[All] Ciekawostka - laminaty vs. abs, włokno weglowe, pp
waski-11 pisze:witam dwa lata pracuje na laminatach i powiem wam że na chleb mi nie brakuje a ludzie to biorą i nie tylko do 80 ale i A4, A6 to nie są wcale małe pieniądzie i lipny wyrób pozdro
Wąski z jakiego rejonu jesteś ??? Ja można powiedzieć z branży jestem i dlatego zarzuciłem temat , chcę wiedzieć co użytkownicy Audi mają do powiedzenia na ten temat :-> Pozdrawiam <ok>
waski-11 pisze:Warszawa- zachodnia słuchaj kolego przejechali sie kilka razy albo i raz na tym toważe albo nasłuchali sie od lidzi i takie opinie. Ja osobiście bym polecał wiadomo że trafia sie i lipa na allegro jest troche śmietnika .Ale wiem że można wykonać naprawde znakomite elementy
Moim zdaniem , masz w tym troszkę szczerej prawdy , lecz nie do konca . Moim zdaniem niektórzy ( MANIAC ) nie założą nie ori części do swoich autek , na jedno ich rozumiem , ale skoro nie chcą mieć żadnego indywiduala no to ok. Na Allegro , jest praktycznie sam badziew tu się zgadzam <ok> To nie Laminat tylko " Papier " :!: , a co sądzisz o pokrywaniu pp , pb , czy też abs epidianem ??? Pozdrawiam kolegę po fachu <ok>
Epidianu używam jako bazy do masek i błotników w zależności od życzenia klijenta. Sam osobiście nieprubowałem kryć ori elementów bo niby czemu by to miało słóżyć? Może poprostu Cię nie zrozumiałem. Elementy z włókna szklanego są o tyle dobre iż do niektórych samochodów jest niemożliwe dostać części nie mówie tu o zdeżakach czy hehe spojlerkach ale dachy, maski, błotniki a lementy odbijane są z ori części więc czemu nie? Dlaczego poddajecie swoje audi tuningowi mechanicznemu przeciesz nie użyjecie tam ori części bo ich niema a wkładając filtry polerując kanały chipy przeciesz to też jakieś tam zamienniki a nie znaczy że gorsze uleprzeniu podlega także technologia wyposażenia karoserii. czy ktoś widział wogule maske z laminatu? Daje głowe że ten towar jest trwalszy a co leprze z powodzeniem można go łączyć z każdym zdeżakiem . Niech ktoś mi powie jak mu poszło ze spawaniem dwuch rodzaji plastiku? Kolego Lucas830 podeślij na PW foty swoich wyrobów. POZDRPO
waski-11 pisze:Kolego Lucas830 podeślij na PW foty swoich wyrobów.
Podeślę parę fotek napewno Mam nadzieję , że odwdzięczysz się tym samym <ok>
Służy to do połączenia plastiku z np . Poli lub innym tworzywem :-> Można np. wymodelować profil z PP ,PB ,ABS , czy innych mieszanek i pokryć Epidanem dla trwałego wiązania . Z doświadczenia wiem , że Epidian , jest wytrzymalszy od Plastiku itp . Poliestru itp. itd , przy uderzeniu miałem nie raz okazję widzieć co dzieje się z różnymi tworzywami . W poście w którym przekamarzałem się z FranoF1 , pisałem ,iż siedzę w temacie od 14 roku życia :-> Tato ma firmę , ( teraz SP.z.oo ) ze mną która ma już swoją Historię <ok> Rozbiłeś zderzak ??? nie płacz ! Wytrzyj gały :shock: Przynieś zderzaka pół , a wyniesiesz cały :lol: . Pozdrawiam Kolegę ze Stolicy <ok>waski-11 pisze:Sam osobiście nieprubowałem kryć ori elementów bo niby czemu by to miało słóżyć?
chyba generalnie są dwa sposoby(może się mylę)
1 po tym że daje się modelować pod wpływem temp
2. I po strukturze jego
http://folie-tuning.com/album%20foty/carbon/index.html
1 po tym że daje się modelować pod wpływem temp
2. I po strukturze jego
http://folie-tuning.com/album%20foty/carbon/index.html
No a link dałeś do oklein...ysiul pisze:2. I po strukturze jego
http://folie-tuning.com/a...rbon/index.html
prawdziwy carbon jest matowy, dopiero po lakierowaniu się blyszczy
http://moto.allegro.pl/item564674778_ca ... na_tc.html masz tu dla porównania to nie jest carbon a wygląda
[ Dodano: 2009-03-17, 23:03 ]
a to jusz carbon i widzisz różnice http://moto.allegro.pl/item585240235_ca ... uning.html ?
[ Dodano: 2009-03-17, 23:03 ]
a to jusz carbon i widzisz różnice http://moto.allegro.pl/item585240235_ca ... uning.html ?