Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABK LPG] nie zapala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dannek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 25 wrz 2008, 11:59
Lokalizacja: bytom

[b4 ABK LPG] nie zapala

Post autor: dannek » 02 lut 2009, 21:56

Witam.Mam taki problem , że zaparkowałem autko i poszedłem do sklepu, wracam, i za chiny nie chce odpalić!silnik łapie po czym gwałtownie gaśnie i robi tak za każdym razem!wciskałem gas, zdejmowałem kable niebieskiego czujnika ale nic to nie dało!nie ma znaczenia czy to na LPG/BRC just/ czy PB objaw ten sam!!Nowe świece,przewody,palec,kopułka,przelutowany przekaźnik 30,nowa sonda.Nie mam już sił do tego auta, zwłaszcza że co druga część jest nowa.Macie jakiś pomysł jak to tanim kosztem rozwiazac?

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 02 lut 2009, 22:21

Taki sam objaw miałem w "seacie" gdy z kluczyka wypadła pastylka z immobilizera.
Jeżeli nie miałeś jakiś wcześniej dziwnych objawów np przerywanie silnika a masz immobilizer to właśnie jego podejrzewam albo jakieś zabezpieczenie alarmu.

dannek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 25 wrz 2008, 11:59
Lokalizacja: bytom

Post autor: dannek » 02 lut 2009, 22:48

tzn mam jakieś okrągłe metalowe kółko na desce ,ale nie korzystałem z tego nigdy!jak pada akumulator spod deski wydobywa się dźwięk taki krotki sygnał.Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.Pompa nabija ciśnienie wszystko jest niby ok!auto potrafi zapalać od strzała i jeszcze szybciej zgasnąć i tak do wyczerpania akumulatora.

kyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 07 lut 2007, 07:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: kyto » 02 lut 2009, 23:44

sprawdz tez cewke

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 03 lut 2009, 00:06

Polecam sprawdzić krokowca i cały dopływ powietrza do niego. Wygląda na to jak by właśnie on przestał działać i nie ma możliwości złapania obrotów.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 lut 2009, 08:39

dannek pisze:tzn mam jakieś okrągłe metalowe kółko na desce ,ale nie korzystałem z tego nigdy!
Podejrzewam, że to immobilizer i właśnie odmówił posłuszeństwa.

dannek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 25 wrz 2008, 11:59
Lokalizacja: bytom

Post autor: dannek » 03 lut 2009, 08:47

cewkę/beru/ zmieniał poprzedni właściciel wydaje mi się, ze powinna być dobra/ale różnie z tym bywa/, krokowiec szczelny. Dziś od rana jak próbuje odpalić, silnik nie chce nawet załapać jak poprzednio.Panowie, a jak poradzić sobie samemu, z tym immobilizerem.Idzie go jakoś odłączyć,wypiąć czy coś??

ponizej zdjęcie tego kółka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/026 ... 35925.html

afro

Post autor: afro » 03 lut 2009, 11:44

a moze masz tłumiki zatkane, spotkałem się kiedyś z sytuacją , że w astrze roleciał sie katalizator i zatkał środkowy tłumik auto za diabła nie odpaliło. Lub ktoś sobie jaja robi i napchał ci czegoś do tłumika.

kyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 07 lut 2007, 07:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: kyto » 03 lut 2009, 11:54

jesli to immo to na liczniku powinna ci migac pomaranczowa kontrolka od immo. po wlozeniuiu kluczyka z dobrym immo zgasnie. jesli masz zle immo to zgasnie na chwilke i za chwile znowu sie wlaczy. sprawdz czy masz iskre na swiecach. jesli nie ma iskry to wal od razu do cewki!!

Awatar użytkownika
Memento87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2008, 10:46

Post autor: Memento87 » 14 maja 2009, 22:25

Nie chcę zakładać nowego tematu więc odświeżę ten. Autor nie napisał co w końcu było przyczyną takiego stanu, a ja mam dokładnie taki sam problem. Postawiłem autko, po chwili chciałem przestawić i nic... nie chce zapalić... Iskra na świecy jest, benzyna przewodem dochodzi ( próbuje na benzynie ale Gaz też mam ). Silniczek kręci ale nawet nie łapie. Co do immobilizera to kiedyś był taki dodatkowy, przy skrzyni biegów, że było trzeba dotknąć takim kluczykiem dodatkowym, ale kazałem to usunąć elektrykowi jakieś pół roku temu i wszystko było OK, więc to chyba nie od tego... Już nie mam siły, co to może być...? Pomocy :(

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 maja 2009, 22:36

Memento87, Piszesz, że paliwo dochodzi, a wtrysk podaje paliwo? Może wtryskiwacz odmówił posłuszeństwa? Niekoniecznie dlatego, że padł. Być może emulator wtryskiwacza od instalacji gazowej padł i odłączył Ci wtryskiwacz na stałe.

Awatar użytkownika
Memento87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2008, 10:46

Post autor: Memento87 » 15 maja 2009, 10:47

Hmm o tym nie mam pojęcia, jak to sprawdzić...?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 15 maja 2009, 11:33

Memento87 pisze:Hmm o tym nie mam pojęcia, jak to sprawdzić...?
Zdejmij filtr powietrza i niech ktoś próbuje odpalać, a Ty obserwuj czy wtrysk podaje paliwo. Jeśli nie to trzeba sprawdzić czy do wtryskiwacza dochodzi sterowanie. Ponieważ wtryskiwacz jest sterowany masą to nie wystarczy zmierzyć napięcie. Poza tym czas załączenia jest tak krótki, że miernik Ci tego nie pokaże. Najprostsza metoda to dioda LED z niewielkim rezystorem podłączonym szeregowo wpięta na styki wtryskiwacza (uwaga na polaryzację - plus do plusa, minus do masy). Jeśli wtrysk będzie poprawnie sterowany to dioda będzie migać w momencie kiedy powinno być wtryskiwane paliwo. Jak dioda mruga, a paliwo nie jest wtryskiwane to najprawdopodobniej padł wtryskiwacz. Jeśli jednak dioda nie mruga to znaczy, że gdzieś jest przerwa na drodze zasilania wtrysku. Zacząłbym wtedy od sprawdzenia właśnie emulatora w sterowniku LPG.

Awatar użytkownika
Memento87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 18 wrz 2008, 10:46

Post autor: Memento87 » 15 maja 2009, 11:50

Ok, dzieki za opis, sprawdzę to, tylko nie wiem czy dam rade :)

[ Dodano: 2009-05-15, 12:55 ]
Hmm nie mam pojęcia jak to zrobić... musze zdjąc całą obudowę, czy wystarczy pokrywe, tak jak na zgjęciu...?
Obrazek

[ Dodano: 2009-05-15, 13:03 ]
Dodam ze w obudowie filtra zobaczylem olej.... czy to moglo byc przyczyna...?

[ Dodano: 2009-05-15, 13:16 ]
Znalazłem opis swojego przełącznika od gazu w jaki sposób odpalic na gazie i odpalił.... czyli odpalanie na benzynie nie działa, i nie wiem czemu ;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl