Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 Coupe NG] Nie chce zapalic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
matt_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 28 mar 2008, 08:32

[ B3 Coupe NG] Nie chce zapalic

Post autor: matt_s » 12 mar 2009, 14:33

Witam.
Od jakichs trzech dni mam problem z odpaleniem;/ Od pewnego czasu mialem problem z odpaleniem na zimnym silniku, trzeba było 3,4 razy krecic na mrozie zeby załapał. Pewnego wieczora podczas jazdy zaobserwowalem taka sytuacje : w momencie mocniejszego wcisniecia pedału gazu auto sie dławiło i szarpało. Jakos dojechalem pod garaz, zgasiłem i pozniej juz nie odpaliłem... w ciagu tych 3 dni 2 razy mi odpaliło, z tym ze zaraz po zgaszeniu nawet na rozgrzanym silniku nie odpala. Wyglada to tak jakby mial zamiar zapalic ale zaraz gasnie, jakby nie dostawał paliwa... z tego co sprawdzilem to iskra na swiecach jest, nie ma przebicia zadnego, pompa paliwa slychac ze pracuje.
Przeszukałem forum, chcialem sprawdzic kody błyskowe, ale niestety nie udało sie, u mnie ta dioda caly czas swieci ;/ właczam zapłon, krece rozrusznikiem przez sekund, zostawiam właczony zapłon, z tej czarnej kostki minus podłączam na 4 sekundy do masy kostki brązowej, nastepnie do minusa i do masy diode- wtedy ona swieci non stop, nie gasnie nawet na chwile. Jesli cos zle robie to prosilbym o wyprowadzenie mnie z błedu...
Z góry dzieki za zainteresowanie

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 12 mar 2009, 18:11

Podobnie i ja mialem, i szczerze powiem ze przyczyny nie znalazlem do dzisiaj poprostu auto odpalilo i odpala do teraz. Ale osobiscie sprawdz w jakim stanie jest cewka bo moze byc juz na wykonczeniu i ma przebicia, najlepiej jesli masz taka mozliwosc to podmien.
Jeszcze przychodzi mi na mysl przeplywka ale moge sie mylic dlatego drodzy koledzy jak cos to prosze o poprawienie mnie.

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 13 mar 2009, 20:58

poszukaj dokładnie na forum - wielokrotnie pisałe o tym jak robić testy kodów błyskowych. A przy okazji sprawdź czy oporność 2-pinowego czujnika temperatury zgadza się z tym co napisane jest w SSP 95 Bosch KE-III-Jetronic - czyli instrukcji obsługi twojego układu wtryskowego. Dostępna jest w dziale download na www.centrum.audi80.pl

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 21 mar 2009, 13:07

Ja kiedyś miałem problem z odpaleniem auta jak już auto sie nagrzało. Zimne paliło ładnie, ale ciepłe ni w ząb. Sprawdzałem czujniki, przewody itp. Okazało się, że klapa przepływki po nagrzaniu się silnika zacinała się w pewnej pozycji i tak zostawała. Może Tobie przydażyło się coś podobnego.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 04 lip 2010, 13:50

Ja mam taki problem :-( . Jak wiecie moje auto to Audi 80 1.8PM 1989. Wczoraj autko normalnie jeździło, palił jak strzała. Dzisiaj rano w ogóle nie zaskakuje. Rozrusznik kręci, a z rury czuć zapach nie przepalonego paliwa. Nie ukrywam że moje przewody są już w trochę kiepskim stanie, podobnie zresztą jak kopułka i palec. No ale wydaje mi się,że stopniowo powinny pojawiać się problemy z zapalaniem, tzn. w miarę ich zużycie. A tutaj tak nagle. Czy jest możliwe, że padła cewka. Zasilanie do cewki ok. Paliwo jest podawane bo słychać jak pracuje pompka przy włączaniu stacyjki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl