[80 B4 2.0 92r]Niemam zamka centr.a siłownik w klapie jest!
[80 B4 2.0 92r]Niemam zamka centr.a siłownik w klapie jest!
Witam.Mam pytanie.Kupiłem audi ok.1.5 roku temu.Właściciel powiedział mi iż niema w nim zamka centralnego.Dzisiaj sprawdzając żarówki w klapie tylnej zauważyłem,że jest siłownik od centralnego(niebieski).Więc moze centralny jest tylko jest zepsuty?
Wiecie może co jest grane.Chciałem zobaczyć czy siłownik jest w drzwiach kierowcy ale niewiem jak się ściąga korbkę od szyby.
Wiecie może co jest grane.Chciałem zobaczyć czy siłownik jest w drzwiach kierowcy ale niewiem jak się ściąga korbkę od szyby.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
No tak "assai" ma rację.Jutro sprawdzę i napiszę co jest grane.
[ Dodano: 2009-03-22, 10:47 ]
Sprawdziłem to miejsce gdzie powinna być pompka i zastałem puste miejsce.Jest wężyk i dwie wtyczki.Widziałem,że jest też siłowniczek zamykający klapkę paliwa.I sprawdziłem tak jak mi napisał kolega wyżej czy jest wężyk przechodzący do drzwi pod gumową harmonijką i też jest.Więc niewiem czy mam rację ale pofatyguje się o zkup pompki i powinien centralny działać.
[ Dodano: 2009-03-22, 10:47 ]
Sprawdziłem to miejsce gdzie powinna być pompka i zastałem puste miejsce.Jest wężyk i dwie wtyczki.Widziałem,że jest też siłowniczek zamykający klapkę paliwa.I sprawdziłem tak jak mi napisał kolega wyżej czy jest wężyk przechodzący do drzwi pod gumową harmonijką i też jest.Więc niewiem czy mam rację ale pofatyguje się o zkup pompki i powinien centralny działać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 lut 2007, 22:57
- Lokalizacja: Sz-n/Zach-pomorskie
widać ta pompka to słaby punkt w Audikach,
Pompka nr 1 (moja)
bo u mnie też wysiadła, znaczy się działa ale tylko jak silnik mam uruchomiony, jak tylko wyłączę silnik to pompka już nie chce pompować, może ktoś wie co jest tego przyczyną? dodam tylko że była zalana ale ją wysuszyłem, poprawiłem parę lutów i kilka razy ładnie zamknęła i otworzyła mi auto a później już to co wyżej napisałem
EDIT:
pompka nr 2 (od Duo)
zamówiłem u Duo drugą pompkę, ale przyjechała do mnie z dziwnym objawem, wystarczyło że podłączyłem jej zasilanie i już pompuje jak szalona żeby otworzyć auto, nawet kluczykiem nie mam tyle siły żeby przekręcić na zamykanie, ale z pilota jak wezmę aby mi zamknęło auto to tylko alarm zapika i cisza, pompka się rozłącza (przestaje pompować i nie zamyka zamków) jak tylko wezmę z pilota otworzyć to zaczyna pompka pompować ale już nie przestaje dopóki | albo jej prądu nie rozłączę | albo z powrotem pilotem zamknę auto
ta 1 pompka (moja oryginalna) działa jak napisałem na początku
proszę o nakierowanie mnie co mam zrobić aby moja bądź ta druga pompka działała prawidłowo bo wywaliłem 150zł na to żeby sobie dwie pompki jeździły w bagażniku??
dodam iż kolega Duo niestety nie chce się do mnie odezwać, aby jakoś tą sprawę z pompką załatwić (wymienić, odesłać), a tak chwalą tego sprzedawcę części. (sam nawet posta z pochwałą napisałem)
pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi do rozwiązania problemu
Pompka nr 1 (moja)
bo u mnie też wysiadła, znaczy się działa ale tylko jak silnik mam uruchomiony, jak tylko wyłączę silnik to pompka już nie chce pompować, może ktoś wie co jest tego przyczyną? dodam tylko że była zalana ale ją wysuszyłem, poprawiłem parę lutów i kilka razy ładnie zamknęła i otworzyła mi auto a później już to co wyżej napisałem
EDIT:
pompka nr 2 (od Duo)
zamówiłem u Duo drugą pompkę, ale przyjechała do mnie z dziwnym objawem, wystarczyło że podłączyłem jej zasilanie i już pompuje jak szalona żeby otworzyć auto, nawet kluczykiem nie mam tyle siły żeby przekręcić na zamykanie, ale z pilota jak wezmę aby mi zamknęło auto to tylko alarm zapika i cisza, pompka się rozłącza (przestaje pompować i nie zamyka zamków) jak tylko wezmę z pilota otworzyć to zaczyna pompka pompować ale już nie przestaje dopóki | albo jej prądu nie rozłączę | albo z powrotem pilotem zamknę auto
ta 1 pompka (moja oryginalna) działa jak napisałem na początku
proszę o nakierowanie mnie co mam zrobić aby moja bądź ta druga pompka działała prawidłowo bo wywaliłem 150zł na to żeby sobie dwie pompki jeździły w bagażniku??
dodam iż kolega Duo niestety nie chce się do mnie odezwać, aby jakoś tą sprawę z pompką załatwić (wymienić, odesłać), a tak chwalą tego sprzedawcę części. (sam nawet posta z pochwałą napisałem)
pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi do rozwiązania problemu
Do pompki dochodzą dwa zasilania jedno stałe ,drugie po zapłonie(to u ciebie działa).Sprawdź czy masz zasilanie przy wyłączonym i wyjętym kluczyku,jeśli jest to wina będzie w pompce lub na stykach i płycie,jeśli nie ma to instalację trzeba sprawdzić-zasilanie od kasety do pompki.Kolor przewodu czerwony lub czarno-czerwony(jeśli potrzebne to sprawdzę,dokładnie nie pamiętam w tej chwili).Rafaello24 pisze:jak tylko wyłączę silnik to pompka już nie chce pompować
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 lut 2007, 22:57
- Lokalizacja: Sz-n/Zach-pomorskie
to odpada bo jak mam włączony silnik to wszystko działa na pompce nr 1dardaw2 pisze:Za pewne masz gdzieś przerwany wężyk ciśnieniowy, będziesz musiał wszystko posprawdzać.
to też jest, bo po podpięciu tylko i wyłącznie zasilania do pompki nr 2 (przy wyłączonym silniku i zapłonie) to ona zaczyna pompować, więc wygląda na to że to w samej pompce nr 2 jest gdzieś zwarcieassai pisze:Do pompki dochodzą dwa zasilania jedno stałe ,drugie po zapłonie(to u ciebie działa).Sprawdź czy masz zasilanie przy wyłączonym i wyjętym kluczyku.Rafaello24 pisze:jak tylko wyłączę silnik to pompka już nie chce pompować
przeglądałem ścieżki na płytce i nic niepokojącego nie zauważyłem