Witam, od jakiegos czasu mam problem z gazem, opisze i prosze o opinie.
Gdy kupilem Audi wszystko na LPG wydawalo sie ze dziala poprawnie, jednak gdy zobaczylem filtr powietrza, ktory byl tak brudny ze nie da sie opisac postanowilem oczywiscie kupic nowy filtr, gdy go zmienilem Audi mi nie chcialo zapalic... no to na szybkosci ustawilem jakos gaz zeby w miare chodzilo i pojechalem na regulacje do gaziarzy zeby komputerowo mi ustawili lambde. Gaziarz powiedzial ze mieszanka sama skacze i ze trzeba kupic nowy reduktor.. zaproponowal mi jakis za 350 zl.. wysmialem go i powiedzialem ze na allegro sobie kupie zestaw naprawczy za 50 zl i sam sobie wymienie wszystkie uszczelnienia i membrany. Odparł ze to nic nie da i ze trzeba nowy reduktor a zaraz mi zaproponował tańszy "regenerowany" za 250 zł. Zupelnie sie zamotał bo coz innego znaczy regeneracja jak nie reduktor z wykorzystaniem zestawu naprawczego<lol2>. Ustawił mi na tyle ile bylo mozliwe ale mam taki problem, ze w ogole nie moge ustawic obrotow jalowych zeby mi auto chodzilo gdy jest zimne i ciepłe... albo ustawie tak ze silnik pracuje na gazie gdy zimny a na cieplym gasnie na obrotach jalowych albo odwrotnie, gdy cieply chodzi, gdy zimny gasnie... wiem ze na zimnym sie nie powinno jezdzic na gazie ale ja pokonuje trasy 5 km w jedna strone i wlasnie po tym odcinku mi sie nagrzewa calkowicie silnik... mialem kiedys inne auto na gazie i wiem, ze rzecza normalna jest ze da sie ustawic alby chodzilo tak i tak... auto z podobna instalacja gazowa.
Teraz mam pytanie do tych ktorzy maja lpg albo sie w miare znaja... czy te obroty jalowe ze nie da sie ustawic aby auto chodzilo na zimnym i cieplym silniku moga byc spodowane zuzytymi membranami reduktora czy tam uszczelnieniami, czy to zalezy od czegos innego ? Np wymienic swiece/kable ?? Od czego to moze zalezec ?? Bo mam w planie kupic wlasnie ten zestaw naprawczy, wykrecic reduktor, wyczyscic i zalozyc te nowe czesci... Dobrze mysle ? Prosze o opinie, pozdrawiam.
Aha moj reduktor to Tomasetto AG07
[80 B3 1.6 PP] Problem z LPG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2008, 14:28
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witaj mam też 1,6 PP z instalacja lpg tylko że firmy BRC .Autko nie będzie chodzić na wolnych obrotach jak jest zimny gdyż membrany w reduktorze są sztywne. Jeśli masz już zbyt sztywne membrany to jak jest nawet nagrzany do odpowiedniej temperatury też nie będzie pracował na wolnych obrotach i żadna regulacja nie pomorze .Według mnie kup zestaw naprawczy powymieniaj jedz na regulacje i powinno być dobrze Ważną rzeczą też jest stan przewodów zapłonowych, świece ,kopułka i palec, filterek gazu żeby wszystko chodziło jak należy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak ja przejdę szybko na gaz zanim silnik się nagrzeje, wcisnę sprzęgło to zgaśnie. Ale jak ponownie uruchomię silnik z biegu (rozrusznikiem jest ciężko) to wtedy trzyma obroty ale to pewnie zasługa elektronicznie sterowanego gaźnika który bardziej otwiera przepustnicę.
Do zesztywniałych membran dodałbym ten mazut, który wydziela się z gazu zalepiając całe wnętrze reduktora i przy niskich temperaturach robi się gęsty.
Do zesztywniałych membran dodałbym ten mazut, który wydziela się z gazu zalepiając całe wnętrze reduktora i przy niskich temperaturach robi się gęsty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2008, 14:28