[80 B4] Podswietlenie..kilka pytań
[80 B4] Podświetlenie zegarka
Tak ogładam kilka Waszych fotek i widze że macie podświetlany zegarek. U mnie niestety nie. I brakuje mi jeszcze tak jakby podświetlenia lewej połowy prędkościomierza. Chyba się żaróweczki poprzepalały. Czy ktoś może podpowiedzieć jak się do tego zabrać?
Pozdro
Pozdro
poczytaj...cały temat jest poświecony podświetleniem zegarka...
viewtopic.php?t=1322&start=0
pozdrawiam
viewtopic.php?t=1322&start=0
pozdrawiam
[B3 1.6D] brak podswietlenia
Witam
Niedawno zmieniałem w dieseli kostke na stacyjce, i przy okazji wymieniłem spalone zarówki podświetlenia zegarów. Poskładałem wszystko i było ok, wszystko ładnie świeciło, następnego dnia zona pojechala na zakupy i a gdy wróciła powiedziała ze podswietlenie wg sie nie zaświeciło, podkrecałem wszystko znowu, ale wszstko jest ok, sprawdziłem bezp i też sa w porządku,
Wie ktoś gdzie szukać usterki?
PS chciałbym dodać ze jest to 1.6D z 88"
Niedawno zmieniałem w dieseli kostke na stacyjce, i przy okazji wymieniłem spalone zarówki podświetlenia zegarów. Poskładałem wszystko i było ok, wszystko ładnie świeciło, następnego dnia zona pojechala na zakupy i a gdy wróciła powiedziała ze podswietlenie wg sie nie zaświeciło, podkrecałem wszystko znowu, ale wszstko jest ok, sprawdziłem bezp i też sa w porządku,
Wie ktoś gdzie szukać usterki?
PS chciałbym dodać ze jest to 1.6D z 88"
[80 B3 1.8S] Problem z podświetlaniem licznika
Witam wszystkich.
Mam dość nietypowy problem i tak na prawdę nie wiem, jak go rozwiązać. Mianowicię w momencie jak włanczam światła autmomatycznie pojawia się podświtlanie na liczniku ale w tym samym momencie zapala się kontrolka od prawego kierunkowskazu i nie mam podświtlania na prędkościomierzu od O do 120 km. Usunełem już wszystkie zimne luty z płytki licznika i nie wiem gdzie może być przyczyna. Może ktoś z was spotkał się z takim problemem i zechciałby się ze mną podzielić sposobem jego rozwiązania. Mile widziane będą również wszystkie rady.
Audi 80 1,8S 1989 r. licznik VDO
Mam dość nietypowy problem i tak na prawdę nie wiem, jak go rozwiązać. Mianowicię w momencie jak włanczam światła autmomatycznie pojawia się podświtlanie na liczniku ale w tym samym momencie zapala się kontrolka od prawego kierunkowskazu i nie mam podświtlania na prędkościomierzu od O do 120 km. Usunełem już wszystkie zimne luty z płytki licznika i nie wiem gdzie może być przyczyna. Może ktoś z was spotkał się z takim problemem i zechciałby się ze mną podzielić sposobem jego rozwiązania. Mile widziane będą również wszystkie rady.
Audi 80 1,8S 1989 r. licznik VDO
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2007, 17:36 przez Matek, łącznie zmieniany 2 razy.
Żarówka jest ok. sprawdzałem co do połączeń to ostatnio byłem u elektryka i on usunął wszystkie zimne luty. Nie mniej jednak problem nadal występował ostatnio poruszałem niebieską wtyczką i kontrolka kierunkowskazu zgasła ale wczoraj się znowu zapaliła i już nie gaśnie. Co do tych niepożądanych połączeń to całkiem możliwe tylko czy mógłbyś mi wysłać jakąś fotkę gdzie dokładnie tego szukać. Z góry dziękuję. Sorrki za temat następnym razem będzie tak jak w regulaminie.
zrobiłem fotkę starej płytki z vdo z B3
zaznaczyłem skąd wychodzi 12v do podświetlenia, są to 2 zlutowane dolne piny w żółtej wtyczce (lewa str) i idą do potencjometra i się rozchodzą do żarówek z lewej strony (czerwona linia oznaczona +) następnie wracają spowrotem do wtyczki (5 od dołu para pinów zlutowana ze sobą w żółtej wtyczce) i przechodzą na drugą stronę licznika wchodząc do 5 pary pinów wtyczki niebieskiej, skąd wychodzą na obwód tej częsci zegarów.
kolorem niebieski zaznaczyłem Ci 12V do kierunkowskazu prawego, który wychodzi z 4 pinu od prawej str wtyczki niebieskiej... mam nadzieję że trochę Ci rozjaśniłem
jesli nie uda Ci się nic wykombinować, to mam do sprzedania płytkę licznika VDO od zegarów z obrotomierzem lub zegarem
zaznaczyłem skąd wychodzi 12v do podświetlenia, są to 2 zlutowane dolne piny w żółtej wtyczce (lewa str) i idą do potencjometra i się rozchodzą do żarówek z lewej strony (czerwona linia oznaczona +) następnie wracają spowrotem do wtyczki (5 od dołu para pinów zlutowana ze sobą w żółtej wtyczce) i przechodzą na drugą stronę licznika wchodząc do 5 pary pinów wtyczki niebieskiej, skąd wychodzą na obwód tej częsci zegarów.
kolorem niebieski zaznaczyłem Ci 12V do kierunkowskazu prawego, który wychodzi z 4 pinu od prawej str wtyczki niebieskiej... mam nadzieję że trochę Ci rozjaśniłem
jesli nie uda Ci się nic wykombinować, to mam do sprzedania płytkę licznika VDO od zegarów z obrotomierzem lub zegarem