Witam
Mam takie pytanko - czym różnią się zawieszenia i napędy quattro w poszczególnych wersjach silnikowych Coupe? Pomijam przełożenia skrzyni i dyfra czy też sztywność amortyzatorów i tym podobne rzeczy, chodzi mi bardziej o różnice wytrzymałościowe. A żeby wszyscy mnie zrozumieli - planuje zakup Coupe z 7A albo NG, z zamiarem zmiany silnika w przyszłym roku na mocniejszy (2.2T? zdłubany 1.9TDI? sam jeszcze nie wiem) i po prostu zastanawiam się, czy nie lepiej chwilowo odpuścić 7A, a kupić bardziej zadbanego NG... Jednak jeśli podzespoły zawieszenia i napędu różnią się wytrzymałością, to na pewno zdecyduje się na 7A.
Oświecicie mnie?
[B3 Coupe quattro ALL] Różnice w quattro i zawieszeniu
Ok, o różnicach między "zwykłymi" a S2 wiedziałem, chodziło mi o różnice słabszych wersji.
Tak czy siak dzięki za info, będę się w takim razie rozglądał także za NG, chociaż osiągi sporo słabsze. Czy ktoś mogłby jeszcze napisać gdzie poszukać tych przełożeń?
[ Dodano: 2009-03-10, 14:45 ]
A w zawieszeniu między NG, 7A a S2 są różnice? Chodzi mi o wielkości tulejek, sworzni itp...
Tak czy siak dzięki za info, będę się w takim razie rozglądał także za NG, chociaż osiągi sporo słabsze. Czy ktoś mogłby jeszcze napisać gdzie poszukać tych przełożeń?
[ Dodano: 2009-03-10, 14:45 ]
A w zawieszeniu między NG, 7A a S2 są różnice? Chodzi mi o wielkości tulejek, sworzni itp...