Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] b. duże spalanie + wyciek płynu + nagrzewnica

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
zygi_55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 20 paź 2007, 13:28

[B4 ABT LPG] b. duże spalanie + wyciek płynu + nagrzewnica

Post autor: zygi_55 » 18 sty 2009, 15:24

Witam

Mam niemały problem z moją Audiczką. Ostatnio napełniłem zbiornik (mam w kole zapasowym) 30 l LPG i na tych 30 l przejechałem 89 km! Ponadto gdy włączę nagrzewnice wewnątrz z kratek wydobywa się coś w rodzaju pary wodnej mgła w całej kabinie, że nic nie widać. Na dodatek wycieka płyn chłodniczy. Co może być powodem tak złożonej awarii: bardzo dużego spalania + wycieku płynu + problemu z nagrzewnicą. Jeżeli chodzi o to spalanie i wyciek płynu to czy powód może leżeć po stronie parownika gazowego.

Proszę o pomoc. Bardzo byłbym wdzięczny za porady jak się do tego zabrać.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 18 sty 2009, 17:23

po 1 nagrzewnica nieszczelna wyciek - do demontażu naprawy wymiany, po 2 układ sie zapowietrza reduktor jest zapewne pusty bez płynu więc gaz jest źle odparowany -duże spalanie, po za tym ja bym sprawdził czy nie ma nieszczelności gdzieś bo to sporo ucieka. Dopiero po naprawie nagrzewnicy napełnieniu układu i odpowietrzeniu można coś dalej wnioskować odnośnie spalania gazu.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 18 sty 2009, 21:04

Darecki3037 pisze:po 1 nagrzewnica nieszczelna wyciek - do demontażu naprawy wymiany, po 2 układ sie zapowietrza reduktor jest zapewne pusty bez płynu więc gaz jest źle odparowany -duże spalanie, po za tym ja bym sprawdził czy nie ma nieszczelności gdzieś bo to sporo ucieka. Dopiero po naprawie nagrzewnicy napełnieniu układu i odpowietrzeniu można coś dalej wnioskować odnośnie spalania gazu.
Albo przy zapowietrzonym układzie przymroził sie parownik i samochód nie chciał dalej jechać. A gaz dalej był w buli.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 19 sty 2009, 11:24

Wymień nagrzewnicę i wtedy ocenisz ile spala choć według mnie to bez regulacji się nie obędzie :-)

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 19 sty 2009, 18:21

Ubytek płynu spowodowany nieszczelnością nagrzewnicy,
Nagrzewnica do wymiany/naprawy.
Co do gazu to tez jak koledzy pisali lecz ja bym od razu jechał do gazowników aby "obwachali" instalacje czy nie masz wycieku!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl