[b3/b4 all]Brak ogrzewania
panowie mam pytanko do was : wymienilem w audicy wszystkie usterki w zawieszeniu tzn.sworznie ,gumy,amorki maja ponad 57% tulekji na wahaczach też ,laczniki też i nadal mi tam cos stuka i co to moze byc??? mechanik moj twierdzi ze to wina przekladni ale ja w to nie wierze bo wtedy by prowadzało autem po calej drodze,powiedzcie co to moze być???
chyba nie ten temat, ten jest o ogrzewaniu <ok>skifa pisze:panowie mam pytanko do was : wymienilem w audicy wszystkie usterki w zawieszeniu tzn.sworznie ,gumy,amorki maja ponad 57% tulekji na wahaczach też ,laczniki też i nadal mi tam cos stuka i co to moze byc??? mechanik moj twierdzi ze to wina przekladni ale ja w to nie wierze bo wtedy by prowadzało autem po calej drodze,powiedzcie co to moze być???
Witam!
Ja mam trochę inny problem, pomijając fakt, że pokrętła od ogrzewania tj. pokrętło od 'temperatury' nie daje się przekręcić do końca na pole czerwone, i wybór ogrzewania (szyby działają, dół działa ale do tego 3-ciego nie da się przekręcic), to moje ogrzewanie działa tylko w trybie ciepło oraz gorąco. Gdy już nagrzeje się silnik to nawet po przekręceniu pokrętła na maksa na pole niebieskie, nadal z ogrzewania leci gooorące powietrze. Czym to moze być spowodowane ?
Ja mam trochę inny problem, pomijając fakt, że pokrętła od ogrzewania tj. pokrętło od 'temperatury' nie daje się przekręcić do końca na pole czerwone, i wybór ogrzewania (szyby działają, dół działa ale do tego 3-ciego nie da się przekręcic), to moje ogrzewanie działa tylko w trybie ciepło oraz gorąco. Gdy już nagrzeje się silnik to nawet po przekręceniu pokrętła na maksa na pole niebieskie, nadal z ogrzewania leci gooorące powietrze. Czym to moze być spowodowane ?
cash słuchaj:jeśli masz włożone radio w kieszeń toje wyciągnij i popatrz tam na te pokretlo czy nie zawadza mu cos gdy przekręcasz nim ,mogła sie też zawiesic linka w pancerzu,lub też jest mogły spaśc te klapki w tym pudle od nagrzewnicy,(oby tylko nie to bo demontaż całej deski przedniej) albo zobacz tam od spodu ze strony od pasażera czy do końca otwieraja sie te dżwigie z regulacją( wykręć schowek najlepiej wtedy to idzie zaobserwowac, tam cos poprostu blokuje prace tych linek od pokręteł. A najlepiej jakbys pościagał te linki tam od dołu i sprawdził czy lużno czy też cieżko chodzą one.powinny w maire lekko.Ja to u siebie przerabiałem parę razy.
Ok, dzięki. Spróbuje
{Edit}
[Sorry za jakość ale robione telefonem]
Tak więc trochę pogrzebałem w samochodzie, po wyjęciu schowka odkryłem, że jeden 'drucik' spadł z plastiku którym powinien poruszać :
Niestety jest za głęboko i nie mam jak wcisnąć ręki żeby to naprawić.
Przyjrzałem się jeszcze jednemu drucikowi który latał luzem :
Drogą dedukcji doszedłem do wniosku że powinienem go włożyć tutaj :
I tyle.
Pokrętła jak się nie kręciły tak się nie kręcą.
1 pokrętło jest ok, 2-giego nie da się przekręcić dalej w prawo, 3-ciego też nie da się dalej ruszyć... Czerwone strzałki pokazują w w którą stronę nie da się ruszyć pokrętła.
Przy okazji odkryłem że mi się 2 żarówki w środku przepaliły.
Najlepsze jest to, że ten wiszący drucik był sterowany pierwszym pokrętłem, a mimo tego ze teraz działa jak należy (rusza tym plastikiem) to żadnej różnicy nie zauważyłem...
Jakieś pomysły ?
Ten schowek to ja chyba poprostu wyrwe bo i tak ma polamane zaczepy i wisi ;pskifa pisze:wykręć schowek najlepiej wtedy to idzie zaobserwowac, tam cos poprostu blokuje prace tych linek od pokręteł.
{Edit}
[Sorry za jakość ale robione telefonem]
Tak więc trochę pogrzebałem w samochodzie, po wyjęciu schowka odkryłem, że jeden 'drucik' spadł z plastiku którym powinien poruszać :
Niestety jest za głęboko i nie mam jak wcisnąć ręki żeby to naprawić.
Przyjrzałem się jeszcze jednemu drucikowi który latał luzem :
Drogą dedukcji doszedłem do wniosku że powinienem go włożyć tutaj :
I tyle.
Pokrętła jak się nie kręciły tak się nie kręcą.
1 pokrętło jest ok, 2-giego nie da się przekręcić dalej w prawo, 3-ciego też nie da się dalej ruszyć... Czerwone strzałki pokazują w w którą stronę nie da się ruszyć pokrętła.
Przy okazji odkryłem że mi się 2 żarówki w środku przepaliły.
Najlepsze jest to, że ten wiszący drucik był sterowany pierwszym pokrętłem, a mimo tego ze teraz działa jak należy (rusza tym plastikiem) to żadnej różnicy nie zauważyłem...
Jakieś pomysły ?
cash to ja bym jeszcze postawil na to ze mogły sie te klapki zablokować lub tez wypadły ze swoich miejsc jesli albo tez cos z tymi linkami jest nie tak.najlepiej jakbys ściagnał tą linke od regulacji nawiewutam u dołu ( mowa o poktętle 3)i sprwadzil czy do końca sie otwieraja te klapki i wtedy zbadac jak powietrze poleci jesli sie otwiera zgodnie z ustawieniem to powinno byc ok.a jeśli nie da przekrecic bez linki to napewno klapki mogly wypasc.a jesli chodzi o 2 pokretło od temperatury to tez sprawdz czy sie to otwiera i zamyka najlepiej jakby przystawic ucho blisko tapicerki w ciszy i jesli bedzie slychac takie klap kalp to sie otwieraja klapki tylko ze wtedy to bedzie wina pokretla od temp.jesli nie idzie przekręcic do oporu w prawo lub tez jest tak ustawione na pokrętle.pokąbinuj a napewno zrobisz.
Zaraz poszukam...
Odkryłem z jakiego powodu nie działa pokrętło zimno/ciepło (pisałem już o tym), poprostu drucik spadł z tej plastikowej przekładni, po wyjęciu schowka jestem w stanie ręcznie przestawić na zimno, ale drucika nie założe spowrotem przez schowek z braku miejsca.
Nadal nie jestem w stanie ustalic przyczyny braku możliwości przekręcenia pokrętła maksymalnie na ciepło ;/
Co do pokrętła nr. 3 - Nie mogę włączyć 3-ciego trybu ponieważ drucik który powinien się schować do 'osłonki' jest najprawdopowobnie zagięty w pewnym miejscu, ponieważ ani ręcznie ani za pomocą przekładni nie jestem w stanie go do końca schować. Tak jak napisalem, domyslam sie ze jest gdzies zagięty i dlatego się popsuło. (Ma ktoś pomysł jak to naprawić ?)
Pokombinował bym sam ale niestety nie mam zielonego pojęcia jak wymontować cały środkowy panel, tunel czy tam całą deske .
Tak samo mam problem z wyjęciem panelu od ogrzewania, po odkręceniu wszystkich śrubek panel da się tylko i wyłącznie wepchnąć do środka, nie jestem w stanie go wyjąć ;/
Jeżeli ktoś ma jakies fotostory/opis to będę wdzięczny, ja próbuje i nie mogę tego znaleźć.
Z góry dzięki
Odkryłem z jakiego powodu nie działa pokrętło zimno/ciepło (pisałem już o tym), poprostu drucik spadł z tej plastikowej przekładni, po wyjęciu schowka jestem w stanie ręcznie przestawić na zimno, ale drucika nie założe spowrotem przez schowek z braku miejsca.
Nadal nie jestem w stanie ustalic przyczyny braku możliwości przekręcenia pokrętła maksymalnie na ciepło ;/
Co do pokrętła nr. 3 - Nie mogę włączyć 3-ciego trybu ponieważ drucik który powinien się schować do 'osłonki' jest najprawdopowobnie zagięty w pewnym miejscu, ponieważ ani ręcznie ani za pomocą przekładni nie jestem w stanie go do końca schować. Tak jak napisalem, domyslam sie ze jest gdzies zagięty i dlatego się popsuło. (Ma ktoś pomysł jak to naprawić ?)
Pokombinował bym sam ale niestety nie mam zielonego pojęcia jak wymontować cały środkowy panel, tunel czy tam całą deske .
Tak samo mam problem z wyjęciem panelu od ogrzewania, po odkręceniu wszystkich śrubek panel da się tylko i wyłącznie wepchnąć do środka, nie jestem w stanie go wyjąć ;/
Jeżeli ktoś ma jakies fotostory/opis to będę wdzięczny, ja próbuje i nie mogę tego znaleźć.
Z góry dzięki
Cash napisał/a:
Co do pokrętła nr. 3 - Nie mogę włączyć 3-ciego trybu ponieważ drucik który powinien się schować do 'osłonki' jest najprawdopowobnie zagięty w pewnym miejscu, ponieważ ani ręcznie ani za pomocą przekładni nie jestem w stanie go do końca schować. Tak jak napisalem, domyslam sie ze jest gdzies zagięty i dlatego się popsuło. (Ma ktoś pomysł jak to naprawić ?)
U mnie jest zgięty drucik i żeby zmienić nawiew z kratek na nogi muszę włączyć ogrzew. na wiatrak, póżniej idzie gładko. Spróbuj jak się zachowuje po wyciągnięciu radia. Prawdopodobnie są pogięte , dlatego spadają
A co do mojego wcześniejszego opisu, to usterka naprawiona. Zaszlamiona nagrzewnica. Lewatywa wężem ogrodowym :lol:
Z powodów oczywistych pomysł zmiany połączenia parownika - zarzucony
:roll:
Co do pokrętła nr. 3 - Nie mogę włączyć 3-ciego trybu ponieważ drucik który powinien się schować do 'osłonki' jest najprawdopowobnie zagięty w pewnym miejscu, ponieważ ani ręcznie ani za pomocą przekładni nie jestem w stanie go do końca schować. Tak jak napisalem, domyslam sie ze jest gdzies zagięty i dlatego się popsuło. (Ma ktoś pomysł jak to naprawić ?)
U mnie jest zgięty drucik i żeby zmienić nawiew z kratek na nogi muszę włączyć ogrzew. na wiatrak, póżniej idzie gładko. Spróbuj jak się zachowuje po wyciągnięciu radia. Prawdopodobnie są pogięte , dlatego spadają
A co do mojego wcześniejszego opisu, to usterka naprawiona. Zaszlamiona nagrzewnica. Lewatywa wężem ogrodowym :lol:
Z powodów oczywistych pomysł zmiany połączenia parownika - zarzucony
:roll:
mirek.d,
cześć, mam prośbę moiżesz przesłać mi te fotki z demontarzem deski mam chyba walniętą nagrzewnicę bo mam cały środek mokry od płynu chłodniczego i czeka mnie demontarz wnętrza. kjeziorkowski@o2.pl
cześć, mam prośbę moiżesz przesłać mi te fotki z demontarzem deski mam chyba walniętą nagrzewnicę bo mam cały środek mokry od płynu chłodniczego i czeka mnie demontarz wnętrza. kjeziorkowski@o2.pl