Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] pryska olej - delikatnie

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 kwie 2007, 23:34

Tak jak pisałem wczęsnie, nie jestem pewien jak to jest u twojego 1,9 TD, u mnie z pozycji 1 akurat szedł przewód podciśnienia do pompy. Ale jeśli kolega pisze że u niego jest to zatkane to ty też jak najszybciej zatkaj ten cypelek, i to dobrze, bo tym cypelkiem uciekało ci ciśnienie produkowane przez turbine a tym samym tracisz swoja moc :!: Autko traci parę kucyków przez to.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 13 kwie 2007, 09:31

Ten cypelek o ktorym mowa to czesc zaworu EGR czyscilem to ostatnio. Ja mam to zaslepione i wszystko jest w porzadku. Tez mialem problem z cieknacym olejem, rozkrecilem wszystko wyczyscilem pozkrecalem z nowymi uszczelkami i jest gites jesli chcesz to przesle ci zdjecie mojego silnika.

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 13 kwie 2007, 13:59

przeslij jak mozesz na mojego maila.dzieki

[ Dodano: 2007-04-13, 19:18 ]
jeszcze jedno pytanie. Jak to najlepiej zatkać? Wąż musi być odporny na wysoką temperaturę, obejma i potem zatyczka - czyli najlepiej?

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 13 kwie 2007, 22:29

u mnie tez 1 jest zaslepiona i zacisnieta opaska tak chyba ma byc :-/
jeszcze jezdzi :-)

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 15 kwie 2007, 00:48

Nr 1 oczywiście ma być zaślepiony bo to miejsce podłączenia manometru do sparwdzenia ciśnienia. Wiec na codzień ( tak przynejmniej jest u mnie) śrubka w gumową opaską.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 15 kwie 2007, 07:23

Jelly pisze:Nr 1 oczywiście ma być zaślepiony bo to miejsce podłączenia manometru do sparwdzenia ciśnienia. Wiec na codzień ( tak przynejmniej jest u mnie) śrubka w gumową opaską.
Zgadzam się. Trzeba to zaślepić. To jest przyłącze probiercze. Gumowa zaślepka musi być elastyczna, wciskać się z oporem, trzymać pewnie i nie spadać. Gdyby uciekała ścisnąć opaską.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 kwie 2007, 19:29

nr 1 - zaślepiony
nr 2 - zawór recyrkulacji spalin
nr 3 - turbina
nr 4 - przepływomierz (od 94 r. jest inny - mniejszy)

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 15 kwie 2007, 23:49

Dzięki zaślepiłem. Sprawa pryskania oleju zakończona. Sucho, czysto i chyba wydaje mi się, że teraz lepiej da się czuć, że włącza się turbo - bardziej czuć moc, albo tylko mi się wydaje po sugestii jednego z kolegów.
dzięki, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 kwie 2007, 01:08

Powinno byc lepiej czuć, bo przecież tak jak pisałem, część ciśnienia uciekało ci przez ten otwór, przez co miałeś mniejsze doładowanie.
Części samochodowe online - Motostacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga