Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

abk diagnostyka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

[80 B4 2,0E ABK] gdzie jest złącze do VAGa?

Post autor: Darecki3037 » 02 maja 2007, 17:41

prosze o wyjaśnienie gdzie znajduje się złącze do VAGa w B4? Najlepiej jakaś fotka mnie uszczęsliwi....Z góry THX
Ostatnio zmieniony 02 maja 2007, 19:46 przez Darecki3037, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 02 maja 2007, 19:39

albo w skrzynce z bezpiecznikami na podszybiu od strony kierowcy albo nad nogami kierowcy, dostęp po zdjęciu schowka pod kierownicą...

Awatar użytkownika
Bondek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 gru 2006, 23:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bondek » 03 maja 2007, 11:32

u mnie w ABK złącza są w skrzynce bezpieczników

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 05 maja 2007, 14:20

wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 05 maja 2007, 15:06

Darecki3037 pisze:wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???
:mrgreen: :mrgreen:
nie ilość, ale jakość :!:
+ - K L
:arrow:

Awatar użytkownika
wiedzmin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 09 gru 2006, 12:51
Lokalizacja: Katowice lub Wawa

Post autor: wiedzmin » 06 maja 2007, 09:47

szukać szukac szukac

viewtopic.php?t=222

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 maja 2007, 21:36

Darecki3037 pisze:wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???
heh w nowszych modelach masz tylko 3 piny + - i Linia K :lol:

drozda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2007, 11:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: drozda » 07 maja 2007, 11:38

Złącza diagnostyczne są w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika na podszybiu.
aby połączyć się z VAGIEM musisz zewrzeć linie Ki L w gnieżdzie i do tego przyłaczyc linię K interfejsu. Na ABK chodzi tylko interfejs na maxie z jedna linią K.

w razie pytań pisz na biuro(małpa)ascomp.info.pl

kho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: okolice Gdańska

[B4 2,0 ABk LPG ] problem z połączeniem się poprzez VAG

Post autor: kho » 15 mar 2009, 20:39

Witam wszystkich forumowiczów. Szkoda, że konta ,,młodych'' forumowiczów się usunęły, bowiem moje konto do tych należało.

Teraz wracam do tematu. Posiadam program ,,Polski VAG-4,9'' oraz Vag-2,5. Kiedy zakupiłem interface z przejściówką na OBD, ściągnąłem sobie wymienione VAGI i bez problemu połączył się ze sterownikiem samochodu, ale po tygodniu miałem problem z połączeniem i podczas próby połączenia pokazuje mi brak wykrytego urządzenia.

W związku z tym, głowię się co może być przyczyną tego, że nie mogę nawiązać połączenia - może być uszkodzony sterownik samochodu ?
Bowiem dziwne dla mnie jest to dlaczego wcześniej się połączył a teraz jest ,,lipa''.

Zaznaczę, że wszystkie kable są nowe, a muszę pokasować błędy bowiem robiłem remont silnika.

Pozdrawiam raz jeszcze.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 mar 2009, 09:45

Musisz na nowo zainstalowac interfejs i sprawdx na jakim porcie sie zainstaluje, port w kompie musiu sei zgadzac z portem na Vag-u.

kho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: okolice Gdańska

Post autor: kho » 16 mar 2009, 13:13

WOJTEK26 pisze:Musisz na nowo zainstalowac interfejs i sprawdx na jakim porcie sie zainstaluje, port w kompie musiu sei zgadzac z portem na Vag-u.
No właśnie instalowałem interface chyba z 5 razy. porty ustawione są tak samo czyli na jednym i drugim ustawiony jest na ,,1'', a w momencie instalacji samego interfejsa nie wykazuje żadnych błędów i wszystko jest ok, natomiast kiedy chcę się połączyć ze sterownikiem auta to po prostu nie wyszukuje sterownika,....

Może problem jednak leży po stronie sterownika? bo już nie wiem co mam zrobić,

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 mar 2009, 13:40

A napisz co dokładnie sie wyświetla przy próbie połaczenia sie z samochodem :?:

kho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: okolice Gdańska

Post autor: kho » 17 mar 2009, 08:13

WOJTEK26 pisze:A napisz co dokładnie sie wyświetla przy próbie połaczenia sie z samochodem :?:
Witam ponownie.

Dzisiaj również spróbowałem połączyć się z autem i nic.

Natomiast to co mi się pokazuje po nie udanym połączeniu to cyt. ,,Brak komunikacji''

Pozdrawiam i proszę o pomoc gdzie leży problem.

grabon.a
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 wrz 2007, 13:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

[80 B4 2.0 ABK] błędy z VAG-COM 311.2

Post autor: grabon.a » 19 mar 2009, 21:23

witam, czy może mi ktoś pomóc przeanalizować dane które odczytałem po podłączeniu auta pod komputer???

pierwsze podłączenie pod komputer:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 039 906 022
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1243PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
5 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00552 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-00 - Please Register/Activate

Wykasowałem błędy no i po 3 dniach ponownie podłączam pod vag.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 039 906 022
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1243PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Malfunction Detected – Intermittent

funkcja Basic settings




Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2009-03-19, 21:26 ]
dlaczego w Basic Settings pod 6 i 7 niema żadnych wartości??

[ Dodano: 2009-03-19, 21:30 ]
jeszcze jedno pytanie, dlaczego po odpaleniu Vag Scope nie mam żadnych wartości nic nie mogę zrobić na wł. silniku ani na wyłączonym ??? jak się ten program obsługuje??

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 19 mar 2009, 22:14

Ktoś prawdopodobnie "bawił się" w odłączanie przepływomierza przy włączonym zapłonie. Przyjrzałbym się również potencjometrowi przepustnicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl