[90 AAN] 2,2 turbo 5x112 260KM 410Nm
tylko gratulowac wykonania sam niedawno wpadlem na taki pomysl ale z powodu braku kasy narazie realizacja jest dalece odlegla
[ Dodano: 2009-01-19, 22:21 ]
tak wogule to sie chcialem zapytac bo moze gdzies nie doczytalem ale jak przygotowales reszte napedu pod taka moc cos jest zmi8enione czy zostaje seria spod 2.0 16V
bo z tego co kiedys czytale wszyscy ktorzy cisna moc w gore maja pozniej problemy z sypiacymi sie skrzyniami w koncu to przyrost o 100%
[ Dodano: 2009-01-19, 22:21 ]
tak wogule to sie chcialem zapytac bo moze gdzies nie doczytalem ale jak przygotowales reszte napedu pod taka moc cos jest zmi8enione czy zostaje seria spod 2.0 16V
bo z tego co kiedys czytale wszyscy ktorzy cisna moc w gore maja pozniej problemy z sypiacymi sie skrzyniami w koncu to przyrost o 100%
ja podzespolow nie musialem zmieniac bo wiekszosc w tym modelu z tym silnikiem 2.3 20V jest z s2 czyli orginalnie mocnesojacz pisze:tylko gratulowac wykonania sam niedawno wpadlem na taki pomysl ale z powodu braku kasy narazie realizacja jest dalece odlegla
[ Dodano: 2009-01-19, 22:21 ]
tak wogule to sie chcialem zapytac bo moze gdzies nie doczytalem ale jak przygotowales reszte napedu pod taka moc cos jest zmi8enione czy zostaje seria spod 2.0 16V
bo z tego co kiedys czytale wszyscy ktorzy cisna moc w gore maja pozniej problemy z sypiacymi sie skrzyniami w koncu to przyrost o 100%
znalazlem doladowanie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: za slaba sprezyna w WG wymienilismy na mocniejsza wyregulowalismy i zapier...... w pewnym momecie na kumpla kompie i po zaslepieniu wezykow autko ladowalo 1,9 bara i powiem wam jeszcze tak szybkiego auta nie prowadzilem dobrze ze juz wrucilem do seri przynajmniej mam za czym tesknic i bede dluzej zyc
teraz musze zajac sie zawieszeniem cz\yli wszystkie gumy i laczniki i do lata bedzie autko jak ta lala
dzieki za mile slowa i do zobaczenia na ulicach :mrgreen:
- grabara 80
- Forum Audi 80
- Posty: 207
- Rejestracja: 09 sty 2009, 14:23
- Lokalizacja: LTM