[80 B4] Obniżające sprężyny
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
odgrzeje kotleta
znalazlem na allergro komplet sprezyn -60/-40 do b3, czy jak je zaloze na seryjnych amorach Keyabe(roczne) to nie bedzie mi nic ocierało, auto stoi srednio wysoko w porownaniu z audi kumpla to u mnie o jakies 20 cm mniejsze przestrzenie miedzy nadkolem a opona byly. moze to kwestia kół bo u mnie jest 195/50/15.
poradzcie bo chce zglebic autko a nie wiem czy nie bedzie problemow natury technicznej z jazda, o komfort nie dbam , dla mnie moze byc twardo .
znalazlem na allergro komplet sprezyn -60/-40 do b3, czy jak je zaloze na seryjnych amorach Keyabe(roczne) to nie bedzie mi nic ocierało, auto stoi srednio wysoko w porownaniu z audi kumpla to u mnie o jakies 20 cm mniejsze przestrzenie miedzy nadkolem a opona byly. moze to kwestia kół bo u mnie jest 195/50/15.
poradzcie bo chce zglebic autko a nie wiem czy nie bedzie problemow natury technicznej z jazda, o komfort nie dbam , dla mnie moze byc twardo .
jak dasz seryjne amory nie usiądzie ci tyle ile jest w parametrach sprężyn.Koleś ostatnio kupił do polo 80/60 i wcale nie usiadł tyle w golfie miałem -60 i leżał dosłownie na ziemii napewno niżej niż podaje producent tych spężyn
co do odczuć jak sie jeździ B4 na sporotwym zawiasie jestem zadowolony,mam zawias kit supersporta i w stosunku do golfa który był taczką niesamowitą jest "komfort" :lol: jeśli te słowo coś znaczy w aucie obniżonym
Jeśli uważasz na dziury w jezdni i umiesz je omijać oraz jeździć w koleinach polubisz jazde na glebie <ok>
co do odczuć jak sie jeździ B4 na sporotwym zawiasie jestem zadowolony,mam zawias kit supersporta i w stosunku do golfa który był taczką niesamowitą jest "komfort" :lol: jeśli te słowo coś znaczy w aucie obniżonym
Jeśli uważasz na dziury w jezdni i umiesz je omijać oraz jeździć w koleinach polubisz jazde na glebie <ok>
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Witam. Mam pytanie odnośnie zawieszenia z tyłu, mam weiteca sprężyny -35mm do nich założyłem teraz amory mts -25mm średniotwarde, bo były seryjne i darło kołami po nadkolach bo mam inne et na alu, tuleje na belce wymienione, amory też wszystko osobiście składałem jest ok, poza tym stukaniem na dołach, coś jakby amortyzator był luźny ale jest dokręcony, dziwny klekot raczej nie z belki, co to może być , może ktoś cos takiego miał?
chodzi mi ostatnio po głowie obniżenie autka i na allegro znalazlem cos takiego:
http://www.allegro.pl/item619299693_aud ... zenia.html
czy warto to kupić? ma to latać ze standardowymi amorkami, które obecnie są założone w moim avancie. Oczywiscie wiadomo - nie oczekuje jakiegos super efektu sportowego zawiasu, ale zeby bylo bezpiecznie i zeby w miare zakryc szpary miedzy kolem a blotnikiem
http://www.allegro.pl/item619299693_aud ... zenia.html
czy warto to kupić? ma to latać ze standardowymi amorkami, które obecnie są założone w moim avancie. Oczywiscie wiadomo - nie oczekuje jakiegos super efektu sportowego zawiasu, ale zeby bylo bezpiecznie i zeby w miare zakryc szpary miedzy kolem a blotnikiem
Sprężyny wyglądają nieźle, faktycznie trochę opadnie autko, ale wszystko zależy od amortyzatorów, jeśli są wychuśtane, to nie poradzą sobie z -40mm, moze początkowo by to wyglądało, ale może ci dobijać do końca, do -40mm podobno seria wytrzymuje, ale jeśli masz ori amory i to jeszcze olejowe to różnie to może być, gazowe są podobno sztywniejsze, później wydatek na amory a to już jakieś 550zł na np. mts, ja właśnie miałem taki problem że miałem -35mm weiteca i amory seria 15lat, na dołach dobijał przód a tył obcierał o nadkole bo mam 17cali i opony215/40r17 przy 15 calowych stalowych było już dużo lepiej, ale moze kolego ty jeździsz po takich drogach po jakich ja bym chciał, jak masz 15cali i dobre amory to chyba nie będzie problemu.
[ Dodano: 2009-04-28, 15:09 ]
kolego victtoria, dziękuję za radę, na to bym nie wpadł, bo w kolumnie to jest wspawane, wymienię poduszki choć dobrze wyglądają i sprawdzę gniazda kolumn.
[ Dodano: 2009-04-28, 15:09 ]
kolego victtoria, dziękuję za radę, na to bym nie wpadł, bo w kolumnie to jest wspawane, wymienię poduszki choć dobrze wyglądają i sprawdzę gniazda kolumn.
Jeśli jesteś nastawiony na obniżenie samochodu to raczej nikt cię do tego nie zniechęci, ja miałem masę problemów jak sprowadzilem auto z niemiec już obniżone, tuleje, drązki, zbieżnośc, geometria, amory sportowe na tył, (przód daje radę,) ale i tak bym nie chciał już seryjnego zawieszenia, wygląd i pewnośc prowadzenia, bez efektu taczki, i te zakręty przy 150km/h --na dobrej drodze oczywiście!!! jak masz autko wysoko, i amory w dobrym stanie to problemu nie będzie, a jeśli chodzi o to że masz wysoko na serii, to 80 jest dośc wysoko zawieszonym autkiem,
święta prawda..... jak sprzedawałem golfa mk2 z gwintem skrezonym do -70mm, to obiecalem sobie, ze jak kupie audi to nic nie bede grzebal przy zawiasie, ze chce seryjny zwykle zawieszenie...hehe.. ale to jest jak choroba...dempsey83 pisze:Jeśli jesteś nastawiony na obniżenie samochodu to raczej nikt cię do tego nie zniechęci
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt: