B4 NG by Duo.. ALUETT RONDELL BBS RS str. 1 i 7
labek, nie przesadzaj. Faktycznie stan samochodu jest mocno tragiczny.
Ale nie wiemy za ile Duo go kupił, więc nie pisz w ten sposób.
Policz sobie koszt soczewek, zderzaków, spojlera i już przekroczysz 3 tys. <ok>
A przecież jeszcze dużo innych elementów jest.
PS. Jakbyś gdzieś znalazł takiego dawcę za 3 koła to daj cynka, chętnie przygarnę.
Ale nie wiemy za ile Duo go kupił, więc nie pisz w ten sposób.
Policz sobie koszt soczewek, zderzaków, spojlera i już przekroczysz 3 tys. <ok>
A przecież jeszcze dużo innych elementów jest.
PS. Jakbyś gdzieś znalazł takiego dawcę za 3 koła to daj cynka, chętnie przygarnę.
Ja też nie porwał bym się na takie coś i jestem podobnego zdania co kolega labek,
Moim zdaniem 80tka to za stare auto ale to już moje zdanie.
Taką operacją mógłbym robić gdyby to było conajmniej A4 B6 lub jakiś stary model ale unikatowy.
Tak, czy tak życzę powodzenia w projekcie i czekam na efekt końcowy
Moim zdaniem 80tka to za stare auto ale to już moje zdanie.
Taką operacją mógłbym robić gdyby to było conajmniej A4 B6 lub jakiś stary model ale unikatowy.
Tak, czy tak życzę powodzenia w projekcie i czekam na efekt końcowy
Ja sie tak zastanawiam cały czas, po co to wszystko :roll:
Miałes fajną B4ke, to ją sprzedałeś... Czemu?
Kupiłeś teraz kolejne B4, tylko, że z 1 garem więcej, kilka ps na plus, za to w stanie tragicznym, i teraz próbujesz ją uratować, po co?
Nie lepiej kupić, coś na prawdę godnego? np. jakieś S2 Limo? Bo widzę, że avanty i coupejki Cie nie podniecają...
Więc pozostaje jeszcze Compi, dlaczego nie kupiłeś takiego? Nie było?
Albo chodź by, jakieś 2,8 lub 2,6 mocy pod dostatkiem, spalanie prawie, że podobne, auto nie kuleje, jedzie jak należy na swoją bude.
Ratować, rozumiem, można, ale starsze modele, np. B1, B2, ale takich B4ek jest od …..
Pozdro i bez obrazy.
Miałes fajną B4ke, to ją sprzedałeś... Czemu?
Kupiłeś teraz kolejne B4, tylko, że z 1 garem więcej, kilka ps na plus, za to w stanie tragicznym, i teraz próbujesz ją uratować, po co?
Nie lepiej kupić, coś na prawdę godnego? np. jakieś S2 Limo? Bo widzę, że avanty i coupejki Cie nie podniecają...
Więc pozostaje jeszcze Compi, dlaczego nie kupiłeś takiego? Nie było?
Albo chodź by, jakieś 2,8 lub 2,6 mocy pod dostatkiem, spalanie prawie, że podobne, auto nie kuleje, jedzie jak należy na swoją bude.
Ratować, rozumiem, można, ale starsze modele, np. B1, B2, ale takich B4ek jest od …..
Pozdro i bez obrazy.
Labek wezmę parę B4ek w Q za 3k PLN i takich ja duo też ze dwie za 2k PLN (może być i tak walona, ale zderzaki przód i tył S2, soczewki, dwa komplety kozak felg itd.). Moim zdaniem trochę Cię poniosło z cenami.labek pisze:Jeśli dales za niego do 2 tyś złoty to może i sie opłaca, wiecej bym nie dal za takiego szmelca <ok> a za 3 tyś mozna dostać juz coś w dużo lepszym stanie z Q
FranoF1 rozmawiałem z Łukaszem np. o Competition i to dlatego nie zdecydował się na taki model, ani na S2, gdyż on chcę modzić - auto będzie sporo odbiegać od serii, a Compi/S2 szkoda niszczyć na takie akcje. Trafiła się okazja to wpadło NG, takie życie, że to nie salon.
Pozdro <ok>
pyta osoba, ktora do b4 wsadzila 1,8 t i w zasadzie zbudowala go od podstaw wkladajac mase kasy. wladowales kase w stare b4 ktorego jest od... pozwol, ze zacytuje Ciebie...FranoF1 pisze:Ja sie tak zastanawiam cały czas, po co to wszystko
auto jakie jest takie jest, jesli ktos ma wizje to uwazam, ze powinno sie go wspierac. w sumie wasze malkontenctwo jest tez jakas forma inspiracji dla Dua. mnie sie auto podoba, zycze powodzenia.FranoF1 pisze:Nie lepiej kupić, coś na prawdę godnego?
swoja droga mam pytanie (retoryczne) do tych, ktorym nie podoba sie ten zakup: duza czesc uzytkownikow ma b4 i wklada w nie kase, a to zderzaki, a to lampy, a to fotele, a to kierownice z innych modeli, a to spryskiwacze, a to filtry stozkowe...po co to wszystko? b4 to zaden klasyk. zwykle toczydlo ktore za jakis czas zniknie. auto jakich wiele. a co do quattro...90% uzytkownikow nawet nie wie jak je wykorzystac i tak naprawde jakie sa z niego korzysci, wiec nie wiem czy to az taki argument przy zakupie. pozdrawiam Duo i zycze powodzenia
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
Ja was w wiekszości nie rozumiem. Kazdy z was jeczy stan "tragiczny". A co tu takiego tragicznego? Smieszne "alu" dodatki? A te uderzenie? 80% waszych sprowadzonych "kochanych audiczek" bylo w swoj sposob uderzone. Sam wiem ze moje bylo uderzone w przod. Teraz pozostaje kwestia z jakich czesci bylo skladane. Jak oryginalne to nawet sladu moze nie byc.
Ja osobiscie wole kupic samochod podrapany ale w nienagannym stanie technicznym jak w super wypucowanym ociekajacym z plaku stanie, a z silnikiem ktory pojezdzi z 2000km i stanie bo "cos" sie zepsulo.
I osobiscie zgadzam sie w 100% z kyto
Duo działaj tam! :mrgreen: Na bank bedzie zycher <ok>
<ok> <ok>
Ja osobiscie wole kupic samochod podrapany ale w nienagannym stanie technicznym jak w super wypucowanym ociekajacym z plaku stanie, a z silnikiem ktory pojezdzi z 2000km i stanie bo "cos" sie zepsulo.
I osobiscie zgadzam sie w 100% z kyto
Duo działaj tam! :mrgreen: Na bank bedzie zycher <ok>
<ok> <ok>
Mówisz tak, jakby Duo chciał z tego samochodu zrobić choinkę....gornik pisze:FranoF1 rozmawiałem z Łukaszem np. o Competition i to dlatego nie zdecydował się na taki model, ani na S2, gdyż on chcę modzić - auto będzie sporo odbiegać od serii, a Compi/S2 szkoda niszczyć na takie akcje. Trafiła się okazja to wpadło NG, takie życie, że to nie salon.
Tylko teraz mi nie pisz, że takich samochodów jak eSki czy też Compi nie da modzić. Chyba, że dla Ciebie założenie zderzaków, kierownicy, tapicerki, tłumika to wszystko, co sie da poprawić.
Czy Ty, aby na pewno znasz moją sytuacje? Chyba nie, ale chętnie przypomnę, Audi które jestem w posiadaniu, wraz z ojcem jesteśmy pierwszymi właścicielami, i proszę Cie nie porównuj samochodu Duo do mojego.pyta osoba, ktora do b4 wsadzila 1,8 t i w zasadzie zbudowala go od podstaw wkladajac mase kasy. wladowales kase w stare b4 ktorego jest od... pozwol, ze zacytuje Ciebie...
Wystawiają auto na forum, trzeba się liczyć z krytyką.kyto pisze:auto jakie jest takie jest, jesli ktos ma wizje to uwazam, ze powinno sie go wspierac. w sumie wasze malkontenctwo jest tez jakas forma inspiracji dla Dua. mnie sie auto podoba, zycze powodzenia.
Dzięki Noorbi.
ale jaki był stan audi frana a jaki jest teraz tejFranoF1 pisze:Cytat:
pyta osoba, ktora do b4 wsadzila 1,8 t i w zasadzie zbudowala go od podstaw wkladajac mase kasy. wladowales kase w stare b4 ktorego jest od... pozwol, ze zacytuje Ciebie...
Czy Ty, aby na pewno znasz moją sytuacje? Chyba nie, ale chętnie przypomnę, Audi które jestem w posiadaniu, wraz z ojcem jesteśmy pierwszymi właścicielami, i proszę Cie nie porównuj samochodu Duo do mojego.
FranoF1 wiadomo, że Łukasz nie będzie robił czegoś co bardzo będzie ingerować w wygląd. Jego zdanie jednak było takie, że Compi/S2 ma być takie jak zostało stworzone i tego się nie modzi. Rozumiem to bo też bym nie ruszał nic w tych autach. Nie chcę zdradzać tego co mi mówił, sam z czasem to pokaże opisze i rzeczywiście byłoby to skaleczenie, odebranie tych atutów eSce czy Compi, które mają.
Sam obejrzałem to Audi i spytałem się czy jest zdecydowany na taką robotę - był przekonany w 100%.
Może chce udowodnić, że z niczego (no prawie) można zrobić coś porządnego hehehe <ok>
Przyjdzie Duo zobaczy co się dzieje, to może wam to dokładniej wyjaśni.
Pozdrawiam.
Sam obejrzałem to Audi i spytałem się czy jest zdecydowany na taką robotę - był przekonany w 100%.
Może chce udowodnić, że z niczego (no prawie) można zrobić coś porządnego hehehe <ok>
Przyjdzie Duo zobaczy co się dzieje, to może wam to dokładniej wyjaśni.
Pozdrawiam.