Witam wszystkich.
mam taki problem czy ktos moze ma schemat budowy pompy klimy do audi 80 B 4 1.9 tdi o modelu silnika 1 Z? i czy ktoś wie jaka idzie tam chłodnica klimatyzacji bo są dwa rodzaje i nie wiem która jezt do tego modelu.
[1.9TDI 1 Z] Kompresor klimatyzacji.
[1.9TDI 1 Z] Kompresor klimatyzacji.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 09:15 przez tajniakb, łącznie zmieniany 1 raz.
sprężarke da sie rozkręcić ale sam jej nie wyremontujesz. pozatym zależy w jakim stopniu jest zatarta, co sie uszkodziło.
mogły
1. zatrzeć sie cylindry jest ich 6.
2. tłoki
3. popekać płyty zaworowe.
po rozkreceniu sprężarki trzeba liczyć sie z wymianą uszczelniacza wału. uszczelek, czesto okazuje sie że sa przegrzane płyty zaworowe.
we własnym zakresie sprężarki nie zregenerujesz bo jest to nieopłacalne. podczas zatarych cylindrów wymienia sia całą połówke sprężarki.
regeneracja sprężarek przez warsztaty głównie polega na zkładaniu 1 spręzarki z kilku innych uszkodzonych.
co do chłodnicy to musisz zobaczyc jak pasuje ci do mocowań i przewodów. napewno przewód tłoczący który idzie od sprężarki na chłodnice musi być na górnym krućcu natamiast wyjscie ze skraplacza(chłodnicy) na parownik od dołu.
http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/klima.html
mogły
1. zatrzeć sie cylindry jest ich 6.
2. tłoki
3. popekać płyty zaworowe.
po rozkreceniu sprężarki trzeba liczyć sie z wymianą uszczelniacza wału. uszczelek, czesto okazuje sie że sa przegrzane płyty zaworowe.
we własnym zakresie sprężarki nie zregenerujesz bo jest to nieopłacalne. podczas zatarych cylindrów wymienia sia całą połówke sprężarki.
regeneracja sprężarek przez warsztaty głównie polega na zkładaniu 1 spręzarki z kilku innych uszkodzonych.
co do chłodnicy to musisz zobaczyc jak pasuje ci do mocowań i przewodów. napewno przewód tłoczący który idzie od sprężarki na chłodnice musi być na górnym krućcu natamiast wyjscie ze skraplacza(chłodnicy) na parownik od dołu.
http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/klima.html