[B4 ABC]Odtworzenie instalacji
[B4 ABC]Odtworzenie instalacji
Witam, zakladalem juz ten temat ale zostal on usuniety.
Jako ze mialem wypadek, caly lewy przod samochodu zostal zmasakrowany, sa ubytki w instalacji elektrycznej.
Mam liste przewodow na ktorych brakuje wtyczki lub jest ona zniszczona.
Dorwalem schemat instalcji jednak nie moge znalezc na nim odpowiednich kolori przewodow.
Nie wiem gdzie ma przyjsc wtyczka do ktorej przychodza przewody:
1. zielono-czerwony/braz wtyczka jest zniszczona ale piny zostaly
2. wtyczka i gniazdem (taka zielona) z jednej strony przychodza przewody bialo-zielony i brazowy a z drugiej zielono-szary i brazowy
3. zielono-zolty pojednyczny przeodow z takim gumowym kapturkiem, znalazlaem go na schemacie i przychodzi do "charcoal canister sol valve" domyslam sie ze zawor weglowego pochlaniacza par paliwa, ale niech mnie ktos poprawi, bo nawet nie wiem czy taki wynalazek tam byl. Pewnie jest niezbedny do prawidlowego dzialania silnika.
Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny. Tyle narazie spisalem u mechnika, jako ze ja bede odnawial instalacje. Pewnie jeszcze pare rzeczy wyjdzie po drodze ale narazie mam tyle pytan.
Jako ze mialem wypadek, caly lewy przod samochodu zostal zmasakrowany, sa ubytki w instalacji elektrycznej.
Mam liste przewodow na ktorych brakuje wtyczki lub jest ona zniszczona.
Dorwalem schemat instalcji jednak nie moge znalezc na nim odpowiednich kolori przewodow.
Nie wiem gdzie ma przyjsc wtyczka do ktorej przychodza przewody:
1. zielono-czerwony/braz wtyczka jest zniszczona ale piny zostaly
2. wtyczka i gniazdem (taka zielona) z jednej strony przychodza przewody bialo-zielony i brazowy a z drugiej zielono-szary i brazowy
3. zielono-zolty pojednyczny przeodow z takim gumowym kapturkiem, znalazlaem go na schemacie i przychodzi do "charcoal canister sol valve" domyslam sie ze zawor weglowego pochlaniacza par paliwa, ale niech mnie ktos poprawi, bo nawet nie wiem czy taki wynalazek tam byl. Pewnie jest niezbedny do prawidlowego dzialania silnika.
Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny. Tyle narazie spisalem u mechnika, jako ze ja bede odnawial instalacje. Pewnie jeszcze pare rzeczy wyjdzie po drodze ale narazie mam tyle pytan.
Wiec zaczne od tego przewodu z kapturkiem: schamat mowi ze to wlasnie jest cos od zaworu filtra weglowego.
Poprzednie 2 punkty wyzej zlokalizowalem i nie bedzie z tym problemow, ale mam kolejne niewiadome.
1. Ta wtyczka wychodzi z wiazki do ktorej wchodzi przewod + z akumulatora. od czego ona jest?
2. Ta z okolicy pompy hamulocowej (ABS)
3. z tego co pamietam to leci od ABSu albo od wiazki od kompresora klimy.
4. te dwie leca razem z wiazka od kompresora klimy.
5. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, mianowicie. Mam wtyczke ktora idzie razem z wiazaka do kompresora klimy (taka czarna), ale do owej wtyczki przychodza dwa przewody brazowo-zolty i braz-bialy. Wedlug schematu jest to czujnik temp zewnetrznej. W ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik, przypuszczam ze zniknal podczas uderzenia. A jesli go nie ma to jak go zmostkowac co by pokazywal temperature wieksza niz 5 stopni zeby klima dzialala poprawnie.
Poprzednie 2 punkty wyzej zlokalizowalem i nie bedzie z tym problemow, ale mam kolejne niewiadome.
1. Ta wtyczka wychodzi z wiazki do ktorej wchodzi przewod + z akumulatora. od czego ona jest?
2. Ta z okolicy pompy hamulocowej (ABS)
3. z tego co pamietam to leci od ABSu albo od wiazki od kompresora klimy.
4. te dwie leca razem z wiazka od kompresora klimy.
5. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, mianowicie. Mam wtyczke ktora idzie razem z wiazaka do kompresora klimy (taka czarna), ale do owej wtyczki przychodza dwa przewody brazowo-zolty i braz-bialy. Wedlug schematu jest to czujnik temp zewnetrznej. W ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik, przypuszczam ze zniknal podczas uderzenia. A jesli go nie ma to jak go zmostkowac co by pokazywal temperature wieksza niz 5 stopni zeby klima dzialala poprawnie.
Ok dzieki.
A jak maja przyjsc do tej opornicy przewody, patrzac od gory. Bo szczerze powiedzawszy tego w schemacie elektryki nie ma.
Znalazlem opornice, powiedzcie mi czy chodzi o te?
http://motoallegro.pl/item576744162_opo ... 80_b4.html
Zostaly mi jeszcze numery zdjec 3, 1 no i 5. Co mozna zrobic zeby "zmostkowac" czujnik. Jaka opornosc mu tam dac.
A jak maja przyjsc do tej opornicy przewody, patrzac od gory. Bo szczerze powiedzawszy tego w schemacie elektryki nie ma.
Znalazlem opornice, powiedzcie mi czy chodzi o te?
http://motoallegro.pl/item576744162_opo ... 80_b4.html
Zostaly mi jeszcze numery zdjec 3, 1 no i 5. Co mozna zrobic zeby "zmostkowac" czujnik. Jaka opornosc mu tam dac.
Czerwono-czarny (czerwony z czarnym paskiem) do styku E3 (szybki bieg wentylatorów do tego styku są dołączone przewody tego samego koloru od silników wentylatorów)flgmnft pisze:A jak maja przyjsc do tej opornicy przewody,
Czerwono-biały (czerwony z białym paskiem) do styku E2 (zasilanie z przekaźnika wolnego biegu wentylatorów)