Witam Wszystkich
Zaczynam zabawe z VAG-COMem. Po pierwsze mam jeszcze 1Z na przepływce Boch, więc z tego co już doczytałem mogę tylko grupe 000 podejrzeć. Ostatnio zrobiłem logi z grupy Basic Settings: 000 i w pozycji 2 czyli kąt wtrysku wartość jest 00 lub ewentualnie 01. Gdy podglądam wyniki w gupie normal:000 to wartości są w granicach 40 przy tem paliwa 115. Czy to oznacza że mam żeczywiście taki kąt ustawiony czy coś nie tak z programem?
[ Dodano: 2009-03-15, 11:05 ]
Właśnie sprawdziłem teraz Deltascanem o też mi kąt wtrysku pokazuje wartość 00.
[ Dodano: 2009-03-15, 11:07 ]
Czy to znaczy, że mam źle ustawiony rozrząd czy wystraczy pompą wtryskową ustawić?
[ Dodano: 2009-03-15, 11:17 ]
Przesyła moje logi.
Pierwszy to log z grupy normal a drugi z Basic Settings.
[ Dodano: 2009-03-15, 11:18 ]
Proszę wszystkich o odpowiedź
[1.9TDI 1Z] Logi z VAG-COM.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
[1.9TDI 1Z] Logi z VAG-COM.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 18:25 przez lukaszwaniek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 74
- Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Jak zmienie kąt i dawke to dam znać czy sie cos poprawiło i zrobie logi dynamiczne.
[ Dodano: 2009-03-19, 11:51 ]
Mam pytanko. Moje Audi jest z 93r na przepływce boscha czy kąt ustawić w granicach 50-65 czy wybrać z TDI TIMING 80 1Z > 2.94 (ver.D09>) czy 80 1Z 92-2.94?
[ Dodano: 2009-03-20, 21:49 ]
Zmieniłem kąt na ciepłym silniku na 58 a dawke na 28 dużo przyjemniej się jeździ. Pali rano na "dotyk" i moc ma od niskich obrotów.
[ Dodano: 2009-03-21, 12:10 ]
Dzisiaj wsadziłem opornik na PIN 2 i z 14 sekund mierzonych zegarkiem zrobiło się 11. Opornik ustawiony na 380OM. Na wolnych obrotach trosze zmieniła się kultrura pracy (na gorsze)
[ Dodano: 2009-03-19, 11:51 ]
Mam pytanko. Moje Audi jest z 93r na przepływce boscha czy kąt ustawić w granicach 50-65 czy wybrać z TDI TIMING 80 1Z > 2.94 (ver.D09>) czy 80 1Z 92-2.94?
[ Dodano: 2009-03-20, 21:49 ]
Zmieniłem kąt na ciepłym silniku na 58 a dawke na 28 dużo przyjemniej się jeździ. Pali rano na "dotyk" i moc ma od niskich obrotów.
[ Dodano: 2009-03-21, 12:10 ]
Dzisiaj wsadziłem opornik na PIN 2 i z 14 sekund mierzonych zegarkiem zrobiło się 11. Opornik ustawiony na 380OM. Na wolnych obrotach trosze zmieniła się kultrura pracy (na gorsze)
Witam wszystkich podłączę się do tematu ...prosiłbym o analizę poniższych logów, które ostatnio zrobiłem. Mój silniczek to 1Z na przepływce Bosha. Jeśli chodzi o mego dieselka to słabo a wręcz fatalnie zbiera się do przyśpieszania
Logi MB:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/481 ... 3dedc.html
Logi BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92b ... dbb74.html
Logi dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/172 ... 977a5.html
dzięki
Logi MB:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/481 ... 3dedc.html
Logi BS:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92b ... dbb74.html
Logi dynamiczne:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/172 ... 977a5.html
dzięki
W takim razie pozostaje mi tylko jedno .... podwinąć rękawy i brać się za robotę
Auto moje jak zaobserwowałem dynamiczniej zbiera się na pół rozgrzanym silniku.... i później jest coraz słabiej na początek ustawię kąt wtrysku na 50-55 w skali VAG-COM bo wyczytałem na forum, że takie jest wskazane....i następnie wezmę się za przewody podciśnienia....
Jak uporam się ze wszystkim co pisałeś zrobię kolejne logi.
Dzięki przemik <ok>
Auto moje jak zaobserwowałem dynamiczniej zbiera się na pół rozgrzanym silniku.... i później jest coraz słabiej na początek ustawię kąt wtrysku na 50-55 w skali VAG-COM bo wyczytałem na forum, że takie jest wskazane....i następnie wezmę się za przewody podciśnienia....
Jak uporam się ze wszystkim co pisałeś zrobię kolejne logi.
Dzięki przemik <ok>
jeśli już to nadciśnienia a nie podciśnienia <ok> bo podciśnienie w 1Z to idzie jedynie do serwo i EGR, to jest 1Z a nie AFN :mrgreen: kąt wtrysku to jakoś źle czytałeś bo w audi ma być ok 65 a nie 55 a jak się nagrzeje i słabnie to równie dobrze może siadać wtrysk sterujący chociaż nie wykluczone jest sterowanie turbiną czyli wężyki i N75 <ok>
... sorki za przejęzyczenie tak czy inaczej muszę zacząć od wymiany wszystkich wężyków i zobaczymy co to da. Jedno mnie tylko dziwi w tym silniku.... Jak zrobiłem w programie Delta Scan 1Z ,,Test Elementów" (gdzie jest między innymi test wtrysku sterującego) to motor zaczął zupełnie inaczej pracować. Nabrał lepszej dynamiki i jakby trochę mocy....już myślałem, że jest dobrze ale jak zrobiłem logi dynamiczne to dopiero poczułem jak bardzo jest zamulony
w między czasie postaram się o nowy N75.....
[ Dodano: 2009-05-20, 20:22 ]
Witam ponownie Panowie dzisiaj postarałem się i zmieniłem kąt wtrysku. Cz taki może być????? :mrgreen:
logi statyczne BS po zmianie kątu wtrysku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/303 ... 708a8.html
Autko trochę ładniej zbiera się do jazdy ale jeszcze sporo brakuje do pełnej dynamiki tego motoru. Nie czuć, żeby turbina sprawnie wkręcała go w obroty ... czy lepiej będzie odpalał z rana to też nie wiem. Sprawdzę jutro.
Co mnie ciekawi w silniku!!!??? Na wskaźniku temp cieczy chłodzącej miałem wskazówkę na poziomie 95 stopni, natomiast na Vag- Com pokazywało 54-55 stopni :-|
w między czasie postaram się o nowy N75.....
[ Dodano: 2009-05-20, 20:22 ]
Witam ponownie Panowie dzisiaj postarałem się i zmieniłem kąt wtrysku. Cz taki może być????? :mrgreen:
logi statyczne BS po zmianie kątu wtrysku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/303 ... 708a8.html
Autko trochę ładniej zbiera się do jazdy ale jeszcze sporo brakuje do pełnej dynamiki tego motoru. Nie czuć, żeby turbina sprawnie wkręcała go w obroty ... czy lepiej będzie odpalał z rana to też nie wiem. Sprawdzę jutro.
Co mnie ciekawi w silniku!!!??? Na wskaźniku temp cieczy chłodzącej miałem wskazówkę na poziomie 95 stopni, natomiast na Vag- Com pokazywało 54-55 stopni :-|