[B4 1.9TDI 1Z] Mój nabytek.. "póki co" w serii.
[B4 1.9TDI 1Z] Mój nabytek.. "póki co" w serii.
[center]Witam!
Postanowiłem przedstawić Wam swój nowy nabytek. Jest to Audi 80 B4 1.9TDI z roku 1992. Auto w Listopadzie przyjechało z Belgii, pobyło trochę w rączkach człowieka, który nią stamtąd przyjechał i w końcu wpadła w moje łapki.
Auto jest w wersji najuboższej. W standardzie ma ABS i wspomaganie kierownicy(no i dzieloną tylną kanapę ).
Po przestudiowaniu tony wątków z tego forum, najprawdopodobniej wiosną, gdy pozbędę się już póki co niezidentyfikowanego problemu z odpalaniem na półzimnym silniku, zabiorę się za mody.
W planach mam:
montaż centralnego zamka z alarmem sterowanym z pilota(zestawy już zakupione, potrzebny czas i chęci oraz może ktoś do pomocy) √ zrobione.
ringi na zegary oraz intensywniejsze podświetlenie √ zrobione.
dokładka czujnika temperatury zewnętrznej z wyświetlaczem
kosmetyczna zmiana kierownicy na tą z późniejszych lat B4 √ zrobione.
zakup alufelg oryginalnych bodajże s-line 15" lub 16" i opon letnich √ zrobione.
może montaż dodatkowych zegarów VDO
moduł AC/BC
wymiana radia z obecnego Grundiga na coś porządniejszego. W późniejszym czasie i z przypływem gotówki może jakaś myśl nad lepszym audio... √ zrobione.
Tyle póki co przychodzi mi do głowy. Silnik jest po solidnym wkładzie. Wymieniony został rozrząd, wszystkie paski, płyny, olej oraz zregenerowana została głowica. Wymieniony został również czujnik temperatury cieczy, który podejrzewany był za sprawcę problemów z odpalaniem(strzał chybiony). Gdy będę miał możliwość to wrzucę logi, jak już podepnę się pod VAGa u znajomego. Póki co widziałem odczyty, wszystko było w normie, ale chętnie bym pogrzebał i posłuchał Waszej opinii.
Wklejam jeszcze kilka, dzisiaj pstrykniętych fotek:
Dwie fotki pstryknięte przy okazji lepszej pogody. Jak wysprzątam autko zarzucę też zdjęcia wnętrza :
[/center]
Postanowiłem przedstawić Wam swój nowy nabytek. Jest to Audi 80 B4 1.9TDI z roku 1992. Auto w Listopadzie przyjechało z Belgii, pobyło trochę w rączkach człowieka, który nią stamtąd przyjechał i w końcu wpadła w moje łapki.
Auto jest w wersji najuboższej. W standardzie ma ABS i wspomaganie kierownicy(no i dzieloną tylną kanapę ).
Po przestudiowaniu tony wątków z tego forum, najprawdopodobniej wiosną, gdy pozbędę się już póki co niezidentyfikowanego problemu z odpalaniem na półzimnym silniku, zabiorę się za mody.
W planach mam:
montaż centralnego zamka z alarmem sterowanym z pilota(zestawy już zakupione, potrzebny czas i chęci oraz może ktoś do pomocy) √ zrobione.
ringi na zegary oraz intensywniejsze podświetlenie √ zrobione.
dokładka czujnika temperatury zewnętrznej z wyświetlaczem
kosmetyczna zmiana kierownicy na tą z późniejszych lat B4 √ zrobione.
zakup alufelg oryginalnych bodajże s-line 15" lub 16" i opon letnich √ zrobione.
może montaż dodatkowych zegarów VDO
moduł AC/BC
wymiana radia z obecnego Grundiga na coś porządniejszego. W późniejszym czasie i z przypływem gotówki może jakaś myśl nad lepszym audio... √ zrobione.
Tyle póki co przychodzi mi do głowy. Silnik jest po solidnym wkładzie. Wymieniony został rozrząd, wszystkie paski, płyny, olej oraz zregenerowana została głowica. Wymieniony został również czujnik temperatury cieczy, który podejrzewany był za sprawcę problemów z odpalaniem(strzał chybiony). Gdy będę miał możliwość to wrzucę logi, jak już podepnę się pod VAGa u znajomego. Póki co widziałem odczyty, wszystko było w normie, ale chętnie bym pogrzebał i posłuchał Waszej opinii.
Wklejam jeszcze kilka, dzisiaj pstrykniętych fotek:
Dwie fotki pstryknięte przy okazji lepszej pogody. Jak wysprzątam autko zarzucę też zdjęcia wnętrza :
[/center]
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 14:11 przez NoMercy, łącznie zmieniany 8 razy.
- grabara 80
- Forum Audi 80
- Posty: 207
- Rejestracja: 09 sty 2009, 14:23
- Lokalizacja: LTM
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt: