[all] Poziom obniżenia zawieszenia
[all] Poziom obniżenia zawieszenia
:idea: :idea: Mam propozycję aby porównać poziom obniżenia :idea: :idea:
Najlepszym i obiektywnym parametrem będzie chyba odległość od rantu błotnika do środka piasty. Ta odległość jest niezależna od wielkości założonego koła.
U mnie sprężyny miały być -40mm ale jakoś mi sie to nie widzi bo mam 29cm [/img] . Opona 185/55/15 jest równo z błotnikiem. Aż boje się zakładać letnie opony 205/60
Jaka odległość będzie przy -60mm, -40mm, i ogólnie piszcie jak macie obniżone i jakie macie odległości to będzie jakieś odniesienie .
Najlepszym i obiektywnym parametrem będzie chyba odległość od rantu błotnika do środka piasty. Ta odległość jest niezależna od wielkości założonego koła.
U mnie sprężyny miały być -40mm ale jakoś mi sie to nie widzi bo mam 29cm [/img] . Opona 185/55/15 jest równo z błotnikiem. Aż boje się zakładać letnie opony 205/60
Jaka odległość będzie przy -60mm, -40mm, i ogólnie piszcie jak macie obniżone i jakie macie odległości to będzie jakieś odniesienie .
Ja mam niby springi -60/-40 GT Cupline i na początku były jakieś niby"sportowe" amorki, nie podobało mi się jak stoi przód więc wykonałem BOSCHowski tuning(teraz całe forum mnie skarci, ale podkreślam że chodzi mi tylko o to żeby to wizualnie wyglądało)i z przodu poleciał dolny zwój :evil: po tej operacji było ok28-29cm, obecnie zmieniłem amorki na nówki MTS Technik i jeszcze autko się dobrze nie ułożyło-siedzi na odbojach a odległość od srodka piasty do rantu wynosi dokładnie 30cm
foto:
P.S. a z tymi podawanymi obniżeniami(np.40/40 60/40) to jest tak w przybliżeniu bo wiadomo że dużo zależy od samej firmy,twardości sprężyn i wagi silnika(5cio cylindrówka siądzie ładniej niż 4ro)
foto:
P.S. a z tymi podawanymi obniżeniami(np.40/40 60/40) to jest tak w przybliżeniu bo wiadomo że dużo zależy od samej firmy,twardości sprężyn i wagi silnika(5cio cylindrówka siądzie ładniej niż 4ro)
Po za tym jak kupisz nowe sprężyny to trzeba troche pojeździć zanim się ułożą,ja też kupiłem kit MTS'a ale udało mi się ostatnio wyrwać za dobrą kasę używanego weiteca i tak dla próby założyłem z jednej strony weiteca a z 2 MTSa i niby jest w każdym po -60 a weitec jest niższy ale za to sztywniejszyGlenio pisze:P.S. a z tymi podawanymi obniżeniami(np.40/40 60/40) to jest tak w przybliżeniu bo wiadomo że dużo zależy od samej firmy,twardości sprężyn i wagi silnika(5cio cylindrówka siądzie ładniej niż 4ro)
Więc wiem że mam -60mm. Teraz pytanie. Czy takie wkłady mogę założyć do standardowego mcPersona???
http://moto.allegro.pl/item565966014_au ... _nowe.html
A może możecie mi polecić jakieś :} tańsze.
Jeżdże drugi tydzień (bardzo delikatnie) na standardowych amorach. Niby nic nie stuka i nie wyglądają jakby wylały. Na drogi poza miastem nie narzekam, ale po mieście to max 40 na godzine podróżuję.
No i jeszcze jedno. Ustawiłem zbieżność narazie sam, wiem że nie jest dobra ale i tak muszę dojechać stare zimówki żeby nie korciły za rok. Jak już zmienie amory na krótsze i koła na letnie to czy wystarczy dobre ustawienie zbieżności, czy trzeba będzie geometrie jeszcze raz ustawić?
http://moto.allegro.pl/item565966014_au ... _nowe.html
A może możecie mi polecić jakieś :} tańsze.
Jeżdże drugi tydzień (bardzo delikatnie) na standardowych amorach. Niby nic nie stuka i nie wyglądają jakby wylały. Na drogi poza miastem nie narzekam, ale po mieście to max 40 na godzine podróżuję.
No i jeszcze jedno. Ustawiłem zbieżność narazie sam, wiem że nie jest dobra ale i tak muszę dojechać stare zimówki żeby nie korciły za rok. Jak już zmienie amory na krótsze i koła na letnie to czy wystarczy dobre ustawienie zbieżności, czy trzeba będzie geometrie jeszcze raz ustawić?
ja mam MTS Techniki niedawno zarzuciłem nówki i mogę Ci śmiało polecić(zupełnie inne zachowanie auta) cena podobna jak GT Cupline i oczywiście montuje się je bez problemu w seryjnej obudowie, co do geometrii to zmieniając wkłady bedziesz musiał ją ustawić jak chcesz mieć wszystko ok. I to niezależnie czy bedziesz to robił sposobem SOLSKIERA czy tradycyjnie, chociaż napewno sposób który opisał SOLSKIER jest mniej inwazyjny i niby nie ruszasz kątów ale przez zbicie sworznia też kąt można minimalnie ruszyć...
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 413
- Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
- Lokalizacja: z kontowni