Audi 80 B4 2.0E [ABK] - SPRZEDAM! OPIS/FOTO str.1
Z ostatniego dnia stycznia 2009:
- wymieniony filterek kabinowy - chyba od 15 lat nie był wymieniany
- naprawione spryskiwacze, bo prawy spryskiwacz był coś zatkany chyba (słabe ciśnienie). A teraz jest ok
- czujnik wody sprawdzony dokładnie jaki ma być, spisany nawet numerek - także w poniedziałek kupujemy i wymieniamy.
- części pod rozrząd wybadane, teraz wystarczy odłożyć kilka złociszy i także kupować.
- no i kupiłem pływak, zobaczymy co to będzie - w każdym razie mentalnie nastawiam się, że w końcu będę wiedzieć ile mam paliwa w baku.
Przy okazji naciągnąłem sobie linkę gazu, więc nie mam luzów na pedale w końcu
Pojawił się za to nowy/stary problem - wóz nie wchodzi płynnie na obroty. Od 1000-2500 ma lekkie problemy, potem idzie jak rakieta. Co może być problemem, bo chce do końca lutego się z tym uporać
- wymieniony filterek kabinowy - chyba od 15 lat nie był wymieniany
- naprawione spryskiwacze, bo prawy spryskiwacz był coś zatkany chyba (słabe ciśnienie). A teraz jest ok
- czujnik wody sprawdzony dokładnie jaki ma być, spisany nawet numerek - także w poniedziałek kupujemy i wymieniamy.
- części pod rozrząd wybadane, teraz wystarczy odłożyć kilka złociszy i także kupować.
- no i kupiłem pływak, zobaczymy co to będzie - w każdym razie mentalnie nastawiam się, że w końcu będę wiedzieć ile mam paliwa w baku.
Przy okazji naciągnąłem sobie linkę gazu, więc nie mam luzów na pedale w końcu
Pojawił się za to nowy/stary problem - wóz nie wchodzi płynnie na obroty. Od 1000-2500 ma lekkie problemy, potem idzie jak rakieta. Co może być problemem, bo chce do końca lutego się z tym uporać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
może być sonda lambdaPojawił się za to nowy/stary problem - wóz nie wchodzi płynnie na obroty. Od 1000-2500 ma lekkie problemy, potem idzie jak rakieta. Co może być problemem, bo chce do końca lutego się z tym uporać
A tak w ogóle to ABK miało jedną czy dwie sondy lambda?
BTW serdecznie witam kolegę ze Słupska <ok> <ok> <ok> <ok> Jutro w Koszalinie [Niedziela] jest spocik Audi80 <ok> 8-) Zapraszam. :mrgreen: Może w końcu Słupsk ożyje i pokażemy, że u nas jednak są jakieś 80tki? Bo przez dłuższy czas byłem sam w naszym mieście. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No ja i tak i tak musiałem pojechać do Koszalina załatwić sprawę ze studiami. A o A4 nie wiedziałem.pproniuk pisze:Do Koszałkowa jak widać nie przyjechałem, bo nie mam ani czasu ani paliwa. Spoty trza u nas robić, spot A4 już jest - każda środa o 19.
A co do sondy to wydaje mi się, że jest jedna, ale ręki za to sobie uciąć nie dam.
Jeszcze jeden problem to może przepływomierz?
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
A dbam, dbam
Miałem kupić dziś czujnik wody, ale poszła kasa na paliwo. Ale max po walentynkach go wymienie. Dziś także moja zielona piękność robiła za pomoc drogową - holowanie rozbitej A4
Kupiłem pływak, jeżeli chodzi o nowe rzeczy, teraz czekam na paczkę i będzie walka w zbiorniku
Na wymiane pozostałych rzeczy - po 14.02.
Miałem kupić dziś czujnik wody, ale poszła kasa na paliwo. Ale max po walentynkach go wymienie. Dziś także moja zielona piękność robiła za pomoc drogową - holowanie rozbitej A4
Kupiłem pływak, jeżeli chodzi o nowe rzeczy, teraz czekam na paczkę i będzie walka w zbiorniku
Na wymiane pozostałych rzeczy - po 14.02.
Ładny egzemplarz. Jak wszytstko porobisz to bedzie Ci długo służyc :mrgreen:
___________________________________________________________________
moje 4koła
___________________________________________________________________
moje 4koła
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
Wielki powrót tematu - nowe fotki na pierwszej stronie. Zapraszam do komentowania.
Są wielkie plany na wiosnę - i też dlatego piszę, aby się Was poradzić.
- rozrząd
- sprawdzić zawieszenie i ewentualnie wymieniać
- hamulce – piszczenie przód
- czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- ustawienie zapłon – sprawdzenie całego aparatu, świec, wtryskiwaczy (brak mocy)\
- wymiana uszczelniaczy (zbyt duży pobór oleju)
- sprawdzenie i ewentualna wymiana płynów ustrojowych (wspomagania, hamulcowego, chłodzącego). I tu mam pytanie: jakie płyny (szczególnie hamulcowy i wspomaganie) polecacie?
- dobranie dobrego oleju dla auta
- filtr powietrza i oleju (przy wymianie oleju)
- sonda lambda - tu oczywiście tylko oryginał, żadnych zamienników.
- wariowanie paliwa na desce
- pojechanie na komputer do Boscha. I tu kolejne pytanie - jak sprawdzaliśmy na skanerze VAG to gówno można było sprawdzić - ba, wyświetlał się DIGIFANT 1.6 ! To by oznaczało, że mam komputer w silniku od 1.6 ? :lol:
Kolejna kwestia: chciałem założyć sobie żarówki Philips Blue Vision na przód. Nie ma żadnych przeciwwskazań ku temu? (soczewki odpadają, bo mam inne wydatki).
No i w środku:
- mam do wymiany całe zegary i tak pomyślałem, żeby może sobie komputer założyć, skoro i tak mam inwestować. Tylko kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać (marny ze mnie elektronik).
- jak mogę zaślepić dziury po korbach w boczkach, bo nie ukrywam, że z przodu elektryczne szybki się pojawią
- inne osłony przeciwsłoneczne (z klapką na lusterko i z podświetleniem)
- dodatkowe zegary w miejscu popielniczki
- głośniki. I tu kolejne pytanie - jakie głośniki polecacie? U mnie są w desce rozdzielczej przy szybie przedniej oraz w boczkach tylnich drzwi. Poza tym mam radio Blaupunkt Melbourne 27, ale może przy zmianie głośników zmieniłbym i radio.
- podłokietnik. Aczkolwiek nie wiem, jak ja to wykombinuje :mrgreen:
Są wielkie plany na wiosnę - i też dlatego piszę, aby się Was poradzić.
- rozrząd
- sprawdzić zawieszenie i ewentualnie wymieniać
- hamulce – piszczenie przód
- czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- ustawienie zapłon – sprawdzenie całego aparatu, świec, wtryskiwaczy (brak mocy)\
- wymiana uszczelniaczy (zbyt duży pobór oleju)
- sprawdzenie i ewentualna wymiana płynów ustrojowych (wspomagania, hamulcowego, chłodzącego). I tu mam pytanie: jakie płyny (szczególnie hamulcowy i wspomaganie) polecacie?
- dobranie dobrego oleju dla auta
- filtr powietrza i oleju (przy wymianie oleju)
- sonda lambda - tu oczywiście tylko oryginał, żadnych zamienników.
- wariowanie paliwa na desce
- pojechanie na komputer do Boscha. I tu kolejne pytanie - jak sprawdzaliśmy na skanerze VAG to gówno można było sprawdzić - ba, wyświetlał się DIGIFANT 1.6 ! To by oznaczało, że mam komputer w silniku od 1.6 ? :lol:
Kolejna kwestia: chciałem założyć sobie żarówki Philips Blue Vision na przód. Nie ma żadnych przeciwwskazań ku temu? (soczewki odpadają, bo mam inne wydatki).
No i w środku:
- mam do wymiany całe zegary i tak pomyślałem, żeby może sobie komputer założyć, skoro i tak mam inwestować. Tylko kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać (marny ze mnie elektronik).
- jak mogę zaślepić dziury po korbach w boczkach, bo nie ukrywam, że z przodu elektryczne szybki się pojawią
- inne osłony przeciwsłoneczne (z klapką na lusterko i z podświetleniem)
- dodatkowe zegary w miejscu popielniczki
- głośniki. I tu kolejne pytanie - jakie głośniki polecacie? U mnie są w desce rozdzielczej przy szybie przedniej oraz w boczkach tylnich drzwi. Poza tym mam radio Blaupunkt Melbourne 27, ale może przy zmianie głośników zmieniłbym i radio.
- podłokietnik. Aczkolwiek nie wiem, jak ja to wykombinuje :mrgreen:
- automaniaczek
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lis 2008, 22:39
- Lokalizacja: Warszawa