[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota
Siemka czy warto brać to zależy od Ciebie ja mam zamontowany sterownik http://moto.allegro.pl/item422074579_st ... zoryk.html
nie jest drogi i chodzi bezproblemowo już dłuższy czas.
Jeśli nie zależy Ci na alarmie to proponuje zamontować podany prze zemnie sterownik prosty bardzo w podłączeniu i dobry. Myślę że i z tym podanym przez Ciebie nie powinno być problemu z zamontowaniem ale na 100% dużo więcej zabawy i podłączania.
nie jest drogi i chodzi bezproblemowo już dłuższy czas.
Jeśli nie zależy Ci na alarmie to proponuje zamontować podany prze zemnie sterownik prosty bardzo w podłączeniu i dobry. Myślę że i z tym podanym przez Ciebie nie powinno być problemu z zamontowaniem ale na 100% dużo więcej zabawy i podłączania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:32
- Lokalizacja: Biłgoraj
No obejrzalem twoj sterownik ale skoro za te kika zlotych roznicy moge miec alarm to czemu by go nie zamontowac :?: Tylko chcialbym sie zapytac kogos kto zna sie na tym bo widze ze sa tu osoby co naprawde wiedza co sie z czym je 8-) i chcialbym sie ich zapytac czy to oplacalne a przedewszystkim czy ja dam rade cos takiego zrobic? :idea:
Osobiście polecałbym Ci alarm, choćby z tego powodu że ma więcej funkcji z których można korzystać i są naprawdę przydatne. Jak dobrze przeczytasz cały ten temat to mniej więcej będziesz miał obraz jak podłączyć alarm i sam ocenisz swoje możliwości.CartmanDevil pisze:No obejrzalem twoj sterownik ale skoro za te kika zlotych roznicy moge miec alarm to czemu by go nie zamontowac :?: Tylko chcialbym sie zapytac kogos kto zna sie na tym bo widze ze sa tu osoby co naprawde wiedza co sie z czym je 8-) i chcialbym sie ich zapytac czy to oplacalne a przedewszystkim czy ja dam rade cos takiego zrobic? :idea:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:32
- Lokalizacja: Biłgoraj
No tak mysle ze nie powinno to byc strasznie trudne ale troszke sie przestraszylem jak tu kolega Leszek mial problemy i zauwazylem ze to akurat chyba nawet taka sama konstrukcja tak wiec nie co sie obawiam ale pewnie zaryzykuje najwyzej jeszcze bede musial do elektryka odstawic zeby podlaczyl w najgorszym wypadku :evil:
A moze kolega Leszek sie wypowie czy to trudne bylo i jak duzo czasu zajmuje ???
A moze kolega Leszek sie wypowie czy to trudne bylo i jak duzo czasu zajmuje ???
Podłączenie nie jest bardzo trudne. Wszystko jest opisane na dołączonym schemacie. Tylko trzeba uważać czy nie ma tam błędów. W moim przypadku wina była uszkodzonego wyłącznika przy drzwiach. Centralka i alarm działa bardzo dobrze Polecam ten zestaw.
Jeśli chodzi o czas, to około 1-2 godzin powinno wystarczyć.
Przy okazji dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Jeśli chodzi o czas, to około 1-2 godzin powinno wystarczyć.
Przy okazji dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Niczego nie trzeba obchodzić, wystarczy tylko odpowiednio podłączyć. Prawdopodobnie masz coś namieszane w podłączeniach. Jakim sposobem podłączyłeś? Podanym w moim opisie czy wg tego drugiego? Wydłużenie czasu nic Ci nie da bo po 30 sekundach to lampka już się nie świeci, gdyby to była jej wina to sytuacja była by odwrotna. Sprawdź jeszcze raz połączenia.Fantomas_29 pisze:ja mam taki problem mam alarm tego typu co jest na schemacie mam wszystko podłączone tak jak trzeba. Alarm działa zamyka otwiera wez problemu. Tylko jest taki problem ze jak auto zostanie otwarte i odczekam 30s i po tych 30sekundach go zamkne z pilota to on po około 20s zaczyna wyc i tak jest za kazdym razem. A natomiast gdy zamkne go odrazu gdy wyjde z auta to nie wyje. Podłączyłem mase z kranćówki pod te przewody co leca da lampki. Słyszałem ze na alarmie ustawia sie ten czas do krancówki do lampki ale ten alarm nie posiada tego. Jak to obejsc zeby mi nie wył za kazdym razem?
