Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Nie chce odpalic po wymiana filtra paliwa.

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

[1.9TDI 1Z] Nie chce odpalic po wymiana filtra paliwa.

Post autor: kamillomza » 25 mar 2009, 19:32

witam tak jak w temacie zmienilem filtr paliwa odpalilem przepalil rope co byla w werzach i zgasl, dodam ze srodkowy przewod od pompy jest pusty w tym z lewj strony widac ze cos jest
Ostatnio zmieniony 26 mar 2009, 09:08 przez kamillomza, łącznie zmieniany 1 raz.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 mar 2009, 19:36

a trzeba było wlać co najmniej pół litra paliwa do filtra i dopiero przykręcić to by się nie zapowietrzył <ok>

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 25 mar 2009, 19:36

Pewnie ropy do filtra nie nalałeś przed odpaleniem i najnormalniej się zapowietrzył :-/

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

Post autor: kamillomza » 25 mar 2009, 19:39

no nie nalalem

[ Dodano: 2009-03-25, 19:41 ]
i co teraz nalac ?

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 25 mar 2009, 19:45

Dobrze naładuj akumulator, nalej do filtra ropy i kręć aż zacznie gadać ;-)

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

Post autor: kamillomza » 25 mar 2009, 19:46

no akumulator padl dzienki jutro od rana zaczne

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 mar 2009, 19:46

dobrze by było, nalać do pełna i przykręcić filtr, potem kręcić nie dłużej jak 20s i tak ze dwa góra 3 razy <ok>

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

Post autor: kamillomza » 25 mar 2009, 20:37

a do czego jest ta śruba na klucz 10 i płaski na pompie ?

colorumia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 01 wrz 2008, 22:27
Lokalizacja: Rumia

Post autor: colorumia » 25 mar 2009, 21:33

Jakiś czas temu przerabiałem wymianę filtra mimo to ze był zalany paliwem to i tak się zapowietrzył kręciłem aż akumulator wyzionął ducha i na wtryskach odpowietrzałem to tez mało pomogło, później żałowałem bo na holu zapalił po 300 metrach bez żadnego problemu sie odpowietrzył i wszystko OK ( w tym przypadku brakuje pompy elektrycznej w zbiorniku i by nie było problemu)

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 25 mar 2009, 21:41

Na hol można, ale dobrze żeby wcześniej był naładowany aku i przed puszczeniem sprzęgła kręcić go na rozruszniku coby przypadkiem nie przestawić rozrządu. W sumie to chyba najprostszy a zarazem najszybszy sposób na odpowietrzenie diesla

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 mar 2009, 22:26

a jak ja wymieniłem filtr to nowy zalałem do pełna paliwem, złożyłem wszystko i zapalił "z półobrotu" poszły bąbelki w przewodzie paliwowym przez chwilę i ani nie zgasł ani nie kichnął :-P a pompki w baku też nie mam :-D

w sumie jakieś 5 minut przed wymianą filtra zrobiłem jakieś 10km więc ciepły silnik i świeżo po pracy to problemów nie było ;-)

Chaquira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Chaquira » 25 mar 2009, 23:25

Ja przy zmianie tez popelnilem blad co kolega i rowniez niemoglem odpalic, ale wzialem odczepilem przewod zasilajacy pompe wsadzilem go do geby :) i ciaglem i powiem wam ciezko bylo ale uciaglem szybciutko podpiolem wsiadlem zarkecilem dluzej i poszlo

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 26 mar 2009, 08:41

jak jest sprawna pompka zasilajaca w pompie i nie ma zadnych nieszczelnosci to sam sie odpowietrzy

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 26 mar 2009, 09:10

Ja proponuje zalać filtr, naładować akumulator i żeby nie męczyć ani rozrusznika ani akumulatora odpalić auto na plaku i wtryskiwać mu plaka aż zacznie sam chodzić, nie potrwa to dłużej niż 20s. ;-)

kamillomza
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 18 mar 2009, 19:28

Post autor: kamillomza » 26 mar 2009, 09:18

jakiego plaka ? odpalilem go ale powietrze idzie razem z ropa w wezach i zaraz gasnie a potem widac jak sie cofa i znowu akumulator padl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl