[B4 2.0 ABK] Błąd airbaga n153
[b3/b4]kontrolka AIR BAG
mam problem z kontrolką airbagu, po zapaleniu silnika nie gaśnie odrazu lecz po uplywie 2-3 minut jaka może być przyczyna?????
Ostatnio zmieniony 16 lut 2007, 19:17 przez satalak, łącznie zmieniany 2 razy.
Obydwaj Panowie macie rację. Zapalenie się lampki Air bag może wynikać z chwilowego braku przepływu prądu przez obwód lampki podłączonej podwójnym przewodem, ale rownież wypięcie z licznika prawej wtyczki (26 Pin - chyba niebieska) wywołuje identyczny efekt momo że lampeczka na podwójnum przewodziku siedział na swoim miejscu. Aby sprawę skomplikować powiem Wam, że kasowanie błędu i gaszenie lampki AIRBAG niefirmowym VAGie-m powoduje, że owszem gaśnie ona, ale znacznie później. Wczoraj kasowałem taki błąd, oczywiście Vagiem za free i teraz gasnie ale po dwukrotnie dłuższym czasie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami w tym zakresie. Pozdrawiam.
witam, mam podobny problem, zmieniałem żarówki w podświetleniu zegarów i nie odłączyłem akumulatora, teraz świeci mi się kontrolka air bag ok5 minut po odpaleniu silnika, wcześniej wymieniałem żarówkę i nie było takiego problemu. Czy też to musze kasować VAGiem? Kurcze nie mam takiego programiku, może ktoś podpowie skąd go wziąć i jaki to ma być kabel? A może ktoś robił to w serwisie elektornicznym i wie ile to może kosztować?
Witam!
Mam podobny problem u mnie jak kupiłem auto kontrolka się nie świeciła - przy okazji na stacji bosha znajomy sprawdziłmi że poduchy ok tylko komp zgłaszał uszkodzoną kontrolkę. Więc zajrzałem pod deskę i znalazłem na oddzielnym przewodzie wypięte z tablicy gniazdo kontrolki bez żarówki. Jak wpinam terza żarówkę to po przekręceniu stacyjki kontrolka świeci przez 10 sec potem mruga prze 30 sec a następnie świeci ciągle. Czy to normalne?
Przyznam że tablicę odpinałem bez odłączania aku.
Mam podobny problem u mnie jak kupiłem auto kontrolka się nie świeciła - przy okazji na stacji bosha znajomy sprawdziłmi że poduchy ok tylko komp zgłaszał uszkodzoną kontrolkę. Więc zajrzałem pod deskę i znalazłem na oddzielnym przewodzie wypięte z tablicy gniazdo kontrolki bez żarówki. Jak wpinam terza żarówkę to po przekręceniu stacyjki kontrolka świeci przez 10 sec potem mruga prze 30 sec a następnie świeci ciągle. Czy to normalne?
Przyznam że tablicę odpinałem bez odłączania aku.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Po zakupie auta tez mi właśnie gasła po kliku sekundach, po skasowaniu błedu na stacji diagnostycznej gasi sie raz, dwaczarekj pisze:Aby sprawę skomplikować powiem Wam, że kasowanie błędu i gaszenie lampki AIRBAG niefirmowym VAGie-m powoduje, że owszem gaśnie ona, ale znacznie później. Wczoraj kasowałem taki błąd, oczywiście Vagiem za free i teraz gasnie ale po dwukrotnie dłuższym czasie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami w tym zakresie. Pozdrawiam.
Jeżeli Twoja poduszka jest sprawna to warto by było wykasować ten błąd, gdyż świecenie lampki oznacza nieaktywność systemu.marcinz pisze:nan pytanko.ja tez odlaczylem zasilanie od wskaznikow i taz pojawil sie blad poduszki powietrznej.czy mozna tak powstaly blad zignorowac?czy musze pedzic do vaga?czarekj jak znajdziesz chwilke to odp.dzieki
Ja mam takie pytanko:
W moim Audi jest tak że kontrolka air bag jest normalnie w zestawie wskaźników natomiast dodatkowo jest z wiązki niebieskiej wyprowadzona jakaś kontrolka na 2 przewodach ale ona sie w ogóle nie zapala tylko sobie wisi. Podejrzewam że wypadła z zestawu wskaźników bo mam jedno puste miejsce (bez żarówki) a jest ono oznaczone zieloną kontrolką z symbolem <-1->. Na tej zwisającej kontrolce są ślady kleju i na zestawie wskaźników też więc chyba pochodzi ona z tego pustego miejsca. Tylko do czego służy.
Dodam że auto posiada hak Westfalia zamontowany oryginalnie u szwabów.
W moim Audi jest tak że kontrolka air bag jest normalnie w zestawie wskaźników natomiast dodatkowo jest z wiązki niebieskiej wyprowadzona jakaś kontrolka na 2 przewodach ale ona sie w ogóle nie zapala tylko sobie wisi. Podejrzewam że wypadła z zestawu wskaźników bo mam jedno puste miejsce (bez żarówki) a jest ono oznaczone zieloną kontrolką z symbolem <-1->. Na tej zwisającej kontrolce są ślady kleju i na zestawie wskaźników też więc chyba pochodzi ona z tego pustego miejsca. Tylko do czego służy.
Dodam że auto posiada hak Westfalia zamontowany oryginalnie u szwabów.