Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] pryska olej - delikatnie

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 kwie 2007, 23:34

Tak jak pisałem wczęsnie, nie jestem pewien jak to jest u twojego 1,9 TD, u mnie z pozycji 1 akurat szedł przewód podciśnienia do pompy. Ale jeśli kolega pisze że u niego jest to zatkane to ty też jak najszybciej zatkaj ten cypelek, i to dobrze, bo tym cypelkiem uciekało ci ciśnienie produkowane przez turbine a tym samym tracisz swoja moc :!: Autko traci parę kucyków przez to.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 13 kwie 2007, 09:31

Ten cypelek o ktorym mowa to czesc zaworu EGR czyscilem to ostatnio. Ja mam to zaslepione i wszystko jest w porzadku. Tez mialem problem z cieknacym olejem, rozkrecilem wszystko wyczyscilem pozkrecalem z nowymi uszczelkami i jest gites jesli chcesz to przesle ci zdjecie mojego silnika.

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 13 kwie 2007, 13:59

przeslij jak mozesz na mojego maila.dzieki

[ Dodano: 2007-04-13, 19:18 ]
jeszcze jedno pytanie. Jak to najlepiej zatkać? Wąż musi być odporny na wysoką temperaturę, obejma i potem zatyczka - czyli najlepiej?

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 13 kwie 2007, 22:29

u mnie tez 1 jest zaslepiona i zacisnieta opaska tak chyba ma byc :-/

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 15 kwie 2007, 00:48

Nr 1 oczywiście ma być zaślepiony bo to miejsce podłączenia manometru do sparwdzenia ciśnienia. Wiec na codzień ( tak przynejmniej jest u mnie) śrubka w gumową opaską.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 15 kwie 2007, 07:23

Jelly pisze:Nr 1 oczywiście ma być zaślepiony bo to miejsce podłączenia manometru do sparwdzenia ciśnienia. Wiec na codzień ( tak przynejmniej jest u mnie) śrubka w gumową opaską.
Zgadzam się. Trzeba to zaślepić. To jest przyłącze probiercze. Gumowa zaślepka musi być elastyczna, wciskać się z oporem, trzymać pewnie i nie spadać. Gdyby uciekała ścisnąć opaską.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 kwie 2007, 19:29

nr 1 - zaślepiony
nr 2 - zawór recyrkulacji spalin
nr 3 - turbina
nr 4 - przepływomierz (od 94 r. jest inny - mniejszy)

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 15 kwie 2007, 23:49

Dzięki zaślepiłem. Sprawa pryskania oleju zakończona. Sucho, czysto i chyba wydaje mi się, że teraz lepiej da się czuć, że włącza się turbo - bardziej czuć moc, albo tylko mi się wydaje po sugestii jednego z kolegów.
dzięki, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 kwie 2007, 01:08

Powinno byc lepiej czuć, bo przecież tak jak pisałem, część ciśnienia uciekało ci przez ten otwór, przez co miałeś mniejsze doładowanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl