Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V] Odmawia współpracy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

[B3 2.0 16V] Odmawia współpracy

Post autor: bandzior » 22 mar 2009, 13:14

Auto jeździ normalnie czasem jednak zaczyna się od falowana wolnych obrotów po czym nie wchodzi na obroty nie da się jechać jakby dostawał mało paliwa. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez jakieś 15-20 sek jest ok i znów to samo. I tak w koło. Jedyny ratunek to reset kompa poprzez zdjęcie klemy. Po takiej operacji jest ok przez kilka dni.
Ma ktoś pomysł co to albo jak to zdiagnozować??

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 mar 2009, 14:42

witam. miałem identyczne objawy jakiś czas temu i winny był uszkodzony czujnik oraz kabel cieczy chłodzącej(taki biały dwu pinowy). po wymianie i dosztukowaniu kabelka problem ustał i spalanie benzynki spadło i to sporo :-D daj znać jak coś zdziałasz... pozdrowionka <ok>

damian_23_23_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 11 mar 2008, 22:33
Lokalizacja: WIELUN

Post autor: damian_23_23_ » 22 mar 2009, 18:16

witam. Miałem identyczny problem. U mnie co sie okazało czujnik cieczy chłodzącej był zle podpiety. Ale to było u mnie.

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 22 mar 2009, 18:23

A gdzie go szukać???

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 22 mar 2009, 18:39

poniżej aparatu zapłonowego z prawej strony ;-) Damian Ty masz oznaczenie silniczka 6A a nie ACE :-P

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 23 mar 2009, 08:41

Jesteśmy blisko gdyż jak dostanie objawów i wyłączę wtyczkę od czujnika temp to da się jechać, jednak czujnik w/g książki pokazuje prawidłowe wskazania tj. ok 200 ohm przy 80 C.

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być??

[ Dodano: 2009-03-23, 14:33 ]
Wymieniłem czujnik i dalej lipa :( Help

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 23 mar 2009, 19:11

a kupiłeś ori czujnik? ja wywaliłem dwa zamienniki zanim autko zaczęło działać :-/ bez czujnika też da rade jezdzić, ale odradzam bo u mnie spalanie wzrosło do 18 literków :mrgreen: dodam że po podłączeniu nowego czujnika(ori) nadal autko się dławiło i odłączenie aku na jakieś 5 minut pomogło... zobacz sobie jeszcze wtyczkę która jest podłączona do niego bo moja była przepalona.

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 23 mar 2009, 20:53

Wtyczka jest ok ale czujnk niestety kupiłem zamiennik :/ Myślisz że to może mieć aż takie znaczenie??
Teraz już jest tak że jak go podłącze to nawet po odpięciu aku nie jeździ nawet minuty ale nie wiem czy to nie ma związku z wilgocią ??

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 23 mar 2009, 21:14

bandzior pisze:Wtyczka jest ok ale czujnk niestety kupiłem zamiennik :/
u mnie tak było... dwa czujniki poszły do kosza i kupiłem ori. powiedz mi czy po odpięciu tego czujnika jest okej? co do wilgoci, wątpię że w tym jest wina, u mnie nie ma już końcówki tego kabelka, została zastąpiona wsuwkami za 20gr które są osłonięte koszulką termokurczliwą...

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 08:00

No właśnie nie jest ale teraz nawet po zdjęciu klem i założeniu nie jest a na tamtym było :/

[ Dodano: 2009-03-24, 09:11 ]
źle przeczytałem Twojego posta
Po ODPIĘCIU czujnika jest ok znaczy w miarę ok - bo ma lekką dziurę w gazie

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 10:09

autko po odpięciu tego czujnika cały czas myśli że jest zimne i stąd"dziura" w gazie... ewidentnie uszkodzony jest czujnik bądz kabelek i na tym bym się skupił, nawet najmniejsze przebicie ma wpływ na prace silnika.

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 10:32

Dzięki. Wymienia się teraz na ori BOSCH. Dam znać jak tylko będę coś wiedział. Jakiś "Mechanik" twierdził jak oglądał że to nie czujnik że kompresja i w ogóle remont silnika trzeba zrobić bo może uszczelka pod głowicą :(

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 mar 2009, 10:35

taaa :lol: dziwne tylko że ta "uszczelka" naprawia się po odpięciu czujnika hehe ;-)

Awatar użytkownika
bandzior
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 11 gru 2006, 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bandzior » 24 mar 2009, 13:00

Niestety to nie czujnik jest ori i nic. Dalej to samo. Nie mam juz sili z tym gratem :/

krzysztofNH
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:34
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: krzysztofNH » 24 mar 2009, 13:56

Słuchaj czujnik czujnikiem ale sprawdz sobie jeszcze caly zapłon bo u mnie swego czasu podobne byly objawy jak sie cewka konczyla :-/ nie mam pojecia co z tym cewka miala wspolnego ale sprawdzic mozesz.Dwa najlepiej wyciag ten czujnik i sprawdz go w roznych temperaturach najlepiej wsadzic sobie go do cieczy chłodzacej w garnuszku podgrzewac i sprawdzac jakie beda wskazania. trzy mozesz sprobowac zczytac kody blyskowe moze sie cos wyjasni.
Hmm osobiscie jeszcze sprawdziłbym na Twoim miejscu sonde... moze i ona daje w tylek.
Sam nie wiem ale probuje pomoc. :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl