[1.9TDI 1Z] Wąż od serwa hamulcowego.
[1.9TDI 1Z] Wąż od serwa hamulcowego.
Witam kolega uszkodził mi czyli wyłamał taki plastik okrągły z dziurkami w przewodzie podciśnieniowym od serwa i teraz jak kilka razy naciskam na pedał hamulca to robi się twardy. Moje pytanie czym można zastąpić ten plastyk ( górna klapka od podciśnienia na 3 śrubach na której jest wąż który biegnie do serwa) ponieważ wszystko była sprawne czyli serwo itp. ps. zdjęcie zapożyczone
A jakby tak kawałek rurki dospawać i wąż nałożyć i opaską sciągnąć
A jakby tak kawałek rurki dospawać i wąż nałożyć i opaską sciągnąć
Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 20:56 przez niko1977, łącznie zmieniany 5 razy.
To jest rzecz niewymienna, jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest kupienie całej pompy (używki) i wymiana samej pokrywki z zaworkiem. Wszelkiego rodzaju klejenie może okazać się skuteczne na krótką metę i w tedy gdy się najmniej tego będziesz spodziewał braknie odpowiedniej siły hamulca.niko1977 pisze:Moje pytanie czym można zastąpić ten plastyk
nie zbyt dobry pomysł działać owszem będzie ale nie tak jak powinno w tym plastikowym krućcu jest zaworek jednokierunkowy króry ma za zadanie polepszać wytwarzane podciśnienie odezwij się na pw.mam taką pokrywkę sprawnąniko1977 pisze:A jakby tak kawałek rurki dospawać i wąż nałożyć i opaską sciągnąć
Jak fachowo nazywa się wąż podciśnienia idący od silnika do serwa? Mam go założony bardzo delikatnie bo mam urwaną część węża, którą mocuje się na silniku. Najprościej byłoby jechać do sklepu motoryzacyjnego i pokazać o co mi chodzi, ale nie bardzo mi uśmiecha się jeździć w taką pogodę z wizją stracenia hamulców
Silnik ABT 90 km
Silnik ABT 90 km
olapiotr dzięki za odpowiedz.
Kupiłem na szrocie wąż, ale chyba nie jest on od mojego silnika. Wygląda on identycznie jak na tym zdjęciu
a u mnie wygląda to tak
.
Rożnica polega na tych wąskich odnóżkach (na drugim zdjęciu z zielonymi kapturkami zaznaczyłem je niebieskim kołem). W moim aucie znajdują się one przy serwie, natomiast przy wężu, który kupiłem znajdują się one przy silniku. Ma to jakieś znacznie czy mogę śmiało montować? I czy wymiana tego węża to odkręcenie starego i założenie nowego czy muszę na coś uważać?
Zdjęcia pożyczyłem od kolegów emas i proket
Kupiłem na szrocie wąż, ale chyba nie jest on od mojego silnika. Wygląda on identycznie jak na tym zdjęciu
a u mnie wygląda to tak
.
Rożnica polega na tych wąskich odnóżkach (na drugim zdjęciu z zielonymi kapturkami zaznaczyłem je niebieskim kołem). W moim aucie znajdują się one przy serwie, natomiast przy wężu, który kupiłem znajdują się one przy silniku. Ma to jakieś znacznie czy mogę śmiało montować? I czy wymiana tego węża to odkręcenie starego i założenie nowego czy muszę na coś uważać?
Zdjęcia pożyczyłem od kolegów emas i proket