Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All B4] Co sadzicie o Quattro, czy jest awaryjne

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 19 mar 2009, 19:50

quattromtm pisze:dowiadywałem sie jaka jest cena jednego na giełdzie i byłem w szoku !!
600 zł szt!!!! obojetnie czy to tył czy przód!! czyli razy cztery daje 2400 (poLowa wartości autka) :)
co ty za brednie piszesz?? q ma z przodu identyczne amory jak oska wiec cena jest identyczna. A co do tyłu to jesli kupujesz uzywki na gieldzie za 600zl to gratuluje pomyslu ;] zostan moim klientem ;] prosze... nawet za 500 Ci sprzedam :-P Nie pamietam firmy ale najdrozsze na tyl w IC do b3 q sedan kosztowaly około 300-320zł

A co do <quattro> to nic tylko kupować. Daje nie tylko frajde z jazdy ale i bezpieczenstwo.

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 19 mar 2009, 19:59

po pierwsze to napisałem ze ja mam amortyzatory firmy Koni!!!!! jeden amortyzator nowy kosztuje kolo 600zl!!!

a pytalem sie na gieldzie goscia ktory sprzedaje nowe a nie używane!

sam zobacz:
http://www.nokaut.pl/szukaj/motoryzacja/audi-b4.html

zwykly amortyzator monroe kosztuje max 80 zl! wiem o tym


narka
Ostatnio zmieniony 19 mar 2009, 20:28 przez quattromtm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 19 mar 2009, 21:10

Komplet Koni Sport do Coupe quattro 7A kosztuje ok 1600zł (przednie regulowane kluczykiem, tylne regulowane po demontażu).
Nie wiem skąd cena 600zł/szt, chyba, że do sedana są droższe.

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 19 mar 2009, 21:30

Jest kilka rodzaji amortyzatorów KONI , ale podajac numery ich taka wlasnie cene uslyszalem.

(Z przodu mam wlasnie regulowane kluczykiem)


pozdrawiam AUDImaniaków

Awatar użytkownika
Furti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 lut 2007, 12:45
Lokalizacja: Stronie Śląskie

Post autor: Furti » 19 mar 2009, 22:24

heh...to i tak śmieszną cena;)Kolega 2 lata temu chciał kupić amortyzatory BOGE ori do Competition i krzyknęli mu 2500.Ostatecznie kupił Monroe za 1600.W tej chwili za 1600 zł można kupić Bilsteina B6 Sport.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 19 mar 2009, 23:31

Competition to inna bajka. W ogóle sedan B4.
Tam tył jest drogi jak cholera.
Nie wiem czy z B3 jest podobnie.

@quattromtm, gadałem z dystrybutorami Koni, Bilstein, KYB.
Do coupe quattro 7A (stan na grudzień 2008r):
Koni Sport regulowany - ok 1600zł z hakiem
Bilstein B6 - 1800zł z hakiem
Kayaba Excell G- ok 1000zł z hakiem

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Re: QUATTRO

Post autor: skoti » 20 mar 2009, 00:02

Ja kupilem autko jakiegos dziadka
autko posiada zawieszenie KONI

Dziadek jeździł na sportowym zawiasie?! dziw :mrgreen: ne

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 20 mar 2009, 09:55

nie znam całej historii tego autka.
Dziadek nie jezdzil nim, kupił dla jedynej córki na prezent na urodziny, ale ona wyszła za maż i sie wyprowadziła i powiedziała ze jej jest nie potrzebny! zarejestrowane było na jego żone!
sprowadzony był w 2005 roku i było nim sporadycznie jezdzone, ja go dopiero kupiłem w sierpniu 2007.

Takze nie wiem gdzie zawieszenie było zmieniane. :-|

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 20 mar 2009, 12:06

Zauwazylem ze samochod w zakrecie zachowuje sie troche jak tylno napedowka. Tzn jak jest slisko to lubi tyl uciec. Ale ogolnie wszystko na plus, a wrazenia z jazdy niezapomniane. W sumie to tyle chcialem wiedziec podsumowujac to wszystko. Brac Quattro i sie nie zastanawiac.

[ Dodano: 2009-03-20, 12:17 ]
Ktos wczesniej wspomnial ze haldex, skoro go stosuja jest rewelacyjny. Chcialbym zwrocic uwage ze w Audi R8 jest zastosowane sprzeglo wiskotyczne...

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 20 mar 2009, 12:31

Na szczęście w naszych 80-tkach jest całkowicie mechaniczne przełożenie, co baaardzo cieszy :-)
Ja akurat jestem dopiero na początku przygody z Q, ale z tych kilku metrów które przejechałem mogę z całą pewnością stwierdzić że to jest to czego oczekuję od samochodu ;-)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 25 mar 2009, 22:30

flgmnft pisze:Zauwazylem ze samochod w zakrecie zachowuje sie troche jak tylno napedowka. Tzn jak jest slisko to lubi tyl uciec. Ale ogolnie wszystko na plus, a wrazenia z jazdy niezapomniane.
hehe, mam to samo u siebie, czasami mnie to denerwuje... kwestia wyczucia pedału gazu - ale jazdy Q jak i tylnonapędowcem trzeba się po prostu nauczyć <ok>

Cóż... spojrzenie zdziwionej Pani, którą dziś rano* objechałem pod górkę przy wlocie na ul. Dzieci Zamojszczyzny bezcenne <ok>

* kto z lublina ten wie jakie dzisiaj rano były ulice

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl