Witam.
1. Dziś zauważyłem, że mocno nagrzewają mi się dwa włączniki => od tylnych przeciwmgłowych i od ogrzewania tylnej szyby. Nadmienię, że ani jeden ani drugi nie był w tym czasie włączony.
Miałem w tym momencie włączone ogrzewanie. Czy takie nagrzewanie jest normalne, czy może dzieje się coś niedobrego :roll: ?
2. Nie mogłem ustawić nawiewu na szyby, (strasznie mi parowaly :evil: ) . Rozkręciłem więc nieco te przełączniki i obie linki (od ust. nawiewu) zdają się być w porządku. Przełącznikiem mogę ustawić trzy położenia
a) środkowy nawiew -> tu wieje mi na nogi i na środek
2) nogi -> tu wieje na nogi oraz na środek
3) szyba -> tu wieje także na nogi i na środek, a na szyby bardzo bardzo nieznacznie
Oczywiście pozamykałem te nawiewy środkowe.
Parę dni temu naprawiałem włącznik od nawiewu bo zablokował się na 2 poziomie (trzeba było lekko pojechać pilnikiem po krzywce na plastiku. Być może wtedy naruszyłem te linki ale nie od strony włączników, tylko od strony tych "zaworów" itp.
Która linka mogła wypaść? Mi wydaje się, że ta od nawiewu na nogi -> nie zamyka się i dlatego tak słabo wieje na szyby? Jak myślicie czy jest to możliwe? Czy mogło paść coś jeszcze?
Ahhh czeka mnie rozkręcania
Z góry dzięki za pomoc
[B3/B4] Nagrzewanie przełączników i problem z nawiewnicą
[B3/B4] Nagrzewanie przełączników i problem z nawiewnicą
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2007, 15:06 przez msr123, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak włączysz ogrzewanie na tzw. maxa to owszem przełączniki mogą się nagrzać
A zawodzi prawdopodobnie linka od nawiewu na twarz.
Jedna steruje dół (nogi) lub góra, a druga przełącza gdy tata jest ustawiona na góra pomiędzy twarzą i szybą. Jakoś to jest tak w każdym razie chyba ta o której mowa ma białego klipsika.
A zawodzi prawdopodobnie linka od nawiewu na twarz.
Jedna steruje dół (nogi) lub góra, a druga przełącza gdy tata jest ustawiona na góra pomiędzy twarzą i szybą. Jakoś to jest tak w każdym razie chyba ta o której mowa ma białego klipsika.
Przeanalizowałem to co mówisz i instrukcję naprawy od 80 i doszedłem do wniosku... że
prawdopodobnie źle podłączyłem -> biały z czarnym zamieniłem. Problem w tym, że próbowałem ustawić nawiew na szybę, próbując "ręcznie" wielu kombinacji na tych linkach, jednak to nie przyniosło efektu.
Zamienię te linki i wtedy zobaczę czy działa, jak nie to będę musiał podążać za tą białą linką
=====edytowane=====
Udało się To były błędnie włożone cięgna.
Pozdrawiam!
prawdopodobnie źle podłączyłem -> biały z czarnym zamieniłem. Problem w tym, że próbowałem ustawić nawiew na szybę, próbując "ręcznie" wielu kombinacji na tych linkach, jednak to nie przyniosło efektu.
Zamienię te linki i wtedy zobaczę czy działa, jak nie to będę musiał podążać za tą białą linką
=====edytowane=====
Udało się To były błędnie włożone cięgna.
Pozdrawiam!
Hehe, teraz słabo działa mi nawiew na nogi, w dodatku jakoś koślawo te linki włożyłem i czasem trzeba nieco mocniej pociągnąć za przełącznik aby zmienić ustawienie nawiewu
Ale grunt, że wieje na szybę, bynajmniej nie będę się bać jechać w trasę!
być może ten nawiew na szybę włącza się pod jakimś konkretnym przesunięciem cięgna, że nie potrafiłem włączyć tego ręcznie!
Dzięki za pomoc.
Ale grunt, że wieje na szybę, bynajmniej nie będę się bać jechać w trasę!
być może ten nawiew na szybę włącza się pod jakimś konkretnym przesunięciem cięgna, że nie potrafiłem włączyć tego ręcznie!
Dzięki za pomoc.