[1.9TDI 1Z] Uszczelka pod głowicą.
[1.9TDI 1Z] Uszczelka pod głowicą.
Witam,chyba muszę wymienić uszczelkę pod głowicą,jak najprościej się do niej w tym silniku dostać,i czy po demontażu głowicy nie trzeba ustawiać ponownie kąta wtrysku,dawki paliwa itp.,,jeżeli tak to co jeszcze i na co zwrócić uwagę,pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 14:29 przez rewolwer, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz takie pojecie o mechanice to oddaj auto lepiej do warsztatu.
cala gora silnika do rozebrania, glowica do szlifow, komplet nowych uszczelek na gore silnika, nowe śruby do glowicy( ktore dokreca sie kluczem dynamometrycznym),rozrzad caly do ustawienia i kat wtrysku ( ewentualnie mozna zalozyc nowy)
cala gora silnika do rozebrania, glowica do szlifow, komplet nowych uszczelek na gore silnika, nowe śruby do glowicy( ktore dokreca sie kluczem dynamometrycznym),rozrzad caly do ustawienia i kat wtrysku ( ewentualnie mozna zalozyc nowy)
a nie kopci jak dasz mu w pedal na siwo? albo z ranca?rewolwer pisze:Ubywa płynu chłodniczego,sprawdzone wszystko tzn:przewody,chłodnica,nagrzewnica,chłodniczka oleju,sprawdzał mechanik który stwierdził że jedyna możliwość to uszczelka,ale nie jest pewien bo w oleju nie ma szlamu,w zbiorniczku wyrównawczym czysto nie śmierdzi nie dmucha,stąd moje pytanie.
Przepraszam że sie podpinam pod temat ale właśnie dziś walnęła mi uszczelka pod głowicą w 1,6 td SB-ku Mam pytanie do kolegów jaką uszczelkę kupic i na co zwrócic uwage przy wymianie a i czy miżna obrabiac głowice bo w instukcji jaą mam napisali ze w dizlach nie miżna. A obiawy były wcześniej jak u kolegi Ubywało płynu troche od jakiegoś czasu. Dzieki za porady.
Gdy pracowałem w ASO u Bełtowskiego to głowica była planowana tylko po kolizji silnika (zerwany rozrząd)No z tego co mi wiadomo to przykażdej zmianie uszczelki głowicę trzeba szlifowac...
Jak padła tylko uszczelka, to głowica nie była planowana tylko składana tak jak było na nowej uszczelce.
Ja osobiscie jestem za planowaniem i wsadzeniem grubszej uszczelki.
hmmm po zdjęciu czapki oddaj ja na sprawdzenie na szczelność, warsztat sprawdzi i ew splanuje powierzchnie - powiedzą Ci jaką uszczelke kupic
uszczelke daj porządną
przy okazji wymień rozrząd, kąt wtrysku oczywiście do ustawienia
[ Dodano: 2009-03-11, 10:50 ]
aaa od razu wymień uszczelniacze zaworów (3 PLN sztuka) i zalecałbym wymianie szklanek (popychacze)
uszczelke daj porządną
przy okazji wymień rozrząd, kąt wtrysku oczywiście do ustawienia
[ Dodano: 2009-03-11, 10:50 ]
aaa od razu wymień uszczelniacze zaworów (3 PLN sztuka) i zalecałbym wymianie szklanek (popychacze)