Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio B4 2.3NG] Wyje pompa od wspomagania

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

[Cabrio B4 2.3NG] Wyje pompa od wspomagania

Post autor: KsM » 15 mar 2009, 09:27

Witam. Problem polega na tym ze pompa od wspomagania wydaje jakies nie miłe odgłosy. Od momentu rozruchu silnika bez względu na to czy jest ciepły czy zimny pompa wyje , na wyprostowanych kołach delikatnie, podczas skrecania głosniej-dodam ze wspomaganie działa a płyn został wymieniony na nowy. Z tego co sie orientuje poprzedni własciciel wymienił główny przewód od wspomagnia bo podobno go rozsadziło. Z góry dzieki za pomoc

krzysiekb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 08 sty 2008, 23:44
Lokalizacja: Bezwola\ lubelskie

Post autor: krzysiekb3 » 15 mar 2009, 16:19

Obawiam się, że może Ci się pompa kończyć. Chociaż z podobną awarią spotkałem się w Golfie IV z tym, że tam podczas kręcenia kierą było okropne wycie i tam akurat padła maglownica.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 15 mar 2009, 23:23

Pompa się domaga o wymianę lub regenerację.

okiewicz22pnw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 22 mar 2009, 14:16
Lokalizacja: Polska Nowa Wies

Post autor: okiewicz22pnw » 29 mar 2009, 03:33

Chłopaki w mojej b3 jest coś podobnego czasami na wolnych obrotach, mocniej skręce kierownica też słychac dziwne jęczenie z ty że bardzo głośne. Też płyn jest ok pasek był niedawno wymieniany. Przed wymiana paska tego jeczenia nie było co to może być. Pomóżcie. Z góry dziekuje. Pozdro

romulus697
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: romulus697 » 29 mar 2009, 08:16

Na pompie jest tabliczka na której nabita jest wartośc ciśnienia, i gdybyś zmieniał pompę to szukaj o tym ciśnieniu

Route 66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 454
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:58
Lokalizacja: Dunstable

Post autor: Route 66 » 29 mar 2009, 22:27

no tak,pompa powiedziala Ci wlasnie do widzenia :-/ .Daj do regeneracji albo szukaj nowej.Pozdro <piwo>

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

Post autor: KsM » 29 mar 2010, 16:40

Niestety to nie pompa, była wymieniana juz dwa razy. Za pierwszym razem na uzywke, tym razem na nówke-i nic dalej to samo. Juz mnie to przerasta

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 29 mar 2010, 17:09

Czesc ,a czy po wymianie pompy, nawet na chwile nie przestalo wyc?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 mar 2010, 09:33

a jaki plyn zalałes?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 mar 2010, 10:15

Jeśli nie pompa to może przekładnia?Mi osobiście wyje pompa.Już troszkę czasu.Na razie mi to nie przeszkadza.Płynu nie ubywa,wspomaganie jest więc na razie tego nie robię.Czytałem na Forum że jakoś samemu można tą pompę zregenerować.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 mar 2010, 10:24

ja zapytalem jakim plynem zalewacie bo jest przeznaczony jeden do naszych pomp i uzycie innego wlasnie moze zmusic nas do regeneracji badz wymiany...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 mar 2010, 10:30

kolczat, zielony Febi z tego co pamiętam?Musiałbym iść do garażu i zobaczyć jaką mam butelkę.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 mar 2010, 10:32

luk448, no to dobre, tak tylko staram sie kogos nakierowac bo jest wiecej osob z tymi objawami... u Ciebie rownie dobrze moze byc tez starosc i zmeczenie materialu, ale to tylko mnie pozostaje gdybac...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 mar 2010, 10:43

kolczat, teoretycznie pompa ma wystarczyć na 200 tyś km.Później niestety może ale wcale nie musi się psuć.Moja lekko wyje przy skręcie.Próbuje znaleźć na forum ten temat gdzie było napisane co i jak trzeba wymienić w pompie ale nie mogę.kolczat to co-dobry ten płyn czy mam lecieć do garażu sprawdzać? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 mar 2010, 10:47

zielony febi g12 czy 14 nie pamietam teraz... ale zielony ma byc wiec masz ok ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl