Możliwe że w pierwszych latach produkcji Coupe z silnikami ABC/AAH były 2 katy.nieprawda! są coupe z dwoma katalizatorami takową posiadam prawdopodobnie zalezy to od roku produkcji
MARCiN z którego roku jest Twoja Coupeta :?:
bey pisze: a i mi powiedzcie przy okazji czy w abc jest 16v ? 24v czy jak to tam jest ? ile zaworow na jeden gar przypada i czy jest po jedynm walku na strone czy po 2 ?
heh koszty beda 2x takie jak w sc to normalne choc nie ze wszystkimlabek pisze:bey pisze: a i mi powiedzcie przy okazji czy w abc jest 16v ? 24v czy jak to tam jest ? ile zaworow na jeden gar przypada i czy jest po jedynm walku na strone czy po 2 ?
Hmmm... skoro robiles takie rzeczy z samochodami to jak mogles wpasc ze V6 moze byc 16V ?? :O moze czytaj co piszesz bo niby sie znasz a walnales takiego babola ze az wstyd. Mysle ze nie trzeba rozkrecac silnika zeby sie domyslic ze ni chu chu zeby bylo 16V. <ok>
P.S
S2power ma racje a mysle ze przesadzil troche z ta 1 sekunda po 2 koszty beda tak duze ze szkoda gadac bo nie jest to jakistam Sej 4 cylindrowy.
U mnie też troszkę upierdliwy był ten dźwiękAha, puste puszki po katach dawały okrutny charkoczący dźwięk - teraz wreszcie słyszę silnik na wysokich obrotach.
Na jakiej hamowni robiles pomiar ??andrzej74 pisze:Witam! Jestem po "operacji" wycięcia katów w 2.6 V6. Dokonałem pomiarów na hamowni przed i po zabiegu. Wnioski: moc - w zasadzie bez zmian (2 KM na plus, w granicach błędu pomiaru), moment obrotowy - wyższy o 30 Nm. Dało to odczuwalny efekt w postaci szybszego wchodzenia na obroty. Auto "zbiera się" od 2000-2200, a nie od 3000-3500 obr./min. Uważam, że było warto dokonać tej przeróbki z dwóch powodów: cena - łączny koszt - rura + wygięcie na ciepło + montaż - 250 zł. Koszt wymiany katów na ori - 700 zł, odpowiedniki - 450 zł; oraz ze względu na realny wzrost momentu obrotowego. Pozdrawiam!
[ Dodano: 2008-10-16, 16:22 ]
Aha, puste puszki po katach dawały okrutny charkoczący dźwięk - teraz wreszcie słyszę silnik na wysokich obrotach.
potwierdzam ja niestety jak kupiłem to juz jednego kata mialem wydlubanego i zostala sama obudowa i powiem tak auto dopiero jechało od 3000tys a nizej bylo zamulone wiec wybebeszylem 2 kata i tak jak wiekszośc z was jest różnica i to spora bo odczuwalna auto się lepiej wkręca juz od 2000tys nawet sie zbierać zaczyna. Ale wiadomo ABC jedzie od 4 tys dopiero. Tak czy siak albo zostawic stare puszki a bebechy sprzedać albo zastapic je rurami tzw mini przelot, co do strumiennic to nie polecam ....andrzej74 pisze:moment obrotowy - wyższy o 30 Nm. Dało to odczuwalny efekt w postaci szybszego wchodzenia na obroty. Auto "zbiera się" od 2000-2200, a nie od 3000-3500 obr./min