[80 B3 NE]gaśnie przy hamowaniu
[80 B3 NE]gaśnie przy hamowaniu
Witam wszystkich.Mam problem zeswoim autkiem,gdy hamuje to wolne obroty mi spadaja prawie do momentu zgasniecia silnika i nie mam pojecia co to moze byc i prosze was o jaką kolwiek pomoc w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2008, 08:05 przez arti85944, łącznie zmieniany 1 raz.
nieszczelność gdzieś na drodze między przepływomierzem a zaworami dolotowymi. Przez taką nieszczelność może się dostawać do dolotu powietrze, o którym "nie wie" przepływomierz, tym samym układ zasilania silnika w paliwo nie jest w stanie podać odpowiedniej dawki benzyny... efekt - falowanie obrotów, lub przygasanie silnika....co rozumieć przez nieszczelny układ dolotowy
no właśnie to jest podejrzane bo ustawiany był sklad mieszanki i na zimnym to można tak powiedziec nie wystepuje a co dziwne ze przy odpalaniu czuc benzyne i myslalem ze moze to wina pływaka lub iglicy.co wy na to.
[ Dodano: 2008-05-26, 20:31 ]
jeszcze jedno ze jak ustawiali sklad to wkrecili srube do regulacji do oporu i auto nie zgaslo a znowu znajomy mi mowil zebym wymienił wszystkie przewody z podcisnien bo moga gdzies przepuszczac
[ Dodano: 2008-05-26, 20:46 ]
pomóżcie bo juz nie mam pomysłów a zaczynam sie juz pomału denerwować choć dużo za auto nie dałem ale chce w końcu normalnie jezdzić.błagam pomocy :cry: :cry: :cry: :cry: <osohozi> <osohozi> <osohozi>
[ Dodano: 2008-05-27, 11:31 ]
czy moze ktos pomoc
[ Dodano: 2008-05-26, 20:31 ]
jeszcze jedno ze jak ustawiali sklad to wkrecili srube do regulacji do oporu i auto nie zgaslo a znowu znajomy mi mowil zebym wymienił wszystkie przewody z podcisnien bo moga gdzies przepuszczac
[ Dodano: 2008-05-26, 20:46 ]
pomóżcie bo juz nie mam pomysłów a zaczynam sie juz pomału denerwować choć dużo za auto nie dałem ale chce w końcu normalnie jezdzić.błagam pomocy :cry: :cry: :cry: :cry: <osohozi> <osohozi> <osohozi>
[ Dodano: 2008-05-27, 11:31 ]
czy moze ktos pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 wrz 2008, 14:17
- władimir80
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 mar 2009, 13:03
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Możesz mieć ustawiony skład mieszanki na wolnych obrotach z dyszy głównej a nie z tej właściwej na wolne obroty (sprawdź czy kanały i dysza na wolne są drożne). Wolne obroty zasilane są kanałami z niższego poziomu gaźnika. Jak hamujesz lub jedziesz z góry paliwo w gaźniku przesuwa się bezwładnością do przodu i właściwie jest odcinana dysza główna znajdująca się na wysokości ustawionego w spoczynku poziomu paliwa, tak by nastąpiło zubożenie mieszanki. Przy przyspieszaniu lub jeździe pod górę jest odwrotnie i mieszanka jest wzbogacana. Dobre gaźniki to dzieła sztuki inżynierskiej odchodzące niestety w zapomnienie. Zakładam że wyeliminowałeś nieszczelności obwodów podciśnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 wrz 2008, 14:17