[ Dodano: 2008-10-25, 21:24 ]
Przecież wyraźnie napisałem, że sposób który podałem jest dla B4/C4 (c.z. sterowany -/-), w B3 c.z. jest sterowany +/- i w tym modelu w ten sposób nie da się podłączyć (inna pompka pneumatyczna, inna instalacja).mthv pisze:Witam.
Właśnie uporałem się z podobnym sterownikiem ale zakładałem go w moim Audi 90 B3.
Tutaj sterownik należy założyć zgodnie z schematem dla układu pneumatycznego, gdyż sterowanie pompką jest za pomocą (+) - i to na jednym przewodzie.
Piszę, bo troszkę się nagłówkowałem nad sposobem podanym przez sylwiasty, ale niestety w B3 sterowanie jest inne. Może się komuś przyda ta informacja zanim zacznie grzebać w aucie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-10-25, 21:30 ]
Kolego - nie ma nic prostszego do podłączenia w B4 jak sterownik centralnego zamka. Montaż alarmu to już trochę bardziej skomplikowana sprawa (więcej podłączeń, odcięcie zapłonu). :mrgreen: Całą instalację sterowania c.z. można wykonać pod tylną kanapą.Przemo95 pisze:a jednak to nie jest takie proste myślałem ze wystarczy zamontować jakiś moduł ktury steruje tymi zamkami jak sie kliknie klawisz w pilocie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ależ to jest proste. Wystarczy podpiąć się pod odpowiednie kable i będzie działać. W dziale download jest instrukcja montażu centralnego z pilota. Ważne jest tylko żeby kupić odpowiednią centralkę bo potem będzie trzeba kombinować z przekaźnikami.Przemo95 pisze:a jednak to nie jest takie proste myślałem ze wystarczy zamontować jakiś moduł ktury steruje tymi zamkami jak sie kliknie klawisz w pilocie
pytanie o alarm
witam kolegów pozwolę podpiąć się pod temat mam audi coupe 91 rok, zamek pneumatyczny. kupiłem cały alarm wraz ze sterowaniem zamka z pilota. nie wiem jak go podłączyć podepnę 2 zdjęcia. jak możecie to pomóżcie. z góry bardzo dziękuje Maciek
[ Dodano: 2008-12-26, 16:00 ]
a tutaj drugi schemacik. koledzy pomóżcie
[ Dodano: 2008-12-26, 16:00 ]
a tutaj drugi schemacik. koledzy pomóżcie
Witam!
Właśnie kupiłem sterownik do zamka centralnego [ http://www.allegro.pl/show_item.php?item=533920095 ].
Jak widać w opisie gość oferuje instrukcje montażu w j. polskim. Dostałem to co poniżej. Proszę o pomoc jak to zamontować. Mam Audi 100 C3 1987r. 1,8l 90KM, sentyment mam do niego, a że przejechane niecałe 170k i popsuł się zamek od strony kierowcy postanowiłem zamontować sterownik. Z góry dzięki.
Konkretnie chodzi mi o:
1. gdzie najlepiej umiejscowić sterownik
2. gdzie znajdę kable do których powinienem się podpiąć (chodzi tylko o otwieranie i zamykanie drzwi (łącznie z bagażnikiem) i fajnie jakby kierunki też działały)
Dodam że silniczek pneumatyczny (czyli to zaznaczone na czerwono przecinam)
Właśnie kupiłem sterownik do zamka centralnego [ http://www.allegro.pl/show_item.php?item=533920095 ].
