kwie 2007, 14:32

homer pisze:a gdzie ten czujnik jest?? jezeli ci chodzi o te dwa w termostatcie tez sa wymienione (ten dwu i trzy pinowy) ale dzikei sprawdze sonde a mam pytanko czy da sie jakos tak sprawdzic domowym sposobem czy to sonda( tz czy mozna ja odpiac i sprawdzic? Bo spalanie mi wtedy wzrosnie ale czy cos sie jeszcze moze stac??) bo zauwazyle z edizje sie tojak sie silnik nagrzeje z gory dzieki
W jakim termostacie??? Termostat jest przy pompie wody na dole silnika i nie ma tam czujników. Te dwa czujniki o których piszesz są w króćcu przy głowicy i jeden z nich ten dwu pinowy jest od układu wtryskowego a drugi szary trzy pinowy od wskaźnika i lampki na desce rozdzielczej. Jeżeli wymieniłeś oba na nowe to powinny być sprawne.

Sondę lambdę najlepiej sprawdzić na oscyloskopie podpinając się pod kabel sygnałowy. Powinna oscylować w granicach od 0,2 do 0,8V po jej rozgrzaniu.

Zobacz czy nie masz jakiejś nieszczelności, chodzi prze wszystkim o tą gumę między kolektorem ssącym a zespołem wtryskowym. Zobacz czy nie jest popękana.

Sprawdź jeszcze czy nie jest uszkodzony czujnik położenia przepustnicy.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 14:56

KorNoLio pisze:
homer pisze:a gdzie ten czujnik jest?? jezeli ci chodzi o te dwa w termostatcie tez sa wymienione (ten dwu i trzy pinowy) ale dzikei sprawdze sonde a mam pytanko czy da sie jakos tak sprawdzic domowym sposobem czy to sonda( tz czy mozna ja odpiac i sprawdzic? Bo spalanie mi wtedy wzrosnie ale czy cos sie jeszcze moze stac??) bo zauwazyle z edizje sie tojak sie silnik nagrzeje z gory dzieki
W jakim termostacie??? Termostat jest przy pompie wody na dole silnika i nie ma tam czujników. Te dwa czujniki o których piszesz są w króćcu przy głowicy i jeden z nich ten dwu pinowy jest od układu wtryskowego a drugi szary trzy pinowy od wskaźnika i lampki na desce rozdzielczej. Jeżeli wymieniłeś oba na nowe to powinny być sprawne.

Sondę lambdę najlepiej sprawdzić na oscyloskopie podpinając się pod kabel sygnałowy. Powinna oscylować w granicach od 0,2 do 0,8V po jej rozgrzaniu.

Zobacz czy nie masz jakiejś nieszczelności, chodzi prze wszystkim o tą gumę między kolektorem ssącym a zespołem wtryskowym. Zobacz czy nie jest popękana.

Sprawdź jeszcze czy nie jest uszkodzony czujnik położenia przepustnicy.
no no wlansie o to mi chodzilo:P:P sorka ze mieszam oki posprawdam to wszystko 3m sie dzieki za pomoc

btw mogl by mi ktos podeslac zdjecie silnika ABT takie pindzus glandzuc co wszytskojest z gory dzieki

[ Dodano: 2007-04-09, 15:05 ]
i czy jezeli mial bym nieszczelny uklad to by byla roznica miedzy tam jak silnik cieply a jak zimny?? :-|
zauwazyle tez ze czasami zdazamu sie zejsc z obrotow tz ciagle sa miedzy 900 1000 a czasmai zejdzie na ok 500 600 ale nie gasnie :shock: :-? co moze byc przyczyna??

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 kwie 2007, 15:08

homer pisze:pindzus glandzuc co wszytskojest z gory dzieki
Jak napiszesz po Polsku i będę wiedział o co ci dokładnie chodzi to fotkę mogę zrobić.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 15:18

KorNoLio pisze:
homer pisze:pindzus glandzuc co wszytskojest z gory dzieki
Jak napiszesz po Polsku i będę wiedział o co ci dokładnie chodzi to fotkę mogę zrobić.
:oops: o takie foto silnika ABT gdzie wszystko jest dopiete na ostatni guzik, bo bylem zlookac i chyba mi czegos brakuje :-/ ale nie chce mowic co i jak, dopoty dopuki nie zpobacze total seri wielkie dzieki z gory

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 kwie 2007, 15:21

U mnie jest założony gaz, ale wszystko jak narazie śmiga i się nie psuje. A jaka część silnika interesuje cię najbardziej? Czy tylko takie zdjęcie ogólne?

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 15:29

KorNoLio pisze:U mnie jest założony gaz, ale wszystko jak narazie śmiga i się nie psuje. A jaka część silnika interesuje cię najbardziej? Czy tylko takie zdjęcie ogólne?
zdjecie ogilne i miejsce kolo glwoicy tajk zeby ujac najlepiej od krocc w lewo cala komore silnika i zdjecie zeby bylo jak najbardzije pionowe dziekie wielkie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 kwie 2007, 16:07

Proszę bardzo, powinieneś doszukać się czego potrzebujesz.

KLIK 1

KLIK 2

KLIK 3

KLIK 4

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 16:11

KorNoLio pisze:Proszę bardzo, powinieneś doszukać się czego potrzebujesz.

KLIK 1

KLIK 2

KLIK 3

KLIK 4
mimo wszytsko sie nie dogadalismy bo chodzilo mi o twoje lewo jak otworzysz maske od krocca w lewno czyli zdjecia glowicy filtra wezy wtryskowych kolektora jezeli nie sprai ci to problemu bardzo prosze o foto a i najlepiej tego weza co o nim wspominale od kolektora bo cos mi nie pasuje... :shock: :-/ :-|

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 kwie 2007, 22:50

homer pisze:wezy wtryskowych
Hmmm zastanawia mnie to sformułowanie nie wiem co ono oznacza. Fotki zrobię ci jutro bo dzisiaj juz nie chce mi się iść do garażu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl