[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Mam do was prośbę. Potrzebuję jakiś programik co emuluję usb na com, mam interfejs viakena ale na usb. Wcześniej korzystałem z laptopa kumpla ale zmieniłem prace i nie mam z nim kontaktu. Na tą chwile interfejs jest bezużyteczny. Mam program, opis instalacji ale nie mogę znaleźć tego emulatora. Te co ściągnąłem są do telefonów komórkowych. :evil: Może ma ktoś takie cudo.
kubik pisze:Mam do was prośbę. Potrzebuję jakiś programik co emuluję usb na com, mam interfejs viakena ale na usb. Wcześniej korzystałem z laptopa kumpla ale zmieniłem prace i nie mam z nim kontaktu. Na tą chwile interfejs jest bezużyteczny. Mam program, opis instalacji ale nie mogę znaleźć tego emulatora. Te co ściągnąłem są do telefonów komórkowych. :evil: Może ma ktoś takie cudo.
daj meila to ci podeśle
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Diagnostyka i obsługa VAG w B4 2.0 ABK
Witam. Niedawno kupiłem sobie sprzęt do diagnostyki, czyli kabelek na USB OBD2 z przejściówką na OBD1 oraz oprogramowanie (vag com pl wersja 208). Do tego potem ściągnąłem program SVCD, króry nie rozpoznaje kabla (upomina sie o kabel Ross). Jeżeli chodzi o polski VAG to pięknie czyta błędy i to wszystko co nim umię na razie zrobić. Pokazuje mi błąd numer 00525 czyli uszkodzona sonda lambda, a to raczej nie jest możliwe, ponieważ parę dni wcześniej ją wymieniłem na 4-przewodową BOSCHa (ten czwarty szary bezpośrednio przewodem do masy akumulatora trzeba połączyć). Ale potem się dowiedziałem, że inna nie oryginalna sonda (nawet chyba nie dedykowana) wymaga adaptacji. Ale gdy wszedłem w to to.... nie zobaczyłem nic z czego mógłbym cokolwiek się dowiedzieć. Chciałbym również się dowiedzieć jak można zablokować sterownik by móc ustawić zapłon. Sprzedawca mi powiedział, że kabel obsługuje 4 bloki pomiarowe i nie wiem czy to źle czy dobrze. Może po prostu kupiłem bubel. Ale jak się łączy to raczej powinno być ok. Sam nie wiem. P.S. Kupię czujnik położenia przepustnicy do ABK.
W B3 młodszych modelach też 3A, AAD za co przeklinam tą firmę. nie dość że nie da się do kompa przez obd to jeszcze trzeba czarować aby zczytać kody błyskowe - normalnie masakra :evil:rajtuz napisał/a:
nawet w
starych vectrach taka kontrolka była
w "starych" PM-ach i kilku innych silnikach w Audi też była, dopiero w B4 odeszli od kontrolki "check". To, że autko pracuje w trybie awaryjnym na pewno odczujesz w mocy i spalaniu.
A tak sie zapytam ma ktoś jakis program do edytowania map wtrysku , tylko z crackiem albo pełną wersje(ogólny nie do audi)
witam! zakupilem interfejs viakena i mam 3 pytania?: a wiec:
1.jak lacze sie ze sterownikiem silnika to mi kontrolka od swiec mryga czy tak powinno byc??
2.nie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
3.jak dobrze odczytale to mam kat wtrysku zle jak go sie ustawia czy vagiem??
z gory dziei za pomoc
1.jak lacze sie ze sterownikiem silnika to mi kontrolka od swiec mryga czy tak powinno byc??
2.nie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
3.jak dobrze odczytale to mam kat wtrysku zle jak go sie ustawia czy vagiem??
z gory dziei za pomoc
Witam,
mam taki problem, mianowicie kupiłem fejsa pod usb i nie czyta mi sterownika silnika i raczej kabel i wszystkie połączenia są OK bo np. sterownik ABS'u czy poduszek normalnie testuje a od silnika nie chce się połączyć. Może ma ktoś pomysł dlaczego tak może się dziać??jakieś pomysły mile widziane. A i jeszcze jedno ma ktoś schemat instalacji wiązki od sterownika silnika jak ona idzie i gdzie się łączy, bo te auto kiedyś było TD a ktoś zmienił na TDI i może nie jest wpięty jakiś kabel.
Pozdrawiam
mam taki problem, mianowicie kupiłem fejsa pod usb i nie czyta mi sterownika silnika i raczej kabel i wszystkie połączenia są OK bo np. sterownik ABS'u czy poduszek normalnie testuje a od silnika nie chce się połączyć. Może ma ktoś pomysł dlaczego tak może się dziać??jakieś pomysły mile widziane. A i jeszcze jedno ma ktoś schemat instalacji wiązki od sterownika silnika jak ona idzie i gdzie się łączy, bo te auto kiedyś było TD a ktoś zmienił na TDI i może nie jest wpięty jakiś kabel.
Pozdrawiam
Kornel pisze:Nie ma chyba dobrego cracka do tej wersji, albo ja nie mam i dzieją się takie rzeczy. Polecam 311.damass pisze:ie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
Nie odczytasz kąta wtrysku jeżeli nie możesz odczytać bloku 000.
a mozesz mi podeslac sprawdzona 311 bo nie mam:/ lub ktos kto ma moze 409 tez sprawdzona bede wdzieczny:d