[80 b4] przy skrecaniu wprawo dziwny dzwiek...
[80 b4] przy skrecaniu wprawo dziwny dzwiek...
ostatnio zauwazylem ze przy skrecaniu w prawo slychac dziwny dzwiek(?) nie jest to jakies zgrzytanie tylko takie jakby ocieranie czuc to rowniez na kierownicy (sprawdxzalem czy opona nie ociera o nic ale to nie to).... z poczatku bylo to bardzo ciche teraz sie nasila... z poczatku tylko przy maksymalnym skrecie teraz juz przy polowie skretu.... co to moze byc? prosze o rady! jesli chodzi o zawieszenie to kiepsko z moja wiedza na ten temat.....
- kilerek 23
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
- Lokalizacja: konin
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
drogo by mnie to wynioslo wymiana takich przegubow? mozna jeden wymienic ? czy lepiej odrazu dwa?
i jakie proponujecie mam audi 80 b4 1,9 TD sedan 94 rok........
[ Dodano: 2007-04-10, 23:05 ]
czy wymiana na takie przeguby powinna wystarczyc? http://moto.allegro.pl/item180576423_pr ... coupe.html
i jakie proponujecie mam audi 80 b4 1,9 TD sedan 94 rok........
[ Dodano: 2007-04-10, 23:05 ]
czy wymiana na takie przeguby powinna wystarczyc? http://moto.allegro.pl/item180576423_pr ... coupe.html
miałem to samo - dzwięk jakby ocieranie o coś gumowego wyczuwalne na kierownicy (tak jakby trochę ciężej się kręciło) u mnie okazało się, że to osłona gumowa końcówki drążka kierowniczego pryśnij smarem i po kłopocie - przeguby nie mają nic do tego - zaoszczędzisz trochę grosza
daj znać czy to o to chodziło
pozdrawiam
daj znać czy to o to chodziło
pozdrawiam
sprawdz oslony gumowe na koncowkach drazkow kierowniczych, ja mialem to samo ale przy reno,guma sie przedziurawila przegob kulowy w koncowce zardzewial i tak skrzypial przy skrecie ze nie wiedzialem co to jest dzwiek sie tak przenosil ze na poczatku ciezko bylo zlokalizowac co to,polecam to sprawdzic
- kilerek 23
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 19 mar 2007, 16:44
- Lokalizacja: konin
a jak jedziesz na skręconych kołach nie ruszasz kierwnicą i słychać to to nie są te gumki o których koledzy piszą a sprawdz to w prostu sposób : pokręć kierownicą na postoju i jeżeli wtedy też nic nie słychać to te gumki końcówek możesz wykluczyć.... i szukać dalej a ja swoje napisałem wyżej tylko sprawdz te koncówki żeby być pewnym czy napewno są ok... 3maj sie i napisz co wynikło hehe :mrgreen: