Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 16V ACE] Falowanie obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Condi

[80 B4 2.0 16V ACE] Falowanie obrotów

Post autor: Condi » 25 gru 2006, 13:19

Witam
Jeżdże Audi B4 2.0 16V z instalacja gazowa II generacji.
Nie wiem co sie dzieje, autko na benzynie sprawuje sie bez zarzutu, ale na gazie wolne obroty falują.
Zdarza sie, ze jak sie silnik nagrzeje do ok 95 stopni (szczegolnie podczas wysprzeglania) to obroty spadaja do 400 ale nie gasnie, zapala sie lampka cisnienia oleju.
Proszę o rady...
Pozdrawiam



Tematy nazywa się zgodnie z regulaminem
pozdr cobra
Ostatnio zmieniony 26 gru 2006, 12:55 przez Condi, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 25 gru 2006, 13:29

Jeśli lampka się zapala to sprawdź czy nie masz za mało oleju! A co do tego falowania jeśli dzieje się to tylko na gazie to może jest instalacja nie wyregulowana!?

Condi

Post autor: Condi » 25 gru 2006, 13:33

Poziom oleju jest ok.
Instalacja też jest wyregulowana.
Coś o kablach WN wspominał gazownik...
Na zimnym silniku jest ok, lampka sie nie zapala.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 25 gru 2006, 13:47

To może kable wysokiego napięcia są do wymiany... albo są zamoczone! To jest częsta przyczyna takich problemów...!

Condi

Post autor: Condi » 25 gru 2006, 14:00

Może i tak.
Ale jesli chodzi o te cisnienie oleju to sam nie wiem
Moze filtr oleju albo pompa oleju jest do wymiany

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 25 gru 2006, 14:19

Przy tak niskich obrotach jest to możliwe silnik pewnie nie jest pierwszej młodaści . Co to za gazownik że nie jest ci w stanie pomóc ? Jak na zimnym jest ok to sprobój przytkać powietrze ,jak by były kable to na zimnym by nie chciał chodzić ;-)

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 26 gru 2006, 09:56

o cisnienie olejusie nie martw-poprostu silnik Ci przygasa i cala bajka...Moim zdaniem cos nie tak z ta instalka, moze autentycznie nie jest odpowiednio wystrojona...Zreszta :arrow: mechaniczny wtrysk :/

Condi

Post autor: Condi » 27 gru 2006, 08:36

Ale jesli autko przygasa tez na benzynie.....?
Wczoraj nagrzal mi sie do ok 100% i to samo bylo.Znowu ta lampka oleju.
A do zbiorniczka z płynem chłodzącym jakiś ciemny syf sie dostał....

[ Dodano: 2006-12-27, 15:47 ]
I jeszcze mam pytanie.
Jak przekręcam kluczyk w stacyjce to lampa ładowania akumulatora tak słabo ale miga.
Nie wiem co to moze byc.
Moze to wina zlych kabli WN.?

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 28 gru 2006, 21:41

Po przekręceniu zapłonu powinna ta lampka się świecić do momentu odpalenia. Ten syf w zbiorniczku płynu to nie przypadkiem, olej :?: :!:

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 28 gru 2006, 21:44

Condi pisze:Ale jesli autko przygasa tez na benzynie.....?
Wczoraj nagrzal mi sie do ok 100% i to samo bylo.Znowu ta lampka oleju.
A do zbiorniczka z płynem chłodzącym jakiś ciemny syf sie dostał....

[ Dodano: 2006-12-27, 15:47 ]
I jeszcze mam pytanie.
Jak przekręcam kluczyk w stacyjce to lampa ładowania akumulatora tak słabo ale miga.
Nie wiem co to moze byc.
Moze to wina zlych kabli WN.?
to uszczelka pod głowicą A nie grzeje się?

Condi

Post autor: Condi » 28 gru 2006, 22:18

Ale uszczelka jest nowa po remoncie głowicy.
Silnik sie grzeje ale oleju nie ubywa

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 28 gru 2006, 23:02

Condi pisze:Ale uszczelka jest nowa po remoncie głowicy.
Silnik sie grzeje ale oleju nie ubywa
zbadaj ten syf, moze przy remoncie cos sie uszkodziło przy składaniu

morus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 27 gru 2006, 15:49
Lokalizacja: słońsk

Post autor: morus » 29 gru 2006, 18:41

z tym gazem to coś jest nie tak ja miałem to samo tylko ze bez anomali z lampką oleju. okazało sie ze kanaliki w reduktorze były zapchane i na wolnych obroy malały a jak jechałem to auto przy połowie nacisku na pedał gazu osiagało maksymalne obroty. po zmianie reduktora wszystko wruciło do normy. ale tak było umnie ..

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 29 gru 2006, 19:37

hmmm nieciekawa opcja tym syfem w chlodniczym... na pewno to ne olej ???moze po robocie glowicy nie byla planowana albo za bardzo i znowu uszczelka poszla... ??

Condi

Post autor: Condi » 29 gru 2006, 19:43

Wyglada mi na olej.
Ale nic oleju nie ubywa.
Troche go ostatnio przegrzalem i olej zrobil sie na bagnecie czarny.
Wcześniej taki nie byl.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl