Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
Witam!
Troche juz jestem na tym forum wiec przyszedl czas zeby zaprezentowac moja taxowke:P
Audica zostala sciagnieta z Belgii w październiku 2007, rok produkcji 1992 1.9TD AAZ
Z wyposazenia jest to mozna rzec golas:
-wspomaganie kierownicy
-dzielona tylna kanapa
-welurowa tapicerka
-elektryczna regulacja wysokosci swiatel
Dodatkowe zabawki:
-obrotek z benzynki, ekhm obecnie gosci obrotek z TDI'ka (thx Solskier)
-CB
-wskaznik doladowania
-radio CLARION DXZ379RMP
-podlokietnik
-podgrzewacz paliwa
-wyswietlacz temperatury zewnetrznej
-ringi na zegary
Mody:
-Ic'ek z 80 B4 TDI[był], obecnie jest icek z saaba 2.0T wpakowany przed chlodnice
-wywalony katalizator
-wywalony EGR wraz z harmonijka
-wrzucone turbo GT2052V, docelowo mialo byc Garrett GT1749VA[wysralo sie w 3dni] zamiast KKK14[sterowanie na linke + gruszka nadcisnieniowa wedlug pomyslu Apsika z forum golf]
-wtryski dwusprezynkowe[powrot do 1springowych]
-podkrecona dawka paliwa
-oil catch tank z bidonu
-pompa 10mm made by Vision
W planach jest skrecenie pompy 10mm[zrobione <ok> ]. Na wakacje jest tez w planach IC'ek od skody octavii II. No i jakby byla kaska to ori alusy audikowskie + wymiana skrzynii na dluga TD albo TDI'kowska.
Kilka fot GT1749VA
Foty pierscienia kierownic GT17 i na ostatnim zdjeciu pokazane przesuniecie pierscienia, aby splyw oleju byl pod prawidlowym katem po zlozeniu turbawki(identycznie to wyglada w srodku gt20)
Sterowanie turbawki v0.1 <ok>
Przejsciowka na kolektor
Nowe stare foty
Nowa locha GT2052V onboard
Nowa pompa z 1.6 TD SB, pompa ma nowy tlokorozdzielacz, gova i advance timing. Niestety okazala sie trefna i raz jezdzila jak wsciekla raz generowala male cisnienie i poszla do zwrotu :shock:
Kilka fot z przeprowadzanego z koniecznosci malego remontu
Maszyna juz po remoncie, chodzi wszystko ladnie:) Teraz niestety okres powolnego docierania. . .
---> Link z praca motoru po remoncie
Filmik ze zbieraniem sie maszyny na 3/2/3. Pompa to cieknace ECO, mala dawka bo na wiekszej w obrotach zostaje :evil: Ale to nic niebawem moze zagosci 11mm
Video paska b5fl 1.9 PD znajomka
Zapasowa dmuchawka Garrett T3 (obecnie w posiadaniu jej jest junglist)
Pompka 10mm zrobiona przez vision'a. Auto teraz dostalo poteznego kopa w porownaniu do 9mm i tworzy niezla zadymke. Obecnie jest zabawa z wyregulowaniem VNT tak zeby za szybko nie wstawala, bo mozna narobic biedy z dolem silnika :mrgreen:
Praca motoru na 10mm ==>
Prawie top speed na tej skrzynii (5200rpm) ==>
a tutaj juz wydech spiety i szczelny i tak sobie kopci na postoju
Po malej korekcji dawki i pompy autko wyplulo taki sobie wykresik.
Pseudo fmic zamontowany ponizej zdjecia, dal duzo w porownaniu do ori z 1z. Auto wogole po osiagnieciu boosta nie kopci ani nie "kurzy". Icek pochodzi z Saaba 2.0T, wymiary 84x16x6.
Poprzednie filmiki mocno nieaktualne, ponizej wykres z przyspieszeniem od 60 do 120km/h========>
Gt2052v poszlo na sell. A obecnie w aucie bedzie siedziala T3[1,5bar] +lekki przelot:
Nowe serce dla B4:) Obecny AAZ w stanie igla jest do sprzedania, kompletny [ silnik,turbo T3, pompa 10mm, ic ori od B4 1.9 TDI i jakies tam graty]
AVF juz siedzi i nawet zostal pare razy przepalony, obecnie jest wciagana wiazka do srodka [ ]
Silnik: AVF
Liczba cylindrów: 4/OHC
Pojemność: 1896 ccm
Stopień sprężania: 19:1
Układ paliwowy: Zespół pompowtryskiwaczy
Kolejność wtrysku paliwa: 1-3-4-2
Moc: 130km przy 4000rpm
310nm przy 1900rpm
Troche juz jestem na tym forum wiec przyszedl czas zeby zaprezentowac moja taxowke:P
Audica zostala sciagnieta z Belgii w październiku 2007, rok produkcji 1992 1.9TD AAZ
Z wyposazenia jest to mozna rzec golas:
-wspomaganie kierownicy
-dzielona tylna kanapa
-welurowa tapicerka
-elektryczna regulacja wysokosci swiatel
Dodatkowe zabawki:
-obrotek z benzynki, ekhm obecnie gosci obrotek z TDI'ka (thx Solskier)
-CB
-wskaznik doladowania
-radio CLARION DXZ379RMP
-podlokietnik
-podgrzewacz paliwa
-wyswietlacz temperatury zewnetrznej
-ringi na zegary
Mody:
-Ic'ek z 80 B4 TDI[był], obecnie jest icek z saaba 2.0T wpakowany przed chlodnice
-wywalony katalizator
-wywalony EGR wraz z harmonijka
-wrzucone turbo GT2052V, docelowo mialo byc Garrett GT1749VA[wysralo sie w 3dni] zamiast KKK14[sterowanie na linke + gruszka nadcisnieniowa wedlug pomyslu Apsika z forum golf]
-wtryski dwusprezynkowe[powrot do 1springowych]
-podkrecona dawka paliwa
-oil catch tank z bidonu
-pompa 10mm made by Vision
W planach jest skrecenie pompy 10mm[zrobione <ok> ]. Na wakacje jest tez w planach IC'ek od skody octavii II. No i jakby byla kaska to ori alusy audikowskie + wymiana skrzynii na dluga TD albo TDI'kowska.
Kilka fot GT1749VA
Foty pierscienia kierownic GT17 i na ostatnim zdjeciu pokazane przesuniecie pierscienia, aby splyw oleju byl pod prawidlowym katem po zlozeniu turbawki(identycznie to wyglada w srodku gt20)
Sterowanie turbawki v0.1 <ok>
Przejsciowka na kolektor
Nowe stare foty
Nowa locha GT2052V onboard
Nowa pompa z 1.6 TD SB, pompa ma nowy tlokorozdzielacz, gova i advance timing. Niestety okazala sie trefna i raz jezdzila jak wsciekla raz generowala male cisnienie i poszla do zwrotu :shock:
Kilka fot z przeprowadzanego z koniecznosci malego remontu
Maszyna juz po remoncie, chodzi wszystko ladnie:) Teraz niestety okres powolnego docierania. . .
---> Link z praca motoru po remoncie
Filmik ze zbieraniem sie maszyny na 3/2/3. Pompa to cieknace ECO, mala dawka bo na wiekszej w obrotach zostaje :evil: Ale to nic niebawem moze zagosci 11mm
Video paska b5fl 1.9 PD znajomka
Zapasowa dmuchawka Garrett T3 (obecnie w posiadaniu jej jest junglist)
Pompka 10mm zrobiona przez vision'a. Auto teraz dostalo poteznego kopa w porownaniu do 9mm i tworzy niezla zadymke. Obecnie jest zabawa z wyregulowaniem VNT tak zeby za szybko nie wstawala, bo mozna narobic biedy z dolem silnika :mrgreen:
Praca motoru na 10mm ==>
Prawie top speed na tej skrzynii (5200rpm) ==>
a tutaj juz wydech spiety i szczelny i tak sobie kopci na postoju
Po malej korekcji dawki i pompy autko wyplulo taki sobie wykresik.
Pseudo fmic zamontowany ponizej zdjecia, dal duzo w porownaniu do ori z 1z. Auto wogole po osiagnieciu boosta nie kopci ani nie "kurzy". Icek pochodzi z Saaba 2.0T, wymiary 84x16x6.
Poprzednie filmiki mocno nieaktualne, ponizej wykres z przyspieszeniem od 60 do 120km/h========>
Gt2052v poszlo na sell. A obecnie w aucie bedzie siedziala T3[1,5bar] +lekki przelot:
Nowe serce dla B4:) Obecny AAZ w stanie igla jest do sprzedania, kompletny [ silnik,turbo T3, pompa 10mm, ic ori od B4 1.9 TDI i jakies tam graty]
AVF juz siedzi i nawet zostal pare razy przepalony, obecnie jest wciagana wiazka do srodka [ ]
Silnik: AVF
Liczba cylindrów: 4/OHC
Pojemność: 1896 ccm
Stopień sprężania: 19:1
Układ paliwowy: Zespół pompowtryskiwaczy
Kolejność wtrysku paliwa: 1-3-4-2
Moc: 130km przy 4000rpm
310nm przy 1900rpm
Ostatnio zmieniony 05 paź 2013, 22:49 przez mrozoo, łącznie zmieniany 75 razy.
hehe dzieki za uznanie i slowa krytyki,, podkowa odejdzie niebawem:P Zastanawiam sie nad czarnym grillem FK?ysiul pisze:Autko jest na prawde wypasione i widze że dużo serca wkładasz w jego stan zarówno wizualny jaki techniczny, ale jednak ida tropem Niki20,popieram wygląda to tak jak by koń kopnał w gril i oderwała mu się podkowa, tak ja to widzeNiki20 pisze:nie widzę na tym grilu...
dokladnie, ale bede konkretniej myslal nad modami wizualnymi jak zakoncze sprawy mechaniczne a tu jeszcze dluga historia :mrgreen:ysiul pisze:sam zastanwiałem się nad takim grilem do siebie i powiem Ci kolego że ciekawie on wygląda choc musze przyznac ze to jest kwestia gustu :lol:mrozoo pisze:Zastanawiam sie nad czarnym grillem FK
hehe podkowa juz byla jak kupilem,,, o tych wiesniakach to pierwsze slysze buahhaha ... narazie slabo wystrojone mam problemy z ograniczeniem max cisnienia i dusi troche, ale cos lekko powyzej 100km powinno bycbob232 pisze:fajne audi, podkowa mi się podoba i wdze że pod maska tez sporo siedzi <ok> ile teraz ma KM tak szacunkowo