Witam. Jestem nowy na forum. Szukałem informacji, ale nigdzie ich nie znalazłem
Mam b3 z silnikiem 1.6 na gaźniku. Na włączonym silniku obroty biegu jałowego spadają i silnik gaśnie. Podejrzewam, że przyczyna leży w urządzeniu sterujacym podwyższaniem prędkości biegu jałowego, ale nie mogę go znaleźć. Gdzie jest ono umieszczone w moim modelu? Z góry dzięki za szybkie info.
[80 B3 1.6 PP] - problem z obrotami biegu jałowego
[80 B3 1.6 PP] - problem z obrotami biegu jałowego
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2007, 18:36 przez JozefBak, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj!
Może to także być awaria "podciśnieniowego nastawnika przepustnicy gaźnika".Znajduje się pod filtrem powietrza,ma kształt okrągły i podpięty jest wtyczką na siedem pinów.Pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-04-11, 19:39 ]
Witaj!
Przypomniałem sobie,że miałem kiedyś usterkę bardzo banalną w wyniku której także gasł mi silnik.Polegało to na przepaleniu wyłącznika zapłonu ukrytego przez niemieckiego użytkownika w gónej części skrytki pasażera o istnieniu której nic nie wiedziałem.Po prostu nie zaistalował przekażnika i stopniowo zaczął rozłączać się zapłon, aż do całkowitego jego zaniku.Zobacz czy jest iskra.
__________________________________
Audi 80 B# 1.6 PP 91.
Może to także być awaria "podciśnieniowego nastawnika przepustnicy gaźnika".Znajduje się pod filtrem powietrza,ma kształt okrągły i podpięty jest wtyczką na siedem pinów.Pozdrawiam.
[ Dodano: 2007-04-11, 19:39 ]
Witaj!
Przypomniałem sobie,że miałem kiedyś usterkę bardzo banalną w wyniku której także gasł mi silnik.Polegało to na przepaleniu wyłącznika zapłonu ukrytego przez niemieckiego użytkownika w gónej części skrytki pasażera o istnieniu której nic nie wiedziałem.Po prostu nie zaistalował przekażnika i stopniowo zaczął rozłączać się zapłon, aż do całkowitego jego zaniku.Zobacz czy jest iskra.
__________________________________
Audi 80 B# 1.6 PP 91.