Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] cinienie układu chlodzenia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

[2.3 NG] cinienie układu chlodzenia

Post autor: papaj » 29 sty 2009, 20:58

witam, mam pytanie czy uklad chlodzenia jest pod cisnieniem tylko na ciepłym silniku, czy rownież na zimnym, powiedzmy po ok 8 godzinach od zgaszenia, pytam poniewaz zauwazyłem ze po ok 5 godzinach postoju, jak naciskam gorny waz od chlodnicy to w zbiorniczku wyrownawczym nie słychac bulgotania plynu tylko powietrze, ktore dmucha cienki wężyk, co za tym idzie wąż jest pusty i czujniki nie mogą zle zczytywac temp i jest problem z rozruchem na zimno, poprawcie jeśli sie myle. pamietam ze w golfie cisnienie bylo cały czas

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 29 sty 2009, 23:15

to jeżeli tak się dzieje to może masz za mało tego płynu - z tego co kojarzęto po jakimś czasie ciśnienie jednak znika zupełnie - tak było u mnie - za zimnym motorze odkręcenie korka od płynu dawało tylko małe syknięcie...

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 30 sty 2009, 06:57

płynu mam maksa jak sie zagrzeje to nawet wiecej

u mnie juz po 5 godzinach nawet nie syklo, a wie ktoś jakie znaczenie ma korek zbiornika z płynem? słyszałem ze ma ale nie wiem za bardzo jakie

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 sty 2009, 08:08

Ma za zadanie utrzymac lekkie nadcisnienie aby podwyższyc temp wrzenia płynu chłodzącego.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 30 sty 2009, 15:51

korek ma w sobie zawór upustowy - w przypadku wzrostu ciśnienia w układzie przez niego wydostanie się nadmiar płynu - tak żeby nie popękały rury.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl