[2.3 NG] Im wyższa temp. tym wyższe obr.
hmm jakies 50zl napisz na forum moze ktos w poblizu Ciebie z forum ma taka zabawke albo ma dojscia
[ Dodano: 2009-03-17, 21:07 ]
z tego co wiem w instrukcjach obslugi pisze jak miernikiem zmierzyc sonde powinna wskazywac napiecie ale jakie nie mam pojecia w dziale download sa ksiazki tam napewno znajdziesz cos na temat sondy
[ Dodano: 2009-03-17, 21:07 ]
z tego co wiem w instrukcjach obslugi pisze jak miernikiem zmierzyc sonde powinna wskazywac napiecie ale jakie nie mam pojecia w dziale download sa ksiazki tam napewno znajdziesz cos na temat sondy
Mam jedną książkę i jest tam opisane ale ja nie mam do tego głowy Wolałbym żeby zrobił to ktoś kto ma o tym pojęcie a nie dopiero się uczy. W każdym bądź razie dzięki za informacje. Narazie skupie się na tej sondzie chociaż już ją podmieniałem ale ktoś z forum mnie uświadomił że nie może być byle jaka uniwersalna sonda z trzema przewodami. Musi być od NG i koniec Nie wiem ale sprawdzę.
Pracuję w sklepie z częściami i jedną z hurtowni od której bierzemy towar jest właśnie IC Także po wklepaniu w ich katalog numeru z sondy którą wyjąłem z auta, zamienia mi ją m.in. na uniwersalną sondę z trzema przewodami (np. BOSAL). Dlatego ja już sam nie wiem czy faktycznie tylko oryginał będzie się sprawował jak należy czy pokusić się o BOSALa Kiedyś jeździłem bmw E34 i miałem uwaloną sondę która zastąpiłem Bosalem za 135zł i szczerze nie byłem z niej tak do konca zadowolony. Czuć było w samochodzie spalinami jak cholera a po dłuższym postoju z zapalonym silnikiem cały byłem nimi przesiąknięty Może NG "poradzi sobie" z uniwersalną a może wyrzucę kasę w błoto i dalej będę z nią walczył
ps. sprzedam http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8102386
ps. sprzedam http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8102386
Wg etki do silnika NG jest sonda o nr b 034 906 265 F.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2009, 22:40 przez spiczi, łącznie zmieniany 2 razy.
No ja ten numer wklepuje w katalog elektroniczny IC i jest
A co do czujników temperatury w NG to są tylko te 2 prawda? Ten dwu pinowy i cztero pinowy. Czy może jest jeszcze jakiś o którym jeszcze nie wiem I niech ktoś mnie jeszcze umocni w przekonaniu ze ten cztero pinowy jest tylko i wyłącznie "na deske" bo już tyle różnych wersji słyszałem że nie wiem komu wierzyc
A co do czujników temperatury w NG to są tylko te 2 prawda? Ten dwu pinowy i cztero pinowy. Czy może jest jeszcze jakiś o którym jeszcze nie wiem I niech ktoś mnie jeszcze umocni w przekonaniu ze ten cztero pinowy jest tylko i wyłącznie "na deske" bo już tyle różnych wersji słyszałem że nie wiem komu wierzyc
Według mnie mechanik z którym rozmawiałeś miał racje. Jak wiemy sonda lambda umieszczana jest w przewodzie wylotowym, między silnikiem a katalizatorem. Dokładnie to część pomiarowa sondy jest umieszczona wewnątrz przewodu wydechowego poprzez wkręcenie. Ma ona bezpośredni kontakt ze strumieniem opływających ją spalin. Zaś część odniesienia ma kontakt z otaczającym powietrzem gdyż to właśnie otaczające powietrze jest gazem odniesienia. I właśnie gdy szorowałeś podwoziem po śniegu mogło to spowodować błędny odczyt. Być może i stąd też pojawiła się dziurka o której wcześniej pisałeś...
A jeżeli bedziesz chciał wymienić sonde na nową, to kieruj sie numerem który odczytałeś ze starej.
Pozdrawiam
A jeżeli bedziesz chciał wymienić sonde na nową, to kieruj sie numerem który odczytałeś ze starej.
Pozdrawiam
u mnie byla podobna sytuacja z obrotami z tym ze mam gaz i jakis idiota chyba ten od ktorego kupilem z racji tego ze reduktor byl uszkodzony podregulowal przepustnice ta srubeczka "oporowa" ile ja sie naszukalem o co mu chodzi z tymi obrotami i dokladnie bylo tak ze wraz z temp obroty dochodzily do 2000 przy tym mialem urwane przewody od lambdy ale ja rozebralem podlaczylem przewody i nawet dziala
Dzięki śliczne za zainteresowanie tematem. W sobotę będę miał więcej czasu to zajmę się tą sondą i napiszę czy coś to zmieniło.
[ Dodano: 2009-03-21, 18:48 ]
Noi powrót do tematu
Dzisiaj podmieniłem już trzecią sonde i dalej nic :cry:
Ja juz nie wiem co mam z tym autem zrobic
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
[ Dodano: 2009-03-24, 22:44 ]
Widzę że nikt niema juz pomysłu A mnie dzisiaj oświecił pewien zaufany mechanik:-) Stwierdził że jest bardzo prawdopodobne iż wina może leżeć po stronie rozrządu... Że pasek mógł przeskoczyć o ząbek i mogą się dziać takie rzeczy. Co o tym myślicie? Ma to sens?
[ Dodano: 2009-03-21, 18:48 ]
Noi powrót do tematu
Dzisiaj podmieniłem już trzecią sonde i dalej nic :cry:
Ja juz nie wiem co mam z tym autem zrobic
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
[ Dodano: 2009-03-24, 22:44 ]
Widzę że nikt niema juz pomysłu A mnie dzisiaj oświecił pewien zaufany mechanik:-) Stwierdził że jest bardzo prawdopodobne iż wina może leżeć po stronie rozrządu... Że pasek mógł przeskoczyć o ząbek i mogą się dziać takie rzeczy. Co o tym myślicie? Ma to sens?