Jak widać w opisie gość oferuje instrukcje montażu w j. polskim. Dostałem to co poniżej. Proszę o pomoc jak to zamontować. Mam Audi 100 C3 1987r. 1,8l 90KM, sentyment mam do niego, a że przejechane niecałe 170k i popsuł się zamek od strony kierowcy postanowiłem zamontować sterownik. Z góry dzięki.
Konkretnie chodzi mi o:
1. gdzie najlepiej umiejscowić sterownik
2. gdzie znajdę kable do których powinienem się podpiąć (chodzi tylko o otwieranie i zamykanie drzwi (łącznie z bagażnikiem) i fajnie jakby kierunki też działały)
Dodam że silniczek pneumatyczny (czyli to zaznaczone na czerwono przecinam)
witam mam problem z podłączeniem alarmu samochodowego ze sterowaniem centralnego zamka stig 43 do samochodu audi 80 b3 zamek pneumatyczny sterowany +/- .
są 3 kabelki
brązowy (-)
czerwono czarny (+)
czerwono zielony zamek zamknięty (+) , zamek otwarty(-)
[ Dodano: 2009-04-24, 21:31 ]
czy to moze jest odpowiedz na moje pytanie ?
Zamek centralny – przewód zielono-niebieski lub żółto-niebieski w B4 lub zielono-czerwony w B3 wychodzący ze słupka drzwi.
Ponieważ zwykle sterowanie centralnym zamkiem w większości systemów alarmowych odbywa się za pomocą wysyłania sygnałów z centralki alarmowej: minus – zamykanie, minus – otwieranie w celu wykonania odpowiedniego połączenia sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym w Audi (gdzie sterowanie odbywa się za pomocą sygnałów: plus – otwieranie, minus – zamykanie) należy zastosować odpowiedni schemat i 2 przekaźniki przełączane (foto poniżej). Zastosowanie właśnie tych przekaźników przełączanych pozwoli nam otwierać centralny zamek zarówno z pilota alarmu, jak także nie wyłączona zostanie opcja otwierania/zamykania zamka poprzez użycie klucza w drzwiach kierowcy, lub pasażera (siłowniki master).
są 3 kabelki
brązowy (-)
czerwono czarny (+)
czerwono zielony zamek zamknięty (+) , zamek otwarty(-)
[ Dodano: 2009-04-24, 21:31 ]
czy to moze jest odpowiedz na moje pytanie ?
Zamek centralny – przewód zielono-niebieski lub żółto-niebieski w B4 lub zielono-czerwony w B3 wychodzący ze słupka drzwi.
Ponieważ zwykle sterowanie centralnym zamkiem w większości systemów alarmowych odbywa się za pomocą wysyłania sygnałów z centralki alarmowej: minus – zamykanie, minus – otwieranie w celu wykonania odpowiedniego połączenia sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym w Audi (gdzie sterowanie odbywa się za pomocą sygnałów: plus – otwieranie, minus – zamykanie) należy zastosować odpowiedni schemat i 2 przekaźniki przełączane (foto poniżej). Zastosowanie właśnie tych przekaźników przełączanych pozwoli nam otwierać centralny zamek zarówno z pilota alarmu, jak także nie wyłączona zostanie opcja otwierania/zamykania zamka poprzez użycie klucza w drzwiach kierowcy, lub pasażera (siłowniki master).
Witam.
Pozwolę odświeżyć troszkę temacik. Posiadam B4 AVANT z ori centralnym zamkiem i chciałbym założyć - dołożyć pilota. Na rynku allegro i w ogóle w necie jest tego bardzo dużo i sam nie wiem co wybrać, który ze sterowników jest najbardziej odpowiedni do naszej niuni?
Pieniążki jakie chciałbym wydać to przedział 70-90 zł.
Pozdrawiam
szkodnik
Pozwolę odświeżyć troszkę temacik. Posiadam B4 AVANT z ori centralnym zamkiem i chciałbym założyć - dołożyć pilota. Na rynku allegro i w ogóle w necie jest tego bardzo dużo i sam nie wiem co wybrać, który ze sterowników jest najbardziej odpowiedni do naszej niuni?
Pieniążki jakie chciałbym wydać to przedział 70-90 zł.
Pozdrawiam
szkodnik