Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 14 sty 2009, 21:05

a b3 siknik 3a, 89 rok da sie pod wag podlaczyc??


bo niewiem czy warto kupywac
jesli mozna to ile lini diagnost.musi miec VAG

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 15 sty 2009, 14:12

czester-11 pisze:a b3 siknik 3a, 89 rok da sie pod wag podlaczyc??


bo niewiem czy warto kupywac
jesli mozna to ile lini diagnost.musi miec VAG
Nie da się tylko kody błyskowe.

rajtuz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 paź 2008, 18:36

Post autor: rajtuz » 10 mar 2009, 18:43

da się stwierdzić w ABT bez podpinania pod vaga
czy komp zapisał jakieś błędy,bo żadnej
kontrolki w stylu "check engine"nie mam,a może powinienem mieć?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 11 mar 2009, 08:20

rajtuz pisze:da się stwierdzić w ABT bez podpinania pod vaga
czy komp zapisał jakieś błędy,bo żadnej
kontrolki w stylu "check engine"nie mam,a może powinienem mieć?
Nie ma takiej możliwości.

rajtuz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 30 paź 2008, 18:36

Post autor: rajtuz » 11 mar 2009, 22:53

to trochę lipnie pomyślane.
Tryb awaryjny jest po to
żeby "dojechać do ASO" ale skąd taki
szary człowiek ma wiedzieć że coś jest nie tak
skoro auto jedzie i to bez większych różnic,nawet w
starych vectrach taka kontrolka była

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 mar 2009, 08:28

rajtuz pisze:nawet w
starych vectrach taka kontrolka była
w "starych" PM-ach i kilku innych silnikach w Audi też była, dopiero w B4 odeszli od kontrolki "check". To, że autko pracuje w trybie awaryjnym na pewno odczujesz w mocy i spalaniu.

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 02 kwie 2009, 21:56

vag 2,5 dobry jest do avanta 1z 95rok?

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 03 maja 2009, 20:13

Mam do was prośbę. Potrzebuję jakiś programik co emuluję usb na com, mam interfejs viakena ale na usb. Wcześniej korzystałem z laptopa kumpla ale zmieniłem prace i nie mam z nim kontaktu. Na tą chwile interfejs jest bezużyteczny. Mam program, opis instalacji ale nie mogę znaleźć tego emulatora. Te co ściągnąłem są do telefonów komórkowych. :evil: Może ma ktoś takie cudo.

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 03 maja 2009, 22:08

kubik pisze:Mam do was prośbę. Potrzebuję jakiś programik co emuluję usb na com, mam interfejs viakena ale na usb. Wcześniej korzystałem z laptopa kumpla ale zmieniłem prace i nie mam z nim kontaktu. Na tą chwile interfejs jest bezużyteczny. Mam program, opis instalacji ale nie mogę znaleźć tego emulatora. Te co ściągnąłem są do telefonów komórkowych. :evil: Może ma ktoś takie cudo.

daj meila to ci podeśle

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Diagnostyka i obsługa VAG w B4 2.0 ABK

Post autor: Francis1982 » 19 cze 2009, 15:04

Witam. Niedawno kupiłem sobie sprzęt do diagnostyki, czyli kabelek na USB OBD2 z przejściówką na OBD1 oraz oprogramowanie (vag com pl wersja 208). Do tego potem ściągnąłem program SVCD, króry nie rozpoznaje kabla (upomina sie o kabel Ross). Jeżeli chodzi o polski VAG to pięknie czyta błędy i to wszystko co nim umię na razie zrobić. Pokazuje mi błąd numer 00525 czyli uszkodzona sonda lambda, a to raczej nie jest możliwe, ponieważ parę dni wcześniej ją wymieniłem na 4-przewodową BOSCHa (ten czwarty szary bezpośrednio przewodem do masy akumulatora trzeba połączyć). Ale potem się dowiedziałem, że inna nie oryginalna sonda (nawet chyba nie dedykowana) wymaga adaptacji. Ale gdy wszedłem w to to.... nie zobaczyłem nic z czego mógłbym cokolwiek się dowiedzieć. Chciałbym również się dowiedzieć jak można zablokować sterownik by móc ustawić zapłon. Sprzedawca mi powiedział, że kabel obsługuje 4 bloki pomiarowe i nie wiem czy to źle czy dobrze. Może po prostu kupiłem bubel. Ale jak się łączy to raczej powinno być ok. Sam nie wiem. P.S. Kupię czujnik położenia przepustnicy do ABK.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 19 cze 2009, 15:41

rajtuz napisał/a:
nawet w
starych vectrach taka kontrolka była
w "starych" PM-ach i kilku innych silnikach w Audi też była, dopiero w B4 odeszli od kontrolki "check". To, że autko pracuje w trybie awaryjnym na pewno odczujesz w mocy i spalaniu.
W B3 młodszych modelach też 3A, AAD za co przeklinam tą firmę. nie dość że nie da się do kompa przez obd to jeszcze trzeba czarować aby zczytać kody błyskowe - normalnie masakra :evil:


A tak sie zapytam ma ktoś jakis program do edytowania map wtrysku , tylko z crackiem albo pełną wersje(ogólny nie do audi)

damass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 12 paź 2008, 20:50

Post autor: damass » 19 cze 2009, 22:23

witam! zakupilem interfejs viakena i mam 3 pytania?: a wiec:
1.jak lacze sie ze sterownikiem silnika to mi kontrolka od swiec mryga czy tak powinno byc??
2.nie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
3.jak dobrze odczytale to mam kat wtrysku zle jak go sie ustawia czy vagiem??
z gory dziei za pomoc

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 22 cze 2009, 14:16

damass pisze:ie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
Nie ma chyba dobrego cracka do tej wersji, albo ja nie mam i dzieją się takie rzeczy. Polecam 311.

Nie odczytasz kąta wtrysku jeżeli nie możesz odczytać bloku 000.

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 25 cze 2009, 19:09

Witam,
mam taki problem, mianowicie kupiłem fejsa pod usb i nie czyta mi sterownika silnika i raczej kabel i wszystkie połączenia są OK bo np. sterownik ABS'u czy poduszek normalnie testuje a od silnika nie chce się połączyć. Może ma ktoś pomysł dlaczego tak może się dziać??jakieś pomysły mile widziane. A i jeszcze jedno ma ktoś schemat instalacji wiązki od sterownika silnika jak ona idzie i gdzie się łączy, bo te auto kiedyś było TD a ktoś zmienił na TDI i może nie jest wpięty jakiś kabel.
Pozdrawiam

damass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 12 paź 2008, 20:50

Post autor: damass » 02 lip 2009, 22:20

Kornel pisze:
damass pisze:ie moge czytac grupy 000 by wywala(jak zrozumialem) ze ta funkcja wymaga rejestrcji czy jakos tak lacze sie vagiem 409.1
Nie ma chyba dobrego cracka do tej wersji, albo ja nie mam i dzieją się takie rzeczy. Polecam 311.

Nie odczytasz kąta wtrysku jeżeli nie możesz odczytać bloku 000.


a mozesz mi podeslac sprawdzona 311 bo nie mam:/ lub ktos kto ma moze 409 tez sprawdzona bede wdzieczny:d

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl