> Czy może mi ktoś doradzić mam audi b3 2litry ze specyficznym wtryskiem wielopunktowym tym podpiętym do filtra powietrza auto chodziło super ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą oddałem do naprawy wymienili wszystko pojechałem po samochodzik a tu ma strasznie wysokie obroty na gazie i na paliwie goście mówią ze silniczek krokowy no to załatwiłem używany zmieniłem dalej to sam nie wiem czego się łapa czy jeśli oni wymieniali ta uszczelkę mogli coś źle złożyć nie wiem zapłon źle ustawić czy rozrząd chce żeby moje autko było sprawne tak jak kiedyś i nie miało problemu z odpalaniem teraz ledwo za którymś tam razem odpali i śmierdzi tak jakby się zalewało proszę o jakieś rady w tej sprawie. Przeczytałem gdzieś ze może komputer ma błędy moje auto to rok 1989 czy ma komputer jak tak to gdzie?
>
[80 B3 2.0 3A]mehaniczny wtrysk problem z obotami
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 sty 2009, 22:47
[80 B3 2.0 3A]mehaniczny wtrysk problem z obotami
Ostatnio zmieniony 18 sty 2009, 23:21 przez MisiekZa1986, łącznie zmieniany 1 raz.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Najwyraźniej nie uważali na klapę spiętrzającą czyli VAF to delikatna rzecz w tych silnikach i do tego bardzo ważna, w pierwszej kolejności do sprawdzenia, prawdę mówiąc większość mechaników nie radzi sobie z tym typem wtrysku.
Jeśli ktoś ma zacięcie do mechaniki wrzuciłem tu http://www.speedyshare.com/825531463.html dokumentację na taki typ wtrysku, co prawda fordowski ale zasada ta sama, na podstawie tego uzdrowiłem kilka takich ,,zabytków", nawet jeśli nie naprawiać ale poczytać można, wiedzy nigdy za wiele.
Jeśli ktoś ma zacięcie do mechaniki wrzuciłem tu http://www.speedyshare.com/825531463.html dokumentację na taki typ wtrysku, co prawda fordowski ale zasada ta sama, na podstawie tego uzdrowiłem kilka takich ,,zabytków", nawet jeśli nie naprawiać ale poczytać można, wiedzy nigdy za wiele.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 sty 2009, 22:47
AAA Audi b3 2l mehaniczny wtrysk problem z obotami
Bylem u kolejnego mechanika i teraz okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony o 5 zebow auto teraz gd jest zimne to trzyma niskie oborty na bedzynie jak chce jechac to cos strasznie strzela i jest zmulony a na azie gdy jest na niskich obrotach dalej dziala na 3 cylindry juz nie wiem czego sie lapac idzie od mechanika do mechanika a poparaw nie widac
Edit by mod: Używaj znaków interpunkcyjnych, proszę.
Edit by mod: Używaj znaków interpunkcyjnych, proszę.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2009, 08:08 przez MisiekZa1986, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 sty 2009, 22